D
Deleted member 589
Guest
Ik noteer een compliment over Leuven, de opmerking over Brys wil ik u daarom wel vergeven Gavvers
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kijk nooit persconferenties, maar was ie even goedlachs en vrolijk als vorige week? Toen er eens 2 matchen na elkaars gewonnen werd?Ben wel benieuwd welke match Vince vandaag weer gezien heeft.
Of weer die standaard excuses
Peter Vandebempt. Een van de grootste hypocrieten die er is. Een maand geleden was dit nog zijn standpunt:![]()
Peter Vandenbempt: "Ik hoop dat ze het gezeul met stoelen en tenten niet in de VS gezien hebben" | sporza
Ons land ontdooit stilaan, maar de diepvries van de voorbije weken had nog een vervelend staartje in petto voor onze vaderlandse competitie. Liefst 3 wedstrijden moesten dit weekend uitgesteld worden. Peter Vandenbempt legt uit waar het schoentje knelt.sporza.be
Mag toch gewoon forfait zijn dan.
Heb de persconferentie niet gezien, maar er valt toch te lezen dat hij ook vond dat ze het niet goed hadden gedaan (zonder de ploeg aan te vallen)Ik kijk nooit persconferenties, maar was ie even goedlachs en vrolijk als vorige week? Toen er eens 2 matchen na elkaars gewonnen werd?
Bah, die man is voor mij zo hard van zijn voetstuk aan het vallen, niet normaal.
Ik kon die echt wel nog af voor Anderlecht, nu is dat gewoon één van de meest irritante, hypocriete mensen in de JPL.
Talent is maar één ding natuurlijk. Het blijft vreemd dat zoveel spelers met talent zo snel die stap willen zetten naar een hogere competitie. Dat RSCA het geld van Doku nodig had is duidelijk. Dat Doku het talent heeft om hogerop te voetballen lijkt me ook realistisch. Maar Doku had hier beter nog wat gebleven, voor zijn eigen ontwikkeling. Vergelijk dat met een Tielemans die hier 4 seizoen in JPL heeft afgewerkt.. Die pakt daar nu de vruchten van.Vreemd om te ontkennen dat er geweldig veel talent rondloopt op Anderlecht. Dat er gesproken wordt van scouts die zich laten beetnemen haha
Anderhalf jaar geleden werd waarschijnlijk even hard gelachen met Bornauw of Saelemaekers, wat zouden die toch moeten gaan doen in de Bundesliga of in de Serie A (bij een vergane topploeg terug in opbouw nota bene). Ondertussen bewijzen ze toch maar het ongelijk van de scorebordjournalisten en sommige posters hier.
Vind ik ook -> bij Club zaten we een paar jaar geleden met exact het zelfde: van dat oeverloos getik en wat halve kansjes.Creëren nooit een overmacht situatie op de flank. Simpele driehoekjes zie je zelden. Amuzu komt nu telkens meer en meer naar binnen. Heb je niks aan als Murillo die boulevard niet mag gebruiken hé
Uitvoetballen is één maar niet continu, de tegenstander kent da intussen ook al wel hé
Vind ik ook -> bij Club zaten we een paar jaar geleden met exact het zelfde: van dat oeverloos getik en wat halve kansjes.
Dat moet je Clement toch nageven: ok, er is meer kwaliteit in de ploeg nu, maar we hebben nu ook een plan B, C en D voor als plan A niet lukt.
Plan A bij Anderlecht lijkt me duidelijk -> vanachter uit wat tikken naar elkaar totdat tegenstander druk komt zetten en dan snel verticaal naar voor via de flanken.Plan A moet eerst wel duidelijk zijn voor iedereen. En je hebt de spelers nodig om plan B en C te spelen.
Het is niet het grootste talent, maar is ondertussen toch maar vaste waarde in de Bundesliga. Wat knap is voor iemand met zijn talent.Bornauw vind ik sowieso wel een overroepen 'talent'. Als je die zag prutsen bij RSCA en bij de Rode Duivels. Saelemaekers vond ik een zeer goeie speler, met een hevigheid die wat getemperd moest worden.
Uw flanken Amuzu en Larsen komen nu ook al telkens naar binnen waar het compleet dicht zit en ge in de trechter looptPlan A bij Anderlecht lijkt me duidelijk -> vanachter uit wat tikken naar elkaar totdat tegenstander druk komt zetten en dan snel verticaal naar voor via de flanken.
Probleem zoals gisteren is dat het telkens vastloopt bij Larsen en Amuzu die nauwelijks hun man voorbij konden. De backs die komen overlappen zou dan een plan B kunnen zijn...
Het is niet het grootste talent, maar is ondertussen toch maar vaste waarde in de Bundesliga. Wat knap is voor iemand met zijn talent.
en er zijn weinig middelmatige Belgen die slagen in een hoger aangeschreven competitie dan de onze.Newsflash, in de Bundesliga spelen ook kutploegen. In de basis staan bij een hekkensluiter in de Bundesliga is toch ook niks speciaal uiteindelijk. Hoeveel tweederangs-Nederlanders lopen er daar zo rond? Er gaan gewoon weinig middelmatige Belgen naar het buitenland, daarom dat dat zo speciaal lijkt.
Bwah Vince zei het zelf na Union , geen grote uitspraken. Met deze jonge ploeg ist een week goed , volgende match crap zoals gisterenIk dacht nu echt dat Anderlecht vertrokken was na de goeie weken. Nee niet om te trollen.
En dan terug mindere prestatie.

Denk dat dien elke interview lacht , en Denk da we ni alles gewonnen he ...Irritante aan Kompany is dat die daar zo super smug staat met een grimas van hier tot ginder als hij eens wint tegen Union en Genk.
Ik zeg niet dat hij niet blij mag zijn maar gewoon nogal vreemd om dan een air te hebben van "ziede wel?"
Over Saelemaekers ging het toch meer om zijn maniertjes dan om zijn kwaliteiten niet?Vreemd om te ontkennen dat er geweldig veel talent rondloopt op Anderlecht. Dat er gesproken wordt van scouts die zich laten beetnemen haha
Anderhalf jaar geleden werd waarschijnlijk even hard gelachen met Bornauw of Saelemaekers, wat zouden die toch moeten gaan doen in de Bundesliga of in de Serie A (bij een vergane topploeg terug in opbouw nota bene). Ondertussen bewijzen ze toch maar het ongelijk van de scorebordjournalisten en sommige posters hier.
Precies nog niet veel interviews gezien met Kompany danDenk dat dien elke interview lacht , en Denk da we ni alles gewonnen he ...