3 jaar stijgende lijn , 2 jaar dalende lijn dan ist normaal dat je terug naar boven moet opbouwen ...
Nooit euforisch geweest met het aanstellen van Mazzu en blijkbaar was men intuitie terecht .
Nu met die Deen stijgt het een klein beetje maar ik ga niet te euforisch zijn , dit seizoen is verloren .

Intuïtie? Ik denk dat 75% van de Belgische voetbalsupporters hadden dit wel zien aankomen, hè :D
 
Laatst bewerkt:
Die onbekende Deen heeft alles te bewijzen. Eerst zien en dan geloven. Wat praatjes geven over talent, doorlichten enzo, dat kan iedereen.
 
Hoedt alweer in de basis bij een oefenduel van Anderlecht. Die heeft dus enkel tijdens de verlofperiode in de B-kern gezeten :wtf:
Tja als zelfs die terug kansen krijgt hoeft de terugronde al niemeer voor mij en heeft deze coach al afgedaan

Dan had Mazzu meer ballen aan zen lijf
 
Geruchten dat Peter Verbeke terug aan boord zal komen, en zich bezig zal houden met de futures.

Kwestie van Neerpede ook gans naar de kloten te krijgen.

Je zou echt gaan denken dat een verkoop van de club (aan de juiste persoon) de enige mogelijkheid is om onze club te redden. Want met dit zootje ongeregeld zie ik het echt niet goedkomen. De jaarrekeningen waren, ondanks de kapitaalsverhoging, ook niet echt iets om vrolijk van te worden.
 
Geruchten dat Peter Verbeke terug aan boord zal komen, en zich bezig zal houden met de futures.

Kwestie van Neerpede ook gans naar de kloten te krijgen.

Je zou echt gaan denken dat een verkoop van de club (aan de juiste persoon) de enige mogelijkheid is om onze club te redden. Want met dit zootje ongeregeld zie ik het echt niet goedkomen. De jaarrekeningen waren, ondanks de kapitaalsverhoging, ook niet echt iets om vrolijk van te worden.
Dit is toch onbegrijpelijk?
Jeugd begeleid je niet vanop kantoor of achter een laptop. Dit is trainingen volgen, matchen bekijken, samen zitten met de jeugdstaf en in het bijzonder naar Kindermans. Jullie hebben daar echt goud in handen met de jeugdwerking / futures, maar als zo'n voddeventen aan het roer blijven dan kan het snel bergaf gaan.
 
Geruchten dat Peter Verbeke terug aan boord zal komen, en zich bezig zal houden met de futures.

Kwestie van Neerpede ook gans naar de kloten te krijgen.

Je zou echt gaan denken dat een verkoop van de club (aan de juiste persoon) de enige mogelijkheid is om onze club te redden. Want met dit zootje ongeregeld zie ik het echt niet goedkomen. De jaarrekeningen waren, ondanks de kapitaalsverhoging, ook niet echt iets om vrolijk van te worden.
heb ik dat nu goed gelezen dat de loonmassa weer gestegen is met 7 miljoen? Hoe slagen ze daar in?
 
heb ik dat nu goed gelezen dat de loonmassa weer gestegen is met 7 miljoen? Hoe slagen ze daar in?

Gaat nog over vorig seizoen vooral dacht ik, dan denk ik aan de lonen van Zirkzee, Kouamé en Raman (verdient meer dan 1 miljoen per jaar).

Hou mijn hart al vast voor volgend boekjaar, met Vertonghen (terwijl we al een bus bruikbare centrale verdedigers hadden) en Diawara. Silva ook een dure vogel om te huren.

Als dit Deense avontuurtje flopt, komt dit toch nooit goed financieel? Als we 8e of 9de eindigen.
 
Gaat nog over vorig seizoen vooral dacht ik, dan denk ik aan de lonen van Zirkzee, Kouamé en Raman (verdient meer dan 1 miljoen per jaar).

Hou mijn hart al vast voor volgend boekjaar, met Vertonghen (terwijl we al een bus bruikbare centrale verdedigers hadden) en Diawara. Silva ook een dure vogel om te huren.

Als dit Deense avontuurtje flopt, komt dit toch nooit goed financieel? Als we 8e of 9de eindigen.
5 jaar Marc Coucke en 100 miljoen verlies ... ik ga zijn aandelentips toch niet direct volgen denk ik :biglaugh:
 
Toch raar dat je na een dergelijke sportieve inzinking de sportieve leiding toevertrouwt aan 2 onbekende Denen die de competitie niet kennen, weinig hebben bewezen en blijkbaar de kern nog volledig van a tot z moeten doorlichten, waardoor een knuppel als Hoedt een tweede kans krijgt.
Zoals Hans zegt, als de motor binnen de maand niet aanslaat, zijn ze echt de gracht ingereden.
 
Over 2 seizoenen verkopen ze Debast voor 50 miljoen euro en is alles in orde.

Ik weet dat het een moppeken is.

Maar als men zo blijft verderprutsen zal men de Debasten en Duranvilles in de toekomst nog moeilijker kunnen overtuigen een eerste profcontract te tekenen. Zeker als onze Wouter zich ook op de werking van Neerpede gaat storten, om ook daar de capabele mensen die het niet eens zijn met zijn cultuuromslag weg te pesten.

En als dat weg zou vallen, zouden we echt wel eens over de afgrond kunnen tuimelen. En in wiens handen komen we dan terecht …
 
Het zou wel niet verbazen dat Wouter zo redeneert toch? Als er wat verliezen zijn, uw meest waardevolle verkopen om terug cash te hebben. Dan glijdt je wel terug af naar de tijd van Herman tapijtenmarchand..
 
Het zou wel niet verbazen dat Wouter zo redeneert toch? Als er wat verliezen zijn, uw meest waardevolle verkopen om terug cash te hebben. Dan glijdt je wel terug af naar de tijd van Herman tapijtenmarchand..

Wel 8 keer kampioen geworden onder Herman en nooit slechter dan een 3e plaats. In de 5 seizoenen zonder Herman, is 3e hun beste plaats...
 
Wel 8 keer kampioen geworden onder Herman en nooit slechter dan een 3e plaats. In de 5 seizoenen zonder Herman, is 3e hun beste plaats...

Met wel een volledig andere context natuurlijk. Herman erfde een gezonde club van mister Michel. Zijn opvolgers een club rollend naar de afgrond.

Laten we die man aub niet gaan overschatten, los van de bandietenstreken die hij bij ons uitstak, en de fouten die zijn opvolgers weldegelijk maakten.
 
Terug
Bovenaan