Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?


  • Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.
Klopt, en het had ook weeral helemaal anders kunnen zijn met die bal van Heymans op de lat in de eerste helft en de loeier van een kans die hij laat liggen in de tweede. Het grote verschil met voor HVH is toch vooral dat dat soort ballen nu niet binnen gaat en toen wel.
Denk wel dat we ook (verdiend) hadden gewonnen mocht die bal van Heymans binnen gegaan zijn. Tegen Standard kwamen we ook eerst achter he.
De factor gelukt speelt zeker een rol, maar is zeker niet de enige factor. Het grote verschil is dat we, ondanks wat hier beweerd wordt, gewoon een pak beter en met veel meer druk naar voor speelden dan onder WDD. Bovendien haalden een aantal spelers weer een beter niveau dan onder WDD (Kums, Ngadeu, Castro Montes)

Uiteraard was dit 'maar' tegen een zwak Standard en tegen waasland Beveren, dus verwacht ik niet te veel van de match op Club
 
Denk wel dat we ook (verdiend) hadden gewonnen mocht die bal van Heymans binnen gegaan zijn. Tegen Standard kwamen we ook eerst achter he.
De factor gelukt speelt zeker een rol, maar is zeker niet de enige factor. Het grote verschil is dat we, ondanks wat hier beweerd wordt, gewoon een pak beter en met veel meer druk naar voor speelden dan onder WDD. Bovendien haalden een aantal spelers weer een beter niveau dan onder WDD (Kums, Ngadeu, Castro Montes)

Uiteraard was dit 'maar' tegen een zwak Standard en tegen waasland Beveren, dus verwacht ik niet te veel van de match op Club
Beveren was eigenlijk zo slecht niet bezig, ik zie gent nog oprukken naar plaats 4-6 zal zo wat net wel net niet zijn voor po1. Maar ik vind deze competitie zo raar dat ik nergens mijn geld op zou durven inzetten.
 
Beveren was eigenlijk zo slecht niet bezig, ik zie gent nog oprukken naar plaats 4-6 zal zo wat net wel net niet zijn voor po1. Maar ik vind deze competitie zo raar dat ik nergens mijn geld op zou durven inzetten.
Zet uw geld maar in op OHL champion!
 
Vrancken nu ook Corona. 't Zou mij verwonderen als er bij die spelers van Mechelen ook geen positieven tussen zitten. Hopelijk geen besmettingen tijdens de match vanavond.
 
Als je filmpjes ziet van hoe er na een zege gevierd wordt in de kleedkamer. Spelers, trainer, materiaalmannen. En maar zingen en roepen.
Wat een contrast met de beroepsernst die je van renners in de TDF of Vuelta zag. Ze moesten blij zijn dat ze hun beroep nog mogen uitoefenen maar ze trekken zich er echt niks van aan dat ze het virus rondstrooien.
 
Als je filmpjes ziet van hoe er na een zege gevierd wordt in de kleedkamer. Spelers, trainer, materiaalmannen. En maar zingen en roepen.
Wat een contrast met de beroepsernst die je van renners in de TDF of Vuelta zag. Ze moesten blij zijn dat ze hun beroep nog mogen uitoefenen maar ze trekken zich er echt niks van aan dat ze het virus rondstrooien.
Maar dan wel met 2 bussen zich verplaatsen :LOL:

Defour alweer geblesseerd
 
Jesus, wat is Diatta slecht in het afwerken vandaag. Moet die 20mln opbrengen, ja?..
 
KVM speelt zeker geen slechte match, maar veel individuele fouten achteraan. Eens de 0-1 viel sneden we erdoor gelijk boter.
 
Denk wel dat we ook (verdiend) hadden gewonnen mocht die bal van Heymans binnen gegaan zijn. Tegen Standard kwamen we ook eerst achter he.
De factor gelukt speelt zeker een rol, maar is zeker niet de enige factor. Het grote verschil is dat we, ondanks wat hier beweerd wordt, gewoon een pak beter en met veel meer druk naar voor speelden dan onder WDD. Bovendien haalden een aantal spelers weer een beter niveau dan onder WDD (Kums, Ngadeu, Castro Montes)

Uiteraard was dit 'maar' tegen een zwak Standard en tegen waasland Beveren, dus verwacht ik niet te veel van de match op Club
Dat er een aantal spelers terug een beter niveau halen klopt.
Maar in hoeverre is dat geen geluk van Hein dan? Ligt dat echt puur aan zijn manier van motiveren? Of waren die mannen gewoon WDD beu? Want in geval van het laatste had je ook een aap met een hoed op kunnen aannemen als trainer en hadden ze ook terug hun niveau gehaald ;)

Ook die ballen die er nu in gaan en anders niet (en vice versa achteraan) das toch ook gewoon geluk he? Want als blijkt dat u spitsen expres missen om de trainer buiten te werken dienen die gewoon bij het groot vuil gezet te worden he...
 
Dat er een aantal spelers terug een beter niveau halen klopt.
Maar in hoeverre is dat geen geluk van Hein dan? Ligt dat echt puur aan zijn manier van motiveren? Of waren die mannen gewoon WDD beu? Want in geval van het laatste had je ook een aap met een hoed op kunnen aannemen als trainer en hadden ze ook terug hun niveau gehaald ;)

Ook die ballen die er nu in gaan en anders niet (en vice versa achteraan) das toch ook gewoon geluk he? Want als blijkt dat u spitsen expres missen om de trainer buiten te werken dienen die gewoon bij het groot vuil gezet te worden he...

Of dat alleen aan Hein ligt, dat is de vraag. 't is een beetje van beide denk ik: enerzijds hadden ze wel nood aan coach met wat meer persoonlijkheid, anderzijds getuigt drie coaches buiten spelen op één seizoen ook niet echt van veel professionaliteit

Expres missen/binnen laten zullen ze uiteraard niet gedaan hebben, maar is meer dan geluk alleen he: vorm van de dag en kwaliteit zit er ook voor iets tussen ;)
We misten tegen Beveren en Standard trouwens ook nog een pak kansen he

Maar zoals gezegd: denk niet dat er zondag iets te rapen valt
 
Mja WDD leek me een goeie match maar zal blijkbaar niet goed in de groep gelegen hebben.
Die heeft Antwerp naar 1e gebracht omdat hij daar wel voor de ommekeer heeft gezorgd na Bico, toen was hij net wel de man waar de spelers voor wouden vechten dus zo zie je maar.

Voor de competitie zou het in elk geval tof zijn als de trein van Gent nu vertrokken is natuurlijk.
Zondag komt imo ook nog wel te vroeg maar tmoet altijd gespeeld worden dus je weet nooit :)
 
Neen, zeker niet, en zonder publiek is het toch ook sowieso anders
maar we zijn defensief te kwetsbaar, vrees ik
al hoop ik dat Hein zijn plannetje zal werken :p
 
Het is natuurlijk ook niet zo dat Club zo geweldig aan het spelen is.
Ook al. Buiten het laatste half uur vond ik het toch weer niet veel soeps. Nadat Mata die bal van de lijn redt zijn ze precies wel wakker geschoten en zijn de kansen dan ook redelijk vlot gekomen. Al hielp KVM nu precies ook wel graag met al die defensieve blunders en weggegeven ballen.

Wel tevreden met het resultaat, maar het geleverde spel, dat mag toch nog een paar niveau's omhoog.
 
Godverdomme!!!

Klote om deze match zo nog te verliezen.

Klotematch die niet meer dan een 0-0 verdiende
 
Wat een klotepas van Bundu. En Wellenreuther had precies toch ook beter kunnen doen.

Nuja, gelijk of verliezen. Anderlecht mist toch echt creativiteit en scorend vermogen. Je hebt bij dit Anderlecht toch nooit het gevoel dat ze nog wel een goaltje gaan maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan