Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?


  • Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ne goeie trainer bedoel ik
Hij heeft ze van provinciale naar vaste waarde in 1e klasse gebracht en nadat hij een jaartje weg was mocht hij terugkomen om ze te redden van degradatie. Ik vind 't alleszins een legendarische trainer en zou het jammer vinden mocht zo'n gezellige ploeg opeens het roer omdraaien.
 
Zo zie je wat een nieuwe trainer doet, jammer genoeg snappen ze dat niet in Waregem
Bölöni, De Decker...
het blijft geweldig dat we nu net tegen Brugge een 9/9 pakken, maar die 4de trainer op een half seizoen... dat blijft toch een drama hoor.
 
Ja verdiende overwinning voor Mechelen. Zo veel kansen weggeven
Gewoon op geen enkel moment in de wedstrijd gezeten, onbestaand middenveld en een paar spelers (met Sowah op kop) die gewoon naast hun schoenen lopen momenteel.
 
Idd, ook het neus aan neus gaan staan gebeurt vaak nog, gisteren bv Mata en ik dacht Dorsch.

Ook na de match, waarom moeten ze per sé een vuistje gaan geven aan gans die andere ploeg en staf of aan de ref's? Wij geven ook nergens nog een hand, zelfs geen vuistje, is toch geen ramp als ze dat in de sport ook gewoon (even) bannen.
 
Vrijdag waren ze Mogi Bayat nog in de lucht aan het gooien. Zelfs zonder corona vind ik dat marginaal gedrag :rolleyes:
 
Corona gewijs gebeuren er dingen die niet kunnen op een voetbalveld, maar voetbal is ook veel emotie mensen doen dan rare dingen.
 
Tgoh, dan zouden ze het voetbal volledig moeten aflassen. Ik zie nu niet meteen verschil tussen een groepsknuffel na het scoren van een doelpunt of met 15 man in de baklijn staan bij een corner.
 
Inderdaad, ze vallen over het knuffelen na een goal. Maar om dan met 15 man in de baklijn te staan en aan elkaar te hangen mag dan wel... Nu ja, ik snap de kritiek wel want het oogt niet goed.
 
Ze worden vaak getest dus als ze zich voor de rest aan de regels houden zouden er amper besmettingen mogen zijn. Maarja vele zijn jong, geen verstand en/of ver van familie, spreken de taal niet, ...
 
Of als je match is uitgesteld wegens teveel corona-gevallen bij de tegenstander ga je zelf naar een lockdown feestje, volledig normaal als je voetballer bent. Je wordt toch getest.
 
Voetbal blijft een contactsport he mannekes... Die knuffels zijn echt niet de enige manier om elkaar te besmetten hoor.
Het veiligste is gewoon heel die nest aflassen maar ja, het brengt geld op dus dan is het interessanter om alles te laten doorgaan en wat de vinger te gaan wijzen naar spelers die in volle euforie elkaar even in de armen vallen.
 
Voetbal blijft een contactsport he mannekes... Die knuffels zijn echt niet de enige manier om elkaar te besmetten hoor.
Het veiligste is gewoon heel die nest aflassen maar ja, het brengt geld op dus dan is het interessanter om alles te laten doorgaan en wat de vinger te gaan wijzen naar spelers die in volle euforie elkaar even in de armen vallen.
Waarom aflassen? Ik ben nog blij dat er voetbal is, kun je nog iets naar uitkijken in deze tijden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan