Tgoh, het is relatief ondermaats geweest tot nu toe bij Hoefkens. Maar het was zeker niet enkel kommer en kwel. Ze waren STVV aan het domineren maar dan valt het even tegen en krijgt hij de trein niet meer op de rails. Het is een zware blammage maar ik weet niet of het ontslag al verplicht is op dit moment. Je kan niet een coach met zo weinig ervaring aanstellen en dan verschieten dat het niet van een leien dakje gaat.

Ik heb te weinig matchen van Club bekeken buiten de CL om echt een oordeel te vellen over de keuzes van Hoefkens, al heb ik ze niet vaak zien wervelen. Meestal zag ik individuele spelers fenomenale acties maken, genre Jutgla. Ik denk dat zijn traject ook buitenproportioneel slecht oogt omdat Genk het uitzonderlijk doet. Ja Club heeft de beste kern, maar als het neerkomt op de eerste 11 is Genk volgens mij zo goed als de evenknie en Club is al 6x boven zichzelf moeten stijgen in Europa. Dat laatste weegt ook wel door.

Is er een trainer op de markt die beterschap kan brengen? Ik zie niet meteen opportuniteiten. Een verlies als dit is misschien ook wel dé moment om te zien of Carl Hoefkens als trainer al ver genoeg staat. Kan hij de spelers motiveren om in de competitie op te dagen én zet hij de pionnen juist? Noa Lang is 'terug', dus je hebt daarmee al een winterversterking. Misschien moet je nog een betere spits dan Larin aantrekken voor wat extra diepte, maar voorlopig is de tweede plek gewoon nog ruim binnen bereik. Je hebt als bestuur nog 2-3 wedstrijden waar je de trainer vertrouwen kan geven en tegelijk stiekem al eens je shortlist gaat aanscherpen. Nogmaals : als je Hoefkens aanstelt met zijn 'palmares', dan moet je dit groeiproces er bij pakken. De keuze kan worden verantwoord en nu moet je die keuze ook de mogelijkheid geven om te slagen. Genk heeft het volledige seizoen toch al in de handen. En je kan Hoefkens niet ontslaan zonder een garantie op succes in zijn plaats te kunnen zetten.
Trust the process :unsure:
 
Allez, Hoefkens mag blijven. Op de beelden van gisteren te zien was Mechele ook weer in form. Beter die sukkel eens langs de kant schuiven en eindelijk eens serieus investeren in de verdediging.
 
Allez, Hoefkens mag blijven. Op de beelden van gisteren te zien was Mechele ook weer in form. Beter die sukkel eens langs de kant schuiven en eindelijk eens serieus investeren in de verdediging.
Zoals die centrale verdediging al een heel seizoen steken laat vallen blijft het echt waanzinnig dat er zoveel geld is gegooid naar Yaremchuk terwijl je met de helft daarvan wat beton had kunnen halen voor achteraan.
Je kan Hoefkens veel aanrekenen maar tenzij hij dat mee beslist heeft ligt die fout toch ergens anders me dunkt.
 
Zoals die centrale verdediging al een heel seizoen steken laat vallen blijft het echt waanzinnig dat er zoveel geld is gegooid naar Yaremchuk terwijl je met de helft daarvan wat beton had kunnen halen voor achteraan.
Je kan Hoefkens veel aanrekenen maar tenzij hij dat mee beslist heeft ligt die fout toch ergens anders me dunkt.
Volgens velen moest Mechele mee naar Qatar :rofl:
 
Zoals die centrale verdediging al een heel seizoen steken laat vallen blijft het echt waanzinnig dat er zoveel geld is gegooid naar Yaremchuk terwijl je met de helft daarvan wat beton had kunnen halen voor achteraan.
Je kan Hoefkens veel aanrekenen maar tenzij hij dat mee beslist heeft ligt die fout toch ergens anders me dunkt.
Echt de vreemdste aankoop ooit tbh.
Zeker omdat we hem allemaal kennen van bij Gent en hij daar aan de lopende band de stenen uit de grond zoog.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sond
Net die beelden gezien van gisteren in Brugge. No offense, maar wat een degoutante sfeer is me dat daar:unsure:

OK, het gaat even niet goed, maar Club was al jaren heer en meester in België. Om dan al zo snel tegen je eigen ploeg te keren... Met zulke supporters heb je geen vijanden meer nodig.
 
Net die beelden gezien van gisteren in Brugge. No offense, maar wat een degoutante sfeer is me dat daar:unsure:

OK, het gaat even niet goed, maar Club was al jaren heer en meester in België. Om dan al zo snel tegen je eigen ploeg te keren... Met zulke supporters heb je geen vijanden meer nodig.
Geen idee waar je het haalt, maar enkel na de 1-4 hebben we ons wat tegen de ploeg gekeerd met een "shame on you" en cynisch gejuich voor passes van stvv...niet onlogisch me dunkt na zo'n wanprestatie.
Daarvoor viel het heel goed mee en was er weinig tot geen negativiteit.

Dus?
 
Yaremchuk was wel een bonkers transfer. Slecht was die niet bij Gent, maar meer dan 5 miljoen daar voor geven is gewoon retedom.
Ik heb in zijn periode bij Gent 80% van de matchen gezien en hij kon elk seizoen makkelijk topschutter geweest zijn. Hoeveel opgelegde kansen Chuk niet laten liggen heeft... Daar kan je echt een indrukwekkende videomontage van maken.

Maar het probleem is, naast de prijs, vooral dat dat geen speler is om op de bank te zetten. De enige manier dat ik die nog zie slagen bij ons, is als een nieuwe coach de aanval rond hem bouwt. Want je moet ook op een specifieke manier spelen met hem in de ploeg.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb in zijn periode bij Gent 80% van de matchen gezien en hij kon elk seizoen makkelijk topschutter geweest zijn. Hoeveel opgelegde kansen Chuk niet laten liggen heeft... Daar kan je echt een indrukwekkende videomontage van maken.

Maar het probleem is, naast de prijs, vooral dat dat geen speler is om op de bank te zetten. De enige manier dat ik die nog zie slagen bij ons, is als een nieuwe coach de aanval rond hem bouwt. Want je moet ook op een specifieke manier spelen met hem in de ploeg.
Als een agressieve 9 in de zestien of eerder zwervend? Ik heb die echt te weinig zien spelen.
 
Geen idee waar je het haalt, maar enkel na de 1-4 hebben we ons wat tegen de ploeg gekeerd met een "shame on you" en cynisch gejuich voor passes van stvv...niet onlogisch me dunkt na zo'n wanprestatie.
Daarvoor viel het heel goed mee en was er weinig tot geen negativiteit.

Dus?
Inderdaad... Ook zoals je het nu verwoordt, vind ik het maar triestig :unsure:
 
Terug
Bovenaan