Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?


  • Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor jullie misschien wel. Maar wat moeten de supporters van Beerschot, OHL, KVK, ... dan zeggen? Mooi uitgetekend systeem voor de big boys. En wie er niet bij zit moet maar gaan fietsen of padellen met de groep de komende weken.
Ik loop er nog steeds niet warm van eerlijk.

Het is nu niet dat die ploegen dit seizoen niet genoeg matchen hebben gespeeld he.

Snap maar moeilijk hoe je hier tegen kan zijn als voetbalfan. En dan heb ik het niet over bv de scheef getrokken tv gelden, of de overvolle speelschema's. Maar puur over die 6 extra matchen, als extraatje. En zo gewoon veel meer momenten van spanning gedurende 1 seizoen.
 
Voor jullie misschien wel. Maar wat moeten de supporters van Beerschot, OHL, KVK, ... dan zeggen? Mooi uitgetekend systeem voor de big boys. En wie er niet bij zit moet maar gaan fietsen of padellen met de groep de komende weken.
Ik loop er nog steeds niet warm van eerlijk.
Padellen is in !
 
Over diatta waren er afspraken gemaakt dus Club kon hem iet houden, wij doen dat wel meer spelers laten bijtekenen en ze zeggen van kijk blijf nog even als er een goed bod komt mag je weg.
Probleem is echter dat hij niet vervangen is, en zo een Chong wist je op voorhand dat dit niks ging zijn op korter termijn amper gespeeld bij bremen..
Dan halen ze ook nog eens dirar terug onbegrijpelijk, mannaert heeft alvast veel werk vanaf volgende maand.
 
Meh, geef mij maar het oude systeem met 18 ploegen en een deftige tweede klasse. Gedaan na de reguliere competitie. Maarja, dat brengt niet zo veel geld op uiteraard. Wat uiteraard nog de kernzaak is van dit systeem.

Vinden jullie dat het Belgisch voetbal er op vooruit gaat (hoger niveau)?
Als je ziet hoe het nu zit met ons coëfficiënt heb ik toch mijn twijfels.
 
Vanaken blijkbaat geschorst aangezien je een match schorsing krijgt bij 2 gele kaarten in de verkorte play offs :laugh:

Bon, dan maar CDK op zijn positie, die deed dat daar niet slecht.
 
Is die scheve lijn die wij te zien kregen dezelfde waar ze de beslissing op baseren? 😰
 
Wa is Beveren aan het uitsteken zeg, 3 goals tegen in een thuismatch tegen Seraing, Seraing dat gewoon een ticketje retour is naar 1B als die het halen.
 
Wa is Beveren aan het uitsteken zeg, 3 goals tegen in een thuismatch tegen Seraing, Seraing dat gewoon een ticketje retour is naar 1B als die het halen.

Wat we al het hele jaar aan het doen zijn, prutsen...

De negen levens zijn op denk ik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan