Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?


  • Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarschuwingen genoeg, de enige logisch conclusie is dus gewoon dat ze niet beter kunnen.
Ligt niet aan motivatie of weet ik veel wat, tis gewoon compleet op zo lijkt het.
 
De laatste overwinningen ook allemaal tegen ploegen uit de rechterkolom. Nu tegen Antwerp 2 keer, no way dat we daar 2 keer van winnen. En dat vind ik ook onbegrijpelijk in de interviews, ze zeggen dat ze goed gespeeld hebben maar creëren geen enkele kans, zijn gewoon tevreden met steriel balbezit.
 
Na de covid pasage is het beginnen minder gaan.
Het bayeren van Belgie zal nog beetje moeten sleutelen.

Dit gaat clement zijn laatste seizoen zijn, wa zit em daar al te roepen aan de lijn.
Krijg insta flash backs toen mijn trainer ons zegde wat we moesten doen omdat we het nog niet begrepen.
Krijgen die profs geen tactische lessen fzo ? Moeten die constant instructies krijgen wat ze moeten doen.
 
Waarschuwingen genoeg, de enige logisch conclusie is dus gewoon dat ze niet beter kunnen.
Ligt niet aan motivatie of weet ik veel wat, tis gewoon compleet op zo lijkt het.
Combinatie van covid en conditie?
 
De laatste overwinningen ook allemaal tegen ploegen uit de rechterkolom. Nu tegen Antwerp 2 keer, no way dat we daar 2 keer van winnen. En dat vind ik ook onbegrijpelijk in de interviews, ze zeggen dat ze goed gespeeld hebben maar creëren geen enkele kans, zijn gewoon tevreden met steriel balbezit.
Kunt nog geluk hebben dat AAntwerp veel corona gevallen heeft dus niet met zijn sterkste ploeg zal spelen
 
Waarschuwingen genoeg, de enige logisch conclusie is dus gewoon dat ze niet beter kunnen.
Ligt niet aan motivatie of weet ik veel wat, tis gewoon compleet op zo lijkt het.
Ik vermoed dit + een combinatie van de ploegen die het systeem van Club doorhebben en ze perfect kunnen vastzetten.

Mannekes wat een frustrerende match als Clubfan, week na week eigenlijk. Het niveauverschil met de wedstrijden voor Nieuwjaar is werkelijk frappant 😩


Brugge gewoon veel beter, zie ons hier niks halen.

Brugge supporters, ergeren jullie je niet aan dat gemekker van Vanaken à la direct naar de scheidsrechter spurten en vragen voor een foul? Dan liever Lang, heerlijke speler die gewoon wilt voetballen en niet komt zeuren voor een foul.
Ja, wij ergeren ons daar ook aan. Ik zou denken dat arme Hans één brok frustratie is en dat dat zijn probleem is, maar hij doet dat eigenlijk ook als het goed draait dus ja…
Heel irritante speler voor ons op dit moment, ik denk niet dat ik hem één duel zien winnen heb vandaag.
 
Dat ge lacht oke, hou het gewoon sportief simpel.
Het is en blijft een spelletje, waar jij geld voor betaald voor 22 spelers te zien hollen achter een balletje.
En brengt bij niemand brood op de plank, dus gewoon triestig hoe sommige zo zijn tov andere personen.
Nooit gesnapt de haat tov iemand dat supporter is voor een ploeg.
Marginalen heb je overal, en fanatiekelingen ook, mo het zal mij een worst wezen waar Brugge eindigd. Kzal er niet slechter door slapen of mijn eetlust zal er niet minder van zijn.
 
Kwist ni dat dat bestond , anti-supporteren maar ik lach wel eens in men vuistje als Brugge op hun kloten krijgt :p

Is ook uw goed recht hé en veel Club supporters zullen ook gelachen hebben met Anderlecht toen het daar slecht ging. Maar doorgaans gaan we hier toch vrij sportief met elkaar om?
 
Is ook uw goed recht hé en veel Club supporters zullen ook gelachen hebben met Anderlecht toen het daar slecht ging. Maar doorgaans gaan we hier toch vrij sportief met elkaar om?
Bwah , soms word er wel is op de man gespeeld ;)
ontopic : Juist de interviews bekeken : Vormer vind de playoffs een kutsysteem dat al 10 jaar bestaat :rofl:
Je voelt gewoon op en naast het veld dat ze panikeren .
 
Kom kom, Brugge supporters moeten ook tegen een grapje kunnen. Ze zijn altijd de eerste om steken uit te delen als ze winnen. Dan moet je ook maar kunnen incasseren.

Tuurlijk, steekjes moeten kunnen.
Dit is gewoon niveau van de gemiddelde facebook trol.
Een steekje moet zeker kunnen, maar je hebt daar soorten in: Van mensen die we kennen (aanvaardbaar), tot enkelingen die gewoon een flame willen starten en eens goed willen lachen.

Dat je thuis lacht met een ploeg die verliest, uw goed recht. Maar hier zijn er grenzen, wil je trollen is er de off-topic en zwam.

Terug on-topic please
 
Dan mogen we toch eens beginnen vragen waarom na 2 jaar onder een trainer het steeds "op" is. Te weinig spelers die zichzelf kunnen motiveren en scherp zetten. Een trainer kan helpen daarmee door zich eens kwaad te maken of te praten en steunen maar als je dat iedere match moet doen verliest dat toch zijn effect. Spelers verdienen trouwens allemaal meer dan genoeg om 90 min er voor te gaan. Ik kijk dan vooral naar Vanaken, als we daar niets aan doen blijft die gewoon zo spelen. Enige reden dat hij nog mag starten is zijn naam. Hij kan onze sterkte zijn maar is gewoon het omgekeerde nu en moet eens op zijn plaats gezet worden (zie ook zijn constante mekkeren). We hebben jammergenoeg ook nog geen trainer gehad die hem op de bank durft te zetten.
Cdk en Vormer geven zich meestal wel maar hebben gewoon te weinig technisch voetballend vermogen om iemand te dribbelen of een voorzet te geven. En te traag ook? Enige die nog overschiet is Lang. Dost moeten we niet over spreken want krijgt geen bal. Dat maakt dat je 1 echt nuttige aanvaller hebt. Maar slechte periodes van spelers kan gebeuren e, maar dan moeten ze niet in de basis blijven staan. Reserve spelers zien dat toch ook dat ze geen kansen krijgen of gaan krijgen no matter what, ik hoop vooral dat we geen beloftevolle jeugd gaan wegjagen zo.
 
De supporters gaan hier op een half uurtje van Brugge is beter/de betere ploeg/ onverdiend van Genk die 1-0

Naar

Het is op, we worden geen kampioen, wordt krasselen, Clement buiten

?????
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan