Als ik zonder bril of lenzen op de weegschaal ga staan kan ik amper de cijfers lezen en er zelf van maken wat ik wil![]()
Same, buikje zit in de weg, dus kan niet lezen dat ik overgewicht heb!!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik zonder bril of lenzen op de weegschaal ga staan kan ik amper de cijfers lezen en er zelf van maken wat ik wil![]()
Je hebt absoluut gelijk. Ik neem alles persoonlijk en ook al weet een weldenkend mens wel dat niemand echt met hem/haar bezig is, dat beseffen is een heel ander paar mouwen. Als ik op straat gelach hoor, zak ik direct door de grond omdat ik zéker ben dat ze met mij aan het lachen zijn. Ik hield mij indertijd sociaal ook altijd thuis gewoon ‘omdat niemand op mij zit te wachten’ en nu is dat zo een gewoonte geworden dat ik daar niet van af raak. Ik ben er bijvoorbeeld vrij zeker van dan jij, @nestorius, mij helemaal niet moet. Mijn gewoon verstand weet dat zoiets nonsense is want wat zou jij je gaan bezighouden met 1 middelbare madam op internet actief niet te moeten. Maar dat stemmetje in mijn hoofd zegt het wel anders. Volslagen idioot maar WYGD right?aach, het goede oude zelfbeklag. Imo zegt niemand wat je denkt dat ze zeggen.
Dan zeg je gewoon dat het je XP points zijn.Wacht tot je zoontje gefascineerd de cijfertjes luidop zegt.![]()
Neenee, hier gaat dat zo: "mama, mama, hoeveel weeg ik? Wauw! Is dat goed?"Dan zeg je gewoon dat het je XP points zijn.
"
)En maandag gaan we niet meer snoepen..... Maar dan zit de snoepkast terug vol na het weekend...Ik erger me aan mijn gebrek aan karakter als de snoepkast goed gevuld is.
Zit me al heel de dag vol te proppen met alles waar suiker of chocolade in zit.
Binnen een paar dagen erger ik me dan aan een broek die iets krapper zit dan anders
Goed werkgerief staat onder een afdak dixit mijn petjenSame, buikje zit in de weg, dus kan niet lezen dat ik overgewicht heb!!
Goed werkgerief staat onder een afdak dixit mijn petjen
Niet dat jij je mengt in de discussie, maar deze post nuanceert wel een beetje wat ik wou zeggen met "er zit een grond van waarheid in".@Squidward : ik denk niet dat gij zijn ergernis zijt maar dat hij het niet eens is met het idee dat armoede u overkomt
het lezen gaat toch goed dan he altijd positief blijven.Wacht tot je zoontje gefascineerd de cijfertjes luidop zegt.![]()
Neenee, ze leest nog zo: "een drie en een zeven"!het lezen gaat toch goed dan he altijd positief blijven.
137?Neenee, ze leest nog zo: "een drie en een zeven"!
Dat zou je niet zeggen.En ook al moest dat zo zijn, dat hij u niet moet. Waarom trek je u dat zo aan?Je hebt absoluut gelijk. Ik neem alles persoonlijk en ook al weet een weldenkend mens wel dat niemand echt met hem/haar bezig is, dat beseffen is een heel ander paar mouwen. Als ik op straat gelach hoor, zak ik direct door de grond omdat ik zéker ben dat ze met mij aan het lachen zijn. Ik hield mij indertijd sociaal ook altijd thuis gewoon ‘omdat niemand op mij zit te wachten’ en nu is dat zo een gewoonte geworden dat ik daar niet van af raak. Ik ben er bijvoorbeeld vrij zeker van dan jij, @nestorius, mij helemaal niet moet. Mijn gewoon verstand weet dat zoiets nonsense is want wat zou jij je gaan bezighouden met 1 middelbare madam op internet actief niet te moeten. Maar dat stemmetje in mijn hoofd zegt het wel anders. Volslagen idioot maar WYGD right?
en gij gaat voor veel pak?@nestorius speelt gewoon hard to get en een beetje aantrekken en weer afstoten. Dat doet hij ook altijd met mij. Terwijl @Wannez voor de lieve aanpak gaat, @Tonerider voor de zielepoot aanpak, @Tomski voor de food aanpak gaat @nestorius voor de bad boy aanpak.
Voor ieder wat wils hier.

Ik pas mij - door de omstandigheden van mijn jeugd - volkomen aan, aan de wensen van anderen. Mijn psychiater zegt dat ik gewoon nooit geleerd heb om mijn eigen wensen en voorkeuren te formuleren. Ik heb geen favoriet kleur, eten, voorkeur voor wat dan ook. Ik plooi mee voor de minste resistentie zodat iedereen toch maar blij zou zijn (en geen kokende colère zoals thuis vaak). Dus het idee dat iemand mij niet als volkomen overeenkomend zijn of haar noden/wensen ziet, is voor mij een ramp.En ook al moest dat zo zijn, dat hij u niet moet. Waarom trek je u dat zo aan?
voila, het bewijs dat de zaken veel te persoonlijk neemt.Je hebt absoluut gelijk. Ik neem alles persoonlijk en ook al weet een weldenkend mens wel dat niemand echt met hem/haar bezig is, dat beseffen is een heel ander paar mouwen. Als ik op straat gelach hoor, zak ik direct door de grond omdat ik zéker ben dat ze met mij aan het lachen zijn. Ik hield mij indertijd sociaal ook altijd thuis gewoon ‘omdat niemand op mij zit te wachten’ en nu is dat zo een gewoonte geworden dat ik daar niet van af raak. Ik ben er bijvoorbeeld vrij zeker van dan jij, @nestorius, mij helemaal niet moet. Mijn gewoon verstand weet dat zoiets nonsense is want wat zou jij je gaan bezighouden met 1 middelbare madam op internet actief niet te moeten. Maar dat stemmetje in mijn hoofd zegt het wel anders. Volslagen idioot maar WYGD right?
And upon fusing all these powers together, you get one somewhat functional male. Somewhat.@nestorius speelt gewoon hard to get en een beetje aantrekken en weer afstoten. Dat doet hij ook altijd met mij. Terwijl @Wannez voor de lieve aanpak gaat, @Tonerider voor de zielepoot aanpak, @Tomski voor de food aanpak gaat @nestorius voor de bad boy aanpak.
Voor ieder wat wils hier.
Silver lining: die euro’s kunnen al niet verder devaluerenFacturen betaald. Weg geld.