Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?


  • Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.
Als Amuzu je dreigendste speler is dan mis je veel kwaliteit in je kern. Heeft al meer gele kaart gepakt in 1ste klasse dan goals gemaakt. Ook amper 7 assists in zijn carrière tot nog toe. En dat is dan je dreigendste speler :censored:
 
Eindelijk wat tegengewicht voor al dat "Ohl champion" gedoe 🙃
You are no match for me!

Ik had wel gehoopt dat ge in de oude thread het nieuwe forum niet zou vermelden, ik kruis nog altijd mijn vingers in de hoop dat er een aantal clowns ginds blijven. 🤞
 
You are no match for me!

Ik had wel gehoopt dat ge in de oude thread het nieuwe forum niet zou vermelden, ik kruis nog altijd mijn vingers in de hoop dat er een aantal clowns ginds blijven. 🤞
Goe punt, kheb het weer weggehaald. Aan de andere kant zullen ze op een gegeven moment sowieso wel over komen zeker? En het zorgt toch voor wat animo :p
 
Als we morgen thuis niet winnen van Moeskroen (wat nog niet zo gek is), dan gaat Montanier toch vliegen, hoop ik.
Het ligt wel allesbehalve aan hem alleen, gewoon echt te zwakke kern.
 
Zo’n zwakker kern is dat nu ook weer niet als je vergelijkt met de andere ploegen die aan de top staan zoals Beerschot,OHL, Charleroi,...

Als je speelt met iemand als Avenatti in de spits speelt dan moet je de flanken benutten en voorzetten in de 16 gooien. Tegen Kortrijk bijna niet gezien behalve de laatst 15 minuten.
Ook heb je ook het probleem dat de belangrijkste spelers zoals Vanheusden, Amallah, Carcela, Bastien veel geblesseerd waren en/of de vorm missen. Wat is dat eigenlijk met Carcela? Moet Montanier die niet?
 
En ondanks alles slechts 4 ptn van de top 5. Maar goed, als je in het luik moeskroen, stvv, cercle geen 7/9 haalt, dan is het idd wel eens tijd voor iets anders.
 
Zo’n zwakker kern is dat nu ook weer niet als je vergelijkt met de andere ploegen die aan de top staan zoals Beerschot,OHL, Charleroi,...

Als je speelt met iemand als Avenatti in de spits speelt dan moet je de flanken benutten en voorzetten in de 16 gooien. Tegen Kortrijk bijna niet gezien behalve de laatst 15 minuten.
Ook heb je ook het probleem dat de belangrijkste spelers zoals Vanheusden, Amallah, Carcela, Bastien veel geblesseerd waren en/of de vorm missen. Wat is dat eigenlijk met Carcela? Moet Montanier die niet?
Maar Avenatti/Oulare zijn geen spitsen die u kampioen gaan maken. En we hebben geen spelers met deftige voorzetten.
Achteraan staan we niet optimaal met Laifis (die ik anders altijd sterk vind) en Dusenne. Dan op de flank Gavory (zwak). Middenveld Bastien die een schim is van vroeger, Lestienne die zijn niveau niet meer kan halen, Carcela die niet mag spelen en als hij speelt zwak is, Amallah vaak gekwetst, en dan vooraan ook niemand.
 
Maar Avenatti/Oulare zijn geen spitsen die u kampioen gaan maken. En we hebben geen spelers met deftige voorzetten.
Achteraan staan we niet optimaal met Laifis (die ik anders altijd sterk vind) en Dusenne. Dan op de flank Gavory (zwak). Middenveld Bastien die een schim is van vroeger, Lestienne die zijn niveau niet meer kan halen, Carcela die niet mag spelen en als hij speelt zwak is, Amallah vaak gekwetst, en dan vooraan ook niemand.
Dat lijkt me dan vooral aan de trainer te liggen die zijn spelers verkeerd gebruikt of niet in vorm krijgt. En iemand als Lestienne of Carcela of Gabors of... moet toch een deftige voorzet kunnen trappen indien ze wat vorm hebben.
Vooral nood een nieuwe trainer bij jullie
 
Betere ploeg, zoveel is duidelijk, maar beste kans wel voor Gent.
Heb wel vertrouwen dat we nog gaan scoren. Hopelijk is 1-0 voldoende.
 
Zo zie je wat een nieuwe trainer doet, jammer genoeg snappen ze dat niet in Waregem
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan