Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Al meermaals geprobeerd. Ik kan er zelfs niet naar bellen omdat je de code moet ingeven die ze je sturen via sms.
Was ook de enige telnr die ik heb gevonden.
Als gast kan je ook niet bellen want dan moet je je inloggen om de code te kunnen ontvangen. Niet te begrijpen van zo'n grote firma/bank.

Wil ik ook wel maar zo ver geraak ik zelfs niet. Kan ze gewoon niet contacteren.
Ongelofelijk eigenlijk. Ik gebruik PP bijna dagelijks dus das nu wel serieus ambetant.
Had een limited vinyl gekocht en wil die dus betalen maar gaat dus niet. Hopelijk heeft de verkoper wat begrip.
kan je geen tweede account openen of betalen via je vriendin?

eigen ergernis: de lege zak mojito van den Aldi in de PMD steken en hem wat willen aanduwen, zit er aan dat kraantje blijkbaar ergens een vlijmscherp randje. Los in mijn vinger. Het bloed spoot eruit en kloppen dat het doet, kdenk dat dit mijn laatste post is...
(lichtjes gedramatiseerd, maar toch, auw )

🤬🤬🤬

Gisterenavond was het hier in de buurt fuif van de lokale KLJ.

Eerst en vooral tot een kot in de nacht luid geboenk van absolute kutmuziek.

Dan vanaf 1u tot zeker 5u om het kwartier een groepje zatte luide tieners die hier langs ons huis passeerden. (Wij slapen aan de straatkant en natuurlijk met ons raam open).

Af en toe zelfs een groepje die knal voor ons huis vonden dat het de ideale plek was om even uit te rusten. Vergezeld van heel luid gebabbel/geroep. Maar ze waren telkens weg net voor ik kwaad genoeg was om uit m'n bed te springen.

Rond 3u stopt er terug zo een groepje. Plots gaat onze deurbel 3x. Eens luid gevloekt maar tegen ik aan het raam was waren ze natuurlijk al weg.

Deze namiddag moesten we even weg, en blijkt dat onze deurbel weg is. Die achterlijke kinders hebben die dus meegenomen.

Ik heb dit gepost in enkele lokale facebookgroep en met de vraag om de deurbel terug te brengen of 50€ in onze brievenbus te stoppen. Gaat natuurlijk niet doorbrengen, maar soit.

Heeft dat enige zin om hiermee daar de politie te gaan?
Buiten het noteren en in de statistieken te stoppen gaan die allicht niets (kunnen/willen) doen neem ik aan?

eigen ergernis: de lege zak mojito van den Aldi in de PMD steken en hem wat willen aanduwen, zit er aan dat kraantje blijkbaar ergens een vlijmscherp randje. Los in mijn vinger. Het bloed spoot eruit en kloppen dat het doet, kdenk dat dit mijn laatste post is...
(lichtjes gedramatiseerd, maar toch, auw )
Vlug de wonde dichtschroeien met de airfryer.v

Het plakkerige weer. Zweten, zweten, zweten.
01aeecbf-ec54-4edc-bfb9-723f890b49b2_text.gif

:unsure:

Al meermaals geprobeerd. Ik kan er zelfs niet naar bellen omdat je de code moet ingeven die ze je sturen via sms.
Was ook de enige telnr die ik heb gevonden.
Als gast kan je ook niet bellen want dan moet je je inloggen om de code te kunnen ontvangen. Niet te begrijpen van zo'n grote firma/bank.

Wil ik ook wel maar zo ver geraak ik zelfs niet. Kan ze gewoon niet contacteren.
Ongelofelijk eigenlijk. Ik gebruik PP bijna dagelijks dus das nu wel serieus ambetant.
Had een limited vinyl gekocht en wil die dus betalen maar gaat dus niet. Hopelijk heeft de verkoper wat begrip.
Het is voor Nederland, maar misschien kunnen ze het naar de juiste dienst forwarden.

Lukt het niet bij uw PayPal-rekening in te loggen, dan kunt u ook contact met ons opnemen door een e-mail te sturen naar [email protected].

@Greny Heb je waarschijnlijk al gecheckt maar sommige providers blokkeren bepaalde soorten verkorte nummers, of je hebt er ooit eentje laten blokkeren maar dat is door meerdere diensten gebruikt? Ik heb ooit de smsen genre ‘u bent nu in Frankrijk’ stopgezet maar bleek een hele resem die dan niet meer doorkwam.

🤬🤬🤬

Gisterenavond was het hier in de buurt fuif van de lokale KLJ.

Eerst en vooral tot een kot in de nacht luid geboenk van absolute kutmuziek.

Dan vanaf 1u tot zeker 5u om het kwartier een groepje zatte luide tieners die hier langs ons huis passeerden. (Wij slapen aan de straatkant en natuurlijk met ons raam open).

Af en toe zelfs een groepje die knal voor ons huis vonden dat het de ideale plek was om even uit te rusten. Vergezeld van heel luid gebabbel/geroep. Maar ze waren telkens weg net voor ik kwaad genoeg was om uit m'n bed te springen.

Rond 3u stopt er terug zo een groepje. Plots gaat onze deurbel 3x. Eens luid gevloekt maar tegen ik aan het raam was waren ze natuurlijk al weg.

Deze namiddag moesten we even weg, en blijkt dat onze deurbel weg is. Die achterlijke kinders hebben die dus meegenomen.

Ik heb dit gepost in enkele lokale facebookgroep en met de vraag om de deurbel terug te brengen of 50€ in onze brievenbus te stoppen. Gaat natuurlijk niet doorbrengen, maar soit.

Heeft dat enige zin om hiermee daar de politie te gaan?
Buiten het noteren en in de statistieken te stoppen gaan die allicht niets (kunnen/willen) doen neem ik aan?
Kunnen ze idd niet veel aan doen. Als het echt helemaal de spuigaten uitloopt kunnen ze de boel stil leggen, maar dan mag je het gaan uitleggen aan de burgemeester want die zijn daar geen fan van.

Enige dat er bij ons wel is dat we iedere fuif evalueren en als er veel klachten zijn dan geven wij het jaar erop een negatief advies aan de gemeente. Wat ook nutteloos is want de gemeente laat die fuiven gewoon weer door gaan.

Valt wel op dat je dat nu ook zegt. Vorige nacht was het de ene na de andere oproep bij ons voor hetzelfde. Nog nooit gehad dat er zoveel waren. Zal met het mooie weer zijn zeker?

ik weet niet waar jullie zitten, maar bij ons heeft het lokale jeugd-activiteiten-centrum (of wat ze er ook van maken) vandaag ook via hoplr een publieke verontschuldiging gemaakt na de overlast die er gisteren blijkbaar geweest is na een evenement.

zal dus idd aan het weer liggen? anders heb ik daar eigenlijk nooit echt last van gehad.

Pr9beren wakker te blijven die nacht en op post blijven met een bijl in uw handen. Als ze nog eens aan uw bel komen plots vanachter het struikgewas komen en vragen wat ze van plan zijn, met said bijl in de hand.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan