Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hopelijk halen ze Schreuder weer opHoefkens ligt wellicht buiten. Alle trainingen zijn geschrapt bij Club.

Het blijft toch raar dat een trainer buiten ligt, terwijl die de tweede ronde van de CL heeft gehaald. Nu goed, in de competitie is het ook niet denderend.Hoefkens ligt wellicht buiten. Alle trainingen zijn geschrapt bij Club.
Club is al een heel seizoen aan het kwakkelen, die eerste paar matchen van de CL zijn quasi de enige matchen waar ze op niveau hebben gepresteerd. Dan zit er echt iets niet juist.Het blijft toch raar dat een trainer buiten ligt, terwijl die de tweede ronde van de CL heeft gehaald. Nu goed, in de competitie is het ook niet denderend.
Bobby is vrijHoefkens ligt wellicht buiten. Alle trainingen zijn geschrapt bij Club.

Martinez on the wayHoefkens ligt wellicht buiten. Alle trainingen zijn geschrapt bij Club.
Bobby is vrij![]()

Dat was echt een memorabele dag in mijn supportersleven.De beelden van een high 5’nde Georges komen ineens binnendwarrelen.
Fok ik zie het gewoon gebeuren tbh![]()
Inderdaad, ben wel altijd fan van Hoefkens geweest, maar als met deze kern tegen ocharme Sint-Truiden thuis niet kan winnen terwijl beker echt wel een prioriteit had mogen zijn met onze 12 punten achterstand op genk...Club is al een heel seizoen aan het kwakkelen, die eerste paar matchen van de CL zijn quasi de enige matchen waar ze op niveau hebben gepresteerd. Dan zit er echt iets niet juist.
Pas op, kan ook nog Hein zijn die ze gaan halen in Gent, zie ik ze ook nog toe in staat... kan die kerel ook niet uitstaan, maar is wel 100x tactisch sterker dan Martinez alleszinsAls Martinez komt kan bv Chadli betrokken worden in een langere huurdeal van De Cuyper bij Westerlo
Wat Hein bij Anderlecht en Genk liet zien doet dat alleszins niet vermoedenPas op, kan ook nog Hein zijn die ze gaan halen in Gent, zie ik ze ook nog toe in staat... kan die kerel ook niet uitstaan, maar is wel 100x tactisch sterker dan Martinez alleszins
Op tv legt hij het wel vaak duidelijk en logisch uit in zijn analyses en hoe hij Gent keer op keer taktisch goed laat spelen tegen Club is toch ook wel opmerkelijk.Wat Hein bij Anderlecht en Genk liet zien doet dat alleszins niet vermoeden