Babaluna
Well-known member
O jawelPrecies nog niet veel interviews gezien met Kompany dan
Maar zoals je zegt, interviews met Hein of Dury zijn ook niet dat.
en breed gesticuleerrde trainers ... bweukVolg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
O jawelPrecies nog niet veel interviews gezien met Kompany dan
Maar zoals je zegt, interviews met Hein of Dury zijn ook niet dat.
en breed gesticuleerrde trainers ... bweukStaat toch letterlijk in artikel?https://sporza.be/nl/2021/02/15/de-...buitenspelsituatie-van-schoofs~1613402309310/
Nog een geval van amateurisme dit. Hoe is het mogelijk dat de VAR hier geen beeld over heeft?
Kan me niet inbeelden dat ik nog naar die zagevent zou kijken nadat die tijdens het weekend altijd een match verpest met zijn gezever.Ik ben mij nu al aan het ergeren aan Extra Time. Frank Raes: "Ja daar kon je beter schaatsen aandoen. Heb jij dat ooit moeten doen Wesley, hohooohhoh, hahaha".
Het was dan ook een retorische vraag. Of vind jij het normaal dat de VAR deze fase niet kan beoordelen door een gebrek aan beeld?Staat toch letterlijk in artikel?
Een niet correct beeld kan ook weer tot foute beslissingen leiden dus ja je kan moeilijk 50 camera's zettenHet was dan ook een retorische vraag. Of vind jij het normaal dat de VAR deze fase niet kan beoordelen door een gebrek aan beeld?
Die match begint altijd met hetzelfde gedacht.Kan me niet inbeelden dat ik nog naar die zagevent zou kijken nadat die tijdens het weekend altijd een match verpest met zijn gezever.
Die heeft ook zo'n fetisj met de voornamen van spelers.
Verheyen: Ja, ik zeg dit weekend Fellaini bezig en...
Raes: Marouane
Verheyen: ...
Raes: Zo heet die he
Elke match zijn gezever, spelersnamen constant wisselen, brengt ook geen enkel nieuw inzicht tijdens een match.
Echt verschrikkelijk om naar te luisteren die vent.
En dan "Ocharme Gert"Die match begint altijd met hetzelfde gedacht.
"Oh god nee, de Frank" en dan 10 seconden later "Oh god zij dank, de gert is er ook bij".
De Bilde , ook een rampEn dan "Ocharme Gert"
Ook soms "Oh nee, De Bilde zit er ook"

Voila , nieuwe lucht ,we zullen kijken binnen een paar maand waar ze staan , alhoewel ik nog altijd dik geloof in VlapVlap en Dimata hebben bij hun debuut bij Anderlecht ook gescoord he. Dat wil nooit alles zeggen. Zulj legt ze er wel gretig in daar in Turkije, daar verschiet ik wel van.
Appelen met peren vergelijken. Het is hier al aangehaald dat Union een open stadion heeft, geen dak, waardoor er veel meer zon op het veld schijnt. Dat scheelt al een pak. En die veldverwarming hebt ge in België met alle respect misschien eens om de tien jaar twee weken nodig. Dan snap ik dat niet elke club daar zoveel geld wil tegenaan gooien.Tja, tough luck maar als ge het niet kunt betalen om uw veld in orde te krijgen, hoort ge niet thuis in het profvoetbal. En het is niet alsof Union één van de rijkste clubs in België is en zij kregen het klaar.
Enig excuus dit seizoen is dat door covid ge een pak minder inkomsten hebt. Dus daarvoor moogt ge wat door de vingers zien. Maar ik hoop dat ze vanaf volgend seizoen KEIHARD gaan zijn.

Ik wist niet dat er zoveel geld rondging in pakweg de Oekraïense competitie.![]()
Greenkeeper Genk: "Gebruik veldverwarming vorige week kostte makkelijk €20.000" | sporza
Zowel KV Oostende, Waasland-Beveren en Charleroi kregen hun veld niet ijsvrij en konden dit weekend niet voetballen. Sporza legde zijn oor te luister bij Eddy Van Endert, greenkeeper van KRC Genk. "Het gebruik van de veldverwarming kan ons deze week makkelijk €20.000 gekost hebben, maar het is...sporza.be
Voor mij bevestigd dit nog eens wat ik gisteren zei. Heel variabel, en het kost gewoon bakken geld die kleine clubs zich niet kunnen permitteren voor geld dat letterlijk in rook op gaat.
En maar vergelijken met het buitenland ja, waar de budgetten een tienvoud zijn van de onze, niets vergelijking aan.

Appelen met peren vergelijken. Het is hier al aangehaald dat Union een open stadion heeft, geen dak, waardoor er veel meer zon op het veld schijnt. Dat scheelt al een pak. En die veldverwarming hebt ge in België met alle respect misschien eens om de tien jaar twee weken nodig. Dan snap ik dat niet elke club daar zoveel geld wil tegenaan gooien.
Maar het kan heel gemakkelijk opgelost worden eh Starspike. Haal dat geld uit het tv-budget en verdeel het evenredig onder alle clubs onder voorwaarde dat het alleen daarvoor mag aangewend worden.![]()