Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je zal het nog leren, dat gekke ding dat zelfzorg heet! 👍
lol, dat heb ik van mijn moeder. Die heeft parkinson en valt regelmatig. Ziet ze bont en blauw, maar ho, effe gaan laten checken bij de dokter is voor niets nodig.
Zit ik altijd tegen haar bezig dat ze dat moet doen, terwijl ik zelf ook zo ben :p "'t is vanzelf gekomen, 't zal vanzelf wel weggaan" en " als ik er binnen een week nog last van heb, zal ik wel gaan" en dat terwijl ik langs de andere kant altijd direct denk dat ik kanker of een trombose of zo heb en de morgen niet meer ga halen. Zelfs bij een plotse diepe zucht denk ik dat mijn hart het aan begeven is. Maar naar de dokter gaan: no way. Een mens steekt toch raar ineen :rofl:

Fokking Coca-Cola dat hun perfecte Cola Zero naar de knoppen helpt met hun nieuwe smaak.
Telepathie?

Telepathie?
Die nieuwe Cola Zero ga ik zeker niet doneren aan de inwoners van Pepinster. Die mensen hebben al genoeg afgezien.

Voor het vak met de maaltijdsalades staan en elke salade overlopen. Elke.Salade. Tis een blad sla met een ei en óf kip óf tonijn. That’s it. Alles eens vastpakken, terugzetten, debat voeren met de shopgenoot. Tis een fcking salade. Van de Albert Heijn.
(ik moest in datzelfde vak zijn, voorgemaakte pasta staat daar. Tis lasagne of bolognaise. Ik maak daar ook geen staatszaak van. Ok behalve hier)

Voor het vak met de maaltijdsalades staan en elke salade overlopen. Elke.Salade. Tis een blad sla met een ei en óf kip óf tonijn. That’s it. Alles eens vastpakken, terugzetten, debat voeren met de shopgenoot. Tis een fcking salade. Van de Albert Heijn.
(ik moest in datzelfde vak zijn, voorgemaakte pasta staat daar. Tis lasagne of bolognaise. Ik maak daar ook geen staatszaak van. Ok behalve hier)
vooral dat vastpakken en terugzetten is NOT done!

Sta ik daar in de AH aan het schap van de maaltijdsalades te kijken wat ik zal meenemen, komt daar wel niet een of andere geit gestresst rond mij hangen zeker, man zo gejaagd dat die was. Heb ik maar lekker iedere salade vastgenomen en gedaan alsof ik die aan het bekijken was. En dan nog wat zitten leuteren met mijn vriend die mee was. Ge moest die gezicht gezien hebben, die begon nogal haar kas op te fretten hoor. O ja, geen maaltijdsalade genomen dan maar, gewoon een spaghetti.

HLN hun negatieve artikels op Harry en Meghan en dan het vergoddelijken van Kate en haar gezin.

Het begint meer en meer op aangekochte reclame/campagne te lijken.

Sta ik daar in de AH aan het schap van de maaltijdsalades te kijken wat ik zal meenemen, komt daar wel niet een of andere geit gestresst rond mij hangen zeker, man zo gejaagd dat die was. Heb ik maar lekker iedere salade vastgenomen en gedaan alsof ik die aan het bekijken was. En dan nog wat zitten leuteren met mijn vriend die mee was. Ge moest die gezicht gezien hebben, die begon nogal haar kas op te fretten hoor. O ja, geen maaltijdsalade genomen dan maar, gewoon een spaghetti.
Moet mij misschien wel excuseren dat ik u in de fruit rayon gereden heb met mijn kar… maar ge stond daar wel lang é!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan