Eigenlijk hebben ze daar echt de boot serieus gemist na het kampioenschap, heel sterke CL campagne én het nieuwe stadion.
Dat moest eigenlijk de opstap zijn naar de echte top, maar behalve een bekerwinst is daar eigenlijk niet zo heel veel noemenswaardig meer gebeurt op sportief vlak. Het aantal supporters zal misschien wel wat aangedikt zijn, maar toch ook geen gigantische explosie in vaste/echte supporters lijkt me?
Het potentieel, zeker qua stad en omgeving zou er toch zeker moeten zijn, maar De Witte & Louwagie leken me achteraf toch vooral een steen om de nek te zijn, dat had ik nu ook wel niet (zo hevig alvast) verwacht.
Ze hebben natuurlijk heel veel te danken aan die twee, wat dan plots die volgende stap zetten niet zo eenvoudig maakt en misschien hebben ze dat ook verkeerd ingeschat.
 
Eerste interview van onze Deen. Sympathieke kerel enzo he maar we zijn terug begonnen aan een proces blijkbaar en er is geduld nodig etcetera.
 
Eerste interview van onze Deen. Sympathieke kerel enzo he maar we zijn terug begonnen aan een proces blijkbaar en er is geduld nodig etcetera.
De sportief directeur verklaarde ook dat ze de kern volledig gingen doorlichten om te zien waar er versterkingen nodig zijn. Is dat niet vreemd dat er precies 0,0 overdracht aan informatie is?
 
De sportief directeur verklaarde ook dat ze de kern volledig gingen doorlichten om te zien waar er versterkingen nodig zijn. Is dat niet vreemd dat er precies 0,0 overdracht aan informatie is?
Van wie had hij dan overdracht moeten krijgen? De vorige sportief directeur zit met een burn-out thuis, de vorige coach heeft de volledige kern mismeesterd en Wouter VDH kent werkelijk niks van voetbal.

Al is dit natuurlijk een nefaste situatie. Een buitenstaander zonder enige voeling met België en Anderlecht die hier nu op 2 weken tijd een volledige kern moet doorlichten en in dat kader transfers moet doen. FC Meise wordt volgens mij professioneler gemanaged dan Anderlecht.
 
Jullie beantwoorden eigenlijk de vraag. Sportief beleid is dus blijkbaar onbestaande, nog los van de tijdelijke afwezigheid van Verbeke. Dit is nu toch al een verloren seizoen voor Anderlecht.
 
Eigenlijk hebben ze daar echt de boot serieus gemist na het kampioenschap, heel sterke CL campagne én het nieuwe stadion.
Dat moest eigenlijk de opstap zijn naar de echte top, maar behalve een bekerwinst is daar eigenlijk niet zo heel veel noemenswaardig meer gebeurt op sportief vlak. Het aantal supporters zal misschien wel wat aangedikt zijn, maar toch ook geen gigantische explosie in vaste/echte supporters lijkt me?
Het potentieel, zeker qua stad en omgeving zou er toch zeker moeten zijn, maar De Witte & Louwagie leken me achteraf toch vooral een steen om de nek te zijn, dat had ik nu ook wel niet (zo hevig alvast) verwacht.
Ze hebben natuurlijk heel veel te danken aan die twee, wat dan plots die volgende stap zetten niet zo eenvoudig maakt en misschien hebben ze dat ook verkeerd ingeschat.
Ze hebben na de titel hun standbeeld zelf terug afgebroken.
Nu mogen ze al blij zijn als er geen pek en veren bij komen als ze weg gaan :headshake:
 
Het komt precies niet op een verloren seizoen meer of minder bij RSCA. Het is ook niet dat ze veel te kiezen hebben...
De voorbije 3 seizoenen werd weldegelijk aan iets gebouwd. En de laatste 2 kan je toch moeilijk als verloren beschouwen.

Onze gekke voorzitter dacht er echter anders over, dacht het beter te weten, en jaagde ons weer den dieperik in.

Nu is het wss wachten op de verkoop van nog wat talenten om putten te vullen. Merci Woutertje.

Neen, geen cadeau voor Riemer lijkt mij.
 
Jullie beantwoorden eigenlijk de vraag. Sportief beleid is dus blijkbaar onbestaande, nog los van de tijdelijke afwezigheid van Verbeke. Dit is nu toch al een verloren seizoen voor Anderlecht.
Heb ik hier al 10 keer gezegd intussen dus val wat in herhaling, maar inderdaad. Wat afgelopen zomer gebeurd is binnen Anderlecht was ronduit beschamend met alle gevolgen die we nu zien. Seizoen was al voorbij nog voor het begonnen was door de sportieve keuzes die toen gemaakt zijn.
 
De voorbije 3 seizoenen werd weldegelijk aan iets gebouwd. En de laatste 2 kan je toch moeilijk als verloren beschouwen.

Onze gekke voorzitter dacht er echter anders over, dacht het beter te weten, en jaagde ons weer den dieperik in.

Nu is het wss wachten op de verkoop van nog wat talenten om putten te vullen. Merci Woutertje.

Neen, geen cadeau voor Riemer lijkt mij.
Of de verkoop van de club tout court. Perspectieven om terug mee te doen voor de eerste 2 plaatsen begint stilaan hopeloos te worden. Geen idee hoe lang Coucke hier nog zin in blijft hebben. Dat bericht dat hij informeel lijntjes aan 't uitgooien was om te verkopen werd wel ontkend maar zulke geruchten zijn toch vaak een veeg teken.

Nu bon, hebben ze zelf gezocht. Geen geduld willen hebben.
 
Of de verkoop van de club tout court. Perspectieven om terug mee te doen voor de eerste 2 plaatsen begint stilaan hopeloos te worden. Geen idee hoe lang Coucke hier nog zin in blijft hebben. Dat bericht dat hij informeel lijntjes aan 't uitgooien was om te verkopen werd wel ontkend maar zulke geruchten zijn toch vaak een veeg teken.

Nu bon, hebben ze zelf gezocht. Geen geduld willen hebben.

Ook dat Vandenhaute Coucke zowat buitenspel heeft gezet zal niet helpen om nog veel in deze club te investeren, met zotte Wouter aan het roer.
 
Voor het eerst in jaren efkes mijn buik vol van het voetbal. Club speelt tot nu toe zowat elke Jpl match als een slappe vod, ik zie even geen ploeg waar ik zo van hou. Titel is zo goed als gaan vliegen maar ik hoop dat het vuur toch nog een beetje inslaat. Stiekem hoop ik op een bekerfinale ze zeggen is maar een troostprijs maar zo een matchday is super plezant :)
 
Eerste interview van onze Deen. Sympathieke kerel enzo he maar we zijn terug begonnen aan een proces blijkbaar en er is geduld nodig etcetera.
3 jaar stijgende lijn , 2 jaar dalende lijn dan ist normaal dat je terug naar boven moet opbouwen ...
Nooit euforisch geweest met het aanstellen van Mazzu en blijkbaar was men intuitie terecht .
Nu met die Deen stijgt het een klein beetje maar ik ga niet te euforisch zijn , dit seizoen is verloren .
 
Terug
Bovenaan