Een winterstage naar Kreta. Anderlecht bereidt zich vanaf morgen in het Grieks winterzonnetje voor op het vervolg van de competitie. Dat doet het zonder Wesley Hoedt, die mag uitkijken naar een andere club en wiens luxueuze woonst in Antwerpen intussen zelfs te koop staat. Vraagprijs: 4,5 miljoen euro. Een nieuwe hoofdcoach ontbreekt overigens ook nog in Kreta.
Oké dan, hoe kun je nu nog altijd geen T1 hebben, nadat de competitie al twee weken stilligt? Wachten op Bobby?
 
Ik begin er echt meer en meer voor te vrezen dat Vandenhaute voor Martinez wil gaan wanneer die vrijkomt...
Andere bronnen spreken over een trainer die snel aangekondigd zal worden (nog dit weekend), zodat die nog kan aansluiten op de stage.

Zelfs bij een uitschakeling van België morgen denk ik niet dat Martinez overmorgen al weg is op de bond. Dat gaat nog een tijd in beslag nemen. Dus Martinez lijkt me niet echt aan de orde nu, en dan hebben we het nog niet over de financiële kant en de man zijn persoonlijke ambities.
 
Brian Riemer (44) wordt de nieuwe hoofdcoach van Anderlecht. De Deen wordt de opvolger van Felice Mazzu, die eind oktober werd ontslagen. Riemer komt over van Premier League-club Brentford, waar hij assistent was van manager Thomas Frank.

Hier kan ik niks over zeggen, nog nooit van die mens gehoord
 
Brian Riemer (44) wordt de nieuwe hoofdcoach van Anderlecht. De Deen wordt de opvolger van Felice Mazzu, die eind oktober werd ontslagen. Riemer komt over van Premier League-club Brentford, waar hij assistent was van manager Thomas Frank.

Hier kan ik niks over zeggen, nog nooit van die mens gehoord
Weer iemand zonder ervaring als hoofdcoach. Hopelijk heeft die nu wel de nodige diploma's...

Langs de andere kant: ik ben al blij dat het niet Martinez is geworden.

Edit: volgens Transfermarkt heeft hij het UEFA Pro License diploma!
 
Laatst bewerkt:
Ter info: alle posts over de "Zaak Propere Handen" zijn afgesplitst in een apart topic.

 
Weer iemand zonder ervaring als hoofdcoach. Hopelijk heeft die nu wel de nodige diploma's...

Langs de andere kant: ik ben al blij dat het niet Martinez is geworden.

Edit: volgens Transfermarkt heeft hij het UEFA Pro License diploma!

Maar zowel hij als de td gaan Woutertje niet tegenspreken hé. En als ze dat doen zijn ze heel makkelijk opzij te schuiven. Neen, onder deze narcistische voorzitter zie ik het allerminst goedkomen met zulke figuren, ondanks zij goeie kwaliteiten kunnen bezitten.
 
Terug
Bovenaan