Brian Riemer (44) wordt de nieuwe hoofdcoach van Anderlecht. De Deen wordt de opvolger van Felice Mazzu, die eind oktober werd ontslagen. Riemer komt over van Premier League-club Brentford, waar hij assistent was van manager Thomas Frank.

Hier kan ik niks over zeggen, nog nooit van die mens gehoord
Voila, een of andere Scandinees dus waar we nog nooit gehoord van hebben. Iemand anders is zo zot niet om hieraan te beginnen.
 
Weer iemand zonder ervaring als hoofdcoach. Hopelijk heeft die nu wel de nodige diploma's...

Langs de andere kant: ik ben al blij dat het niet Martinez is geworden.

Edit: volgens Transfermarkt heeft hij het UEFA Pro License diploma!
Ach ja het is roeien met de riemer die we hebben


iu
 
Lijkt me niet dat die komt voor 2 dagen.
Meteen tot 2024

Of zou die terug assistent worden moest Hljulmand komen?
Die charel is dus assistent geweest onder Ariel Jacobs zo te zien, maar ook jeugdtrainer bij de ploegen van Kopenhagen

Riemer staat te boek als iemand die graag met de jeugd werkt, zo wordt ons vanuit Denemarken gemeld.
 
Och ja weet ge, ik geef het nog wel een kans. Stel u voor dat Losada of Frutos of zo hier stond. Of Vercauteren opnieuw. Dat had ook allemaal zomaar gekund.
Pluspunten: de man heeft ervaring het werken met de jeugd, Brentford speelt naar zijn middelen best goed en aanvallend voetbal, in de PL zijn ze toch wat andere standaarden qua wedstrijdaanpak gewoon en het is geen Mazzu of zo waarvan je weet dat het de taktische beperktheid zelve is. Heeft met Ariel Jacobs gewerkt, ik hoop dat ze die mens eens gebeld hebben.

Natuurlijk 1 grote gok of dat ook een hoofdcoach is en of hij in staat is met de druk van op Anderlecht om te gaan.

Als de man goeie intenties heeft ben ik bereid om erg veel geduld aan de dag te brengen maar de proof en pudding eating en zo.
 
Meteen tot 2024

Of zou die terug assistent worden moest Hljulmand komen?
Die charel is dus assistent geweest onder Ariel Jacobs zo te zien, maar ook jeugdtrainer bij de ploegen van Kopenhagen

Riemer staat te boek als iemand die graag met de jeugd werkt, zo wordt ons vanuit Denemarken gemeld.
Hjulmand komt niet. Die kon vorig seizoen overal in Europa terecht na het EK '21 en die gaat echt nu niet zomaar ineens afzakken naar plaats 13 of hoeveel staan we tegenwoordig in België. De enige reden waarom die bijna bij ons zat enkele jaren terug was omdat Frank Arnesen toen onze TD was en die man heeft aanzien. En toen zaten we niet zo diep als nu.
 
Zeg mannen, Martinez is effectief vrij en wist dus al voor het toernooi dat dit het laatste zou zijn. Zou het dan toch Anderlecht worden?
Mja, ik heb hier nu al wel meerdere keren de namen Martinez en Anderlecht in één zin gelezen, maar wie zegt dat Bartje Verhaeghe die niet gaat binnenhalen ter vervanging van Hoefkens in de toekomst? :laugh:

Ik ben daar toch niet zo gerust op, hoor.
 
Terug
Bovenaan