Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?

• Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben mij nu al aan het ergeren aan Extra Time. Frank Raes: "Ja daar kon je beter schaatsen aandoen. Heb jij dat ooit moeten doen Wesley, hohooohhoh, hahaha".

Ik ben mij nu al aan het ergeren aan Extra Time. Frank Raes: "Ja daar kon je beter schaatsen aandoen. Heb jij dat ooit moeten doen Wesley, hohooohhoh, hahaha".
Kan me niet inbeelden dat ik nog naar die zagevent zou kijken nadat die tijdens het weekend altijd een match verpest met zijn gezever.
Die heeft ook zo'n fetisj met de voornamen van spelers.

Verheyen: Ja, ik zeg dit weekend Fellaini bezig en...
Raes: Marouane
Verheyen: ...
Raes: Zo heet die he

Elke match zijn gezever, spelersnamen constant wisselen, brengt ook geen enkel nieuw inzicht tijdens een match.
Echt verschrikkelijk om naar te luisteren die vent.

Staat toch letterlijk in artikel?
Het was dan ook een retorische vraag. Of vind jij het normaal dat de VAR deze fase niet kan beoordelen door een gebrek aan beeld?

Het gat tussen Schoofs en de man met de bal is ruw geschut zo'n 30 meter breed en speelt zich af quasi in het midden van het veld en dit zou niet te zien geweest zijn op één beeld bij de VAR? Wat een grap.

Kan me niet inbeelden dat ik nog naar die zagevent zou kijken nadat die tijdens het weekend altijd een match verpest met zijn gezever.
Die heeft ook zo'n fetisj met de voornamen van spelers.

Verheyen: Ja, ik zeg dit weekend Fellaini bezig en...
Raes: Marouane
Verheyen: ...
Raes: Zo heet die he

Elke match zijn gezever, spelersnamen constant wisselen, brengt ook geen enkel nieuw inzicht tijdens een match.
Echt verschrikkelijk om naar te luisteren die vent.
Die match begint altijd met hetzelfde gedacht.

"Oh god nee, de Frank" en dan 10 seconden later "Oh god zij dank, de gert is er ook bij".

Zulj ook weer trouwens, van op de penaltystip, Dimata de winner gemaakt voor Espanol,... Toch vreemd dat die mannen allemaal beginnen draaien eens ze weg zijn. :)

Vlap en Dimata hebben bij hun debuut bij Anderlecht ook gescoord he. Dat wil nooit alles zeggen. Zulj legt ze er wel gretig in daar in Turkije, daar verschiet ik wel van.

Voor mij bevestigd dit nog eens wat ik gisteren zei. Heel variabel, en het kost gewoon bakken geld die kleine clubs zich niet kunnen permitteren voor geld dat letterlijk in rook op gaat.
En maar vergelijken met het buitenland ja, waar de budgetten een tienvoud zijn van de onze, niets vergelijking aan.

Tja, tough luck maar als ge het niet kunt betalen om uw veld in orde te krijgen, hoort ge niet thuis in het profvoetbal. En het is niet alsof Union één van de rijkste clubs in België is en zij kregen het klaar.

Enig excuus dit seizoen is dat door covid ge een pak minder inkomsten hebt. Dus daarvoor moogt ge wat door de vingers zien. Maar ik hoop dat ze vanaf volgend seizoen KEIHARD gaan zijn.

Vlap en Dimata hebben bij hun debuut bij Anderlecht ook gescoord he. Dat wil nooit alles zeggen. Zulj legt ze er wel gretig in daar in Turkije, daar verschiet ik wel van.
Voila , nieuwe lucht ,we zullen kijken binnen een paar maand waar ze staan , alhoewel ik nog altijd dik geloof in Vlap

Tja, tough luck maar als ge het niet kunt betalen om uw veld in orde te krijgen, hoort ge niet thuis in het profvoetbal. En het is niet alsof Union één van de rijkste clubs in België is en zij kregen het klaar.

Enig excuus dit seizoen is dat door covid ge een pak minder inkomsten hebt. Dus daarvoor moogt ge wat door de vingers zien. Maar ik hoop dat ze vanaf volgend seizoen KEIHARD gaan zijn.
Appelen met peren vergelijken. Het is hier al aangehaald dat Union een open stadion heeft, geen dak, waardoor er veel meer zon op het veld schijnt. Dat scheelt al een pak. En die veldverwarming hebt ge in België met alle respect misschien eens om de tien jaar twee weken nodig. Dan snap ik dat niet elke club daar zoveel geld wil tegenaan gooien.

Maar het kan heel gemakkelijk opgelost worden eh Starspike. Haal dat geld uit het tv-budget en verdeel het evenredig onder alle clubs onder voorwaarde dat het alleen daarvoor mag aangewend worden. :)

Voor mij bevestigd dit nog eens wat ik gisteren zei. Heel variabel, en het kost gewoon bakken geld die kleine clubs zich niet kunnen permitteren voor geld dat letterlijk in rook op gaat.
En maar vergelijken met het buitenland ja, waar de budgetten een tienvoud zijn van de onze, niets vergelijking aan.
Ik wist niet dat er zoveel geld rondging in pakweg de Oekraïense competitie.

Ook Vlap scoort bij zijn debuut :LOL:

Appelen met peren vergelijken. Het is hier al aangehaald dat Union een open stadion heeft, geen dak, waardoor er veel meer zon op het veld schijnt. Dat scheelt al een pak. En die veldverwarming hebt ge in België met alle respect misschien eens om de tien jaar twee weken nodig. Dan snap ik dat niet elke club daar zoveel geld wil tegenaan gooien.

Maar het kan heel gemakkelijk opgelost worden eh Starspike. Haal dat geld uit het tv-budget en verdeel het evenredig onder alle clubs onder voorwaarde dat het alleen daarvoor mag aangewend worden. :)

De bijdrages verhogen met een aandeel dat weerspiegelt hoeveel keer de veldverwarming gebruikt is, is voor mij geen probleem, ook al is dat een redelijk communistische redenering. Maar een evenredige verdeling over de volledige competitie is economisch natuurlijk zeer incorrect. TV gelden worden over de hele wereld bepaald aan de hand van uw commerciële aantrekkelijkheid, dus dat ge als Moeskroen zijnde nog niet in de buurt komt van het aandeel dat de toppers hebben, is logisch. Vragen dat dat gelijk loopt, is hetzelfde als zeggen dat vrouwenvoetbal evenveel geld moet meekrijgen als mannenvoetbal ook al kijken er tig keer mensen naar het mannenvoetbal. Het draait nog steeds om "revenue" en niet om liefdadigheid.

Overigens: Let eens op hoe ik praat over "uw veld in orde krijgen" en niet puur over "veldverwarming". Oostende had zonder veldverwarming hun veld gerust in orde kunnen krijgen mits een fatsoenlijke aanpak.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan