Allemaal leuk die voorstellen om pyro toe te laten maar dat lost nog altijd het probleem niet op? Daardoor kan je nog altijd niet die mensen weren die altijd buiten de lijntjes zullen willen kleuren en mensen die niet toegelaten zaken doen wanneer ze hun onvrede willen uiten tegen de club. Want dat is toch net het probleem en niet het feit dat pyro niet toegelaten is.
 
Allemaal leuk die voorstellen om pyro toe te laten maar dat lost nog altijd het probleem niet op? Daardoor kan je nog altijd niet die mensen weren die altijd buiten de lijntjes zullen willen kleuren en mensen die niet toegelaten zaken doen wanneer ze hun onvrede willen uiten tegen de club. Want dat is toch net het probleem en niet het feit dat pyro niet toegelaten is.

Dit dus he. Het is niet omdat ge pyro niet wilt toelaten "omdat ze daar mee kunnen gooien", dat mensen mét slechte bedoelingen, die bedoelingen niet meer gaan hebben. Ge kunt evengoed zitjes afbreken en het veld opsmijten, en zelfs die tennisballen van Charleroi zijn gewoon een uiterst doeltreffend middel om de match te verstoren. De personen zijn idd het probleem, niet de pyro.

Die mannen gaan nog altijd weer de grens op zoeken en erover gaan, gewoon dat is de gemeenschap.

Wie zijn dan eigenlijk "die mannnen" en wat is dan voor u eigenlijk "de gemeenschap"? Want ik zag in dit topic al heel wat veralgemeend en over dezelfde kam geschoren worden, en afgaand op een deel posts hier lijken mensen er dus van uit te gaan dat supporters die sfeeracties organiseren = supporters die goedbedoelde pyroacties willen = supporters die pyro gebruiken om matchen te verstoren en/of supporters van de tegenstander aan te vallen = supporters die de confrontatie met politiei en/of tegenstander opzoeken = dronken marginalen die aan vandalisme doen = marginalen die racistische zaken roepen = ...

Supporters die 90 minuten lang bezig zijn met de sfeer zijn dus allesbehalve ook noodzakelijk dezelfde supporters die buiten het stadion de confrontatie opzoeken (een fenomeen dat sowieso nog weinig voorkomt de laatste 20 jaar), laat staan dat dat dezelfde supporters zouden zijn racistische zaken roepen (integendeel, ik denk dat ge bij de gemiddelde sfeergroep wel figuurlijke of letterlijke petsen zult krijgen van uw omstaanders als ge oerwoudgeluiden ofzo laat horen naar spelers toe :) )

95% van supporters die fanatiek en vurig zijn (zowel in groep als gewoon "losse" supporters), zijn enkel op een positieve manier vurig en fanatiek.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nrt
Dan moeten ze die mannen aanpakken en niet de meerderheid. Een georganiseerde pyro is een absolute meerwaarde voor de sfeer. Zeker als de spelers opkomen. Dat geeft een geweldige boost.
Het probleem is dat de georganiseerde pyro in ogen van supporters en de georganiseerde veilige pyro in de ogen van de club mijlenver uit elkaar gaan liggen.
 
Storck als derde trainer aan de slag bij KVK. Ben eens benieuwd aan hoeveel we gaan raken. Vind niet direct het record terug qua meeste trainers in een seizoen (voor 1 club) in de Pro League, maar 3 moet toch al in de buurt komen lijkt me?
 
Storck als derde trainer aan de slag bij KVK. Ben eens benieuwd aan hoeveel we gaan raken. Vind niet direct het record terug qua meeste trainers in een seizoen (voor 1 club) in de Pro League, maar 3 moet toch al in de buurt komen lijkt me?
Gent in 2020:
begonnen met Thorup
dan per ongeluk Bölöni voor 2 matchen
De Decker als interim
en uiteindelijk Van Haezebrouck
 
Denk een heel verlegen jongen. En soms niet echt de goede connectie met het publiek (niet bij jullie). En eerlijk een goede spits vond ik dat niet echt heeft veel gemaakt bij rsca maar nadien wast toch over. Jammer voor hemzelf
 
Terug
Bovenaan