Mulan
Well-known member
Je zal het nog leren, dat gekke ding dat zelfzorg heet!twas mijn rechteroog en ik ben rechtshandig
Heb naar de oogarts in gent gebeld en mag om 16.15 al langs komen. Nice.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je zal het nog leren, dat gekke ding dat zelfzorg heet!twas mijn rechteroog en ik ben rechtshandig

lol, dat heb ik van mijn moeder. Die heeft parkinson en valt regelmatig. Ziet ze bont en blauw, maar ho, effe gaan laten checken bij de dokter is voor niets nodig.Je zal het nog leren, dat gekke ding dat zelfzorg heet!![]()
"'t is vanzelf gekomen, 't zal vanzelf wel weggaan" en " als ik er binnen een week nog last van heb, zal ik wel gaan" en dat terwijl ik langs de andere kant altijd direct denk dat ik kanker of een trombose of zo heb en de morgen niet meer ga halen. Zelfs bij een plotse diepe zucht denk ik dat mijn hart het aan begeven is. Maar naar de dokter gaan: no way. Een mens steekt toch raar ineen 
@Mulan mogelijk blijken mijn acties dan toch niet zo altruïstischtwas mijn rechteroog en ik ben rechtshandig

Telepathie?Fokking Coca-Cola dat hun perfecte Cola Zero naar de knoppen helpt met hun nieuwe smaak.
Die nieuwe Cola Zero ga ik zeker niet doneren aan de inwoners van Pepinster. Die mensen hebben al genoeg afgezien.Telepathie?
![]()
Spijt na aankoop van een Cola Zero
Hi allen, Ik heb een zo net een cola zero gekocht op het terras van café 'Bij Dikke Zulma". Nu die Cola Zero hier voor mijn neus staat realiseer ik me dat ik eigenlijk meer zin had in een Omer, ook al lust ik geen bier. Ik vind het vreselijk om toe te geven maar ik heb toch wel spijt van...www.beyondgaming.be
vooral dat vastpakken en terugzetten is NOT done!Voor het vak met de maaltijdsalades staan en elke salade overlopen. Elke.Salade. Tis een blad sla met een ei en óf kip óf tonijn. That’s it. Alles eens vastpakken, terugzetten, debat voeren met de shopgenoot. Tis een fcking salade. Van de Albert Heijn.
(ik moest in datzelfde vak zijn, voorgemaakte pasta staat daar. Tis lasagne of bolognaise. Ik maak daar ook geen staatszaak van. Ok behalve hier)
Hier in de colruyt vorige week iemand die alle pakken gemengd gehakt vastpakte... GEHAKTvooral dat vastpakken en terugzetten is NOT done!

Moet mij misschien wel excuseren dat ik u in de fruit rayon gereden heb met mijn kar… maar ge stond daar wel lang é!Sta ik daar in de AH aan het schap van de maaltijdsalades te kijken wat ik zal meenemen, komt daar wel niet een of andere geit gestresst rond mij hangen zeker, man zo gejaagd dat die was. Heb ik maar lekker iedere salade vastgenomen en gedaan alsof ik die aan het bekijken was. En dan nog wat zitten leuteren met mijn vriend die mee was. Ge moest die gezicht gezien hebben, die begon nogal haar kas op te fretten hoor. O ja, geen maaltijdsalade genomen dan maar, gewoon een spaghetti.
Ik koop nu weer Pepsi Max, veel beter. Hopelijk doen er dat heel veel mensen zodat de verkoop van Cola Zero keldert en ze weer naar het goeie recept gaan.Fokking Coca-Cola dat hun perfecte Cola Zero naar de knoppen helpt met hun nieuwe smaak.
squishy meat is altijd leuk om vast te pakken.Hier in de colruyt vorige week iemand die alle pakken gemengd gehakt vastpakte... GEHAKT![]()
![]()
![]()
![]()

Het was echt vooral dat. Vastpakken, schudden (zien waar meest inzat denk ik?) en terugzetten. Over de middag is dat toch bijna uitgevochten dus er was echt maar optie 1 of 2.vooral dat vastpakken en terugzetten is NOT done!
assertiviteit --> agressiviteitMoet mij misschien wel excuseren dat ik u in de fruit rayon gereden heb met mijn kar… maar ge stond daar wel lang é!
@Soeplepel @MiniJeffrey .squishy meat is altijd leuk om vast te pakken.![]()
Ik had er iets van gezegd.Het was echt vooral dat. Vastpakken, schudden (zien waar meest inzat denk ik?) en terugzetten. Over de middag is dat toch bijna uitgevochten dus er was echt maar optie 1 of 2.