Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Ik wou komen klagen dat we just terug zijn van vakantie en het 29° graden is boven en 28° in de living.. maar ik zal precies maar zwijgen

Mijn ouders zijn elke dag thuis geweest voor de zwembadpomp maar de screens en airco precies over het hoofd gezien

En het zwembad stinkt na 10 dagen onder een zwetende plastieken doek 😔
Toch wel uw eigen schuld he vriend.

Ik was met plezier komen house sitten. Dan had ge dat nu niet aan de hand.
 
Mijn schoonmoeder bleef hier twee nachten slapen met de hitte. An sich geen probleem, blij dat ik iets kan doen voor haar omdat die in de hitte zit.

Mja ding is dat ge dus gene seconde echt "thuis" zijt want ja der loopt iemand anders rond.
Vanmorgen zegt die van mij ineens dat ze gezegd had tegen haar ma dat ze nog ne nacht mocht blijven. Beetje overleg mag dan wel eerst denk ik.

Allee, als ik da had geweten had ik mijne dag al wat anders gepland zodat ik wat meer in de namiddag of avond weg was. Nu had ik alles een beetje zo gepland dat ik eindelijk es thuis op mijn gemak kon zijn deze avond mja dus ni.
 
Mijn schoonmoeder bleef hier twee nachten slapen met de hitte. An sich geen probleem, blij dat ik iets kan doen voor haar omdat die in de hitte zit.

Mja ding is dat ge dus gene seconde echt "thuis" zijt want ja der loopt iemand anders rond.
Vanmorgen zegt die van mij ineens dat ze gezegd had tegen haar ma dat ze nog ne nacht mocht blijven. Beetje overleg mag dan wel eerst denk ik.

Allee, als ik da had geweten had ik mijne dag al wat anders gepland zodat ik wat meer in de namiddag of avond weg was. Nu had ik alles een beetje zo gepland dat ik eindelijk es thuis op mijn gemak kon zijn deze avond mja dus ni.
Zeker dat het geen tactiek is om stiekem de verlovingsring van uw madam te verwisselen? :unsure:
 
Mijn schoonmoeder bleef hier twee nachten slapen met de hitte. An sich geen probleem, blij dat ik iets kan doen voor haar omdat die in de hitte zit.

Mja ding is dat ge dus gene seconde echt "thuis" zijt want ja der loopt iemand anders rond.
Vanmorgen zegt die van mij ineens dat ze gezegd had tegen haar ma dat ze nog ne nacht mocht blijven. Beetje overleg mag dan wel eerst denk ik.

Allee, als ik da had geweten had ik mijne dag al wat anders gepland zodat ik wat meer in de namiddag of avond weg was. Nu had ik alles een beetje zo gepland dat ik eindelijk es thuis op mijn gemak kon zijn deze avond mja dus ni.
Ge weet: om de dochter te winnen moet je de moeder beminnen.
 
Water is nat, van warmte zweet je en zweet stinkt.

Mijn probleem met de huidige hitte is dat nu mijn zweet al op minder dan een uur tijd al hard begint te stinken. 😮‍💨🥺
 
Deze ochtend gaan fietsen, op 10km van huis op een smal baantje komt een tractor af, dus ik ga opzij, en ga, het is heel smal dus ik ga maar ff stilstaan aan de kant.
Beslist die voze tractor met aanhangwagen ook te stoppen, en kweetni van waar, maar door te stoppen klets al die stront van die beerkar op mij.

Laten we zeggen dat het een bescheten ritje was. Kheb eens gevloekt en doorgereden want anders had ik ruzie gemaakt, twas dan nog in beervelde…
 
Mijn schoonmoeder bleef hier twee nachten slapen met de hitte. An sich geen probleem, blij dat ik iets kan doen voor haar omdat die in de hitte zit.

Mja ding is dat ge dus gene seconde echt "thuis" zijt want ja der loopt iemand anders rond.
Vanmorgen zegt die van mij ineens dat ze gezegd had tegen haar ma dat ze nog ne nacht mocht blijven. Beetje overleg mag dan wel eerst denk ik.

Allee, als ik da had geweten had ik mijne dag al wat anders gepland zodat ik wat meer in de namiddag of avond weg was. Nu had ik alles een beetje zo gepland dat ik eindelijk es thuis op mijn gemak kon zijn deze avond mja dus ni.
Nog liever in een vulkaan vertroeven dan.
 
is dat vanaf 1 juli besteldatum of dag dat het toekomt, want anders ga ik hier rap nog iets bestellen, denk ik.
Langs de andere kant: voor 3€ moet ik mij ook niet spoeien. zoals ge zegt: het kost hier bij de europese webwinkels gewoon het dubbele, dus het blijft goedkoper om gewoon bij den ali te gaan shoppen.
net een zender voor de garagepoort gekocht: 5€ inclusief verzending vanuit china. Koop ik hem hier 29.99€ + 5.99€ verzendkosten voor krak dezelfde :rofl: Allez, er is winst nemen en winst nemen he. Zo gaat ge mensen niet aanmoedigen lokaal te kopen. Had het nu nog 15€ incl. verzending geweest, zou ik het waarschijnlijk hier hebben gekocht. Maar nu, ik zal de 3€ wel extra betalen :p
 
Intussen 33 graden binnen boven, en de zon moet nog op de achterzijde van het huis komen. Het ziet er ook naar uit dat de aangekondigde verkoeling er niet snel zal komen. Het blijft minstens 24 a 25 graden volgende week met heel veel zon, gelukkig wel koelere nachten. Maar eer alles afgekoeld raakt... Veel is er dan ook niet nodig om de temperaturen snel terug richting 30 te duwen.
 
Intussen 33 graden binnen boven, en de zon moet nog op de achterzijde van het huis komen. Het ziet er ook naar uit dat de aangekondigde verkoeling er niet snel zal komen. Het blijft minstens 24 a 25 graden volgende week met heel veel zon, gelukkig wel koelere nachten. Maar eer alles afgekoeld raakt... Veel is er dan ook niet nodig om de temperaturen snel terug richting 30 te duwen
Niet getreurd indien onze David dit voorspelt heeft want dan zal het gegarandeerd max 20 graden worden met strontregen :oi22:
 
Al 30 min. Aan de lijn met wachtpost huisartsen. Daar speelt een bandje dat om de (3!) seconden zegt: "blijf aan de lijn aub". Om zot van te worden...
En dan klagen dat mensen te snel naar spoed gaan. Ik krijg spontaan moordneigingen van dat repetitief bandje.
 
Al 30 min. Aan de lijn met wachtpost huisartsen. Daar speelt een bandje dat om de (3!) seconden zegt: "blijf aan de lijn aub". Om zot van te worden...
En dan klagen dat mensen te snel naar spoed gaan. Ik krijg spontaan moordneigingen van dat repetitief bandje.
Ah, had dit ook onlangs, de eerste twee minuten was het nog klassieke muziek, daarna werd er overgeschakeld naar dat zinnetje op repeat :crazy: Die gebruiken duidelijk niet hun eigen diensten. 40 minuten aan de lijn gehangen ook, wel een vriendelijke mens aan de lijn gehad daarna.
 
Buren zijn hier al gans den dag superluid muziek aant knallen, feest aant geven en gewoon voor overlast aant zorgen. Rijke mensen die hier een boerderij hebben verbouwd als "vakantiewoning" en hier elk weekend komen met hun rijke vriendjes en sjieke auto's. Stonden massa's auto's maar denk dat nu enkel de dronken overblijven. Is een doodlopende straat met maar enkele andere huizen die verder zitten maar ik woon er recht tegenover. Ben het echt beu maar durf er niet naartoe te gaan, zijn intimiderende mensen.

Is er vandaag echt wel over en het stopt maar nie. En ene heeft dan nog zijn auto naast het huis geparkeerd. Is dus echt letterlijk tegen de muur, is zo'n oud boerenbaantje. Ik kom zot.
 
Buren zijn hier al gans den dag superluid muziek aant knallen, feest aant geven en gewoon voor overlast aant zorgen. Rijke mensen die hier een boerderij hebben verbouwd als "vakantiewoning" en hier elk weekend komen met hun rijke vriendjes en sjieke auto's. Stonden massa's auto's maar denk dat nu enkel de dronken overblijven. Is een doodlopende straat met maar enkele andere huizen die verder zitten maar ik woon er recht tegenover. Ben het echt beu maar durf er niet naartoe te gaan, zijn intimiderende mensen.

Is er vandaag echt wel over en het stopt maar nie. En ene heeft dan nog zijn auto naast het huis geparkeerd. Is dus echt letterlijk tegen de muur, is zo'n oud boerenbaantje. Ik kom zot.
Burenbemiddeling of wijkagent eens contacteren om te zien wat mogelijk is?
 
Burenbemiddeling of wijkagent eens contacteren om te zien wat mogelijk is?


Had al gedacht voor wijkagent, maar dan weten ze direct wie het is. Is namelijk maar 1 woning recht bij hun. Plus is hun "vakantiewoning", die hebben zelfs geen brievenbus (wat wettelijk gezien denk ik niet mag). En zelfs geen contactgegevens van die mensen.
 
Had al gedacht voor wijkagent, maar dan weten ze direct wie het is. Is namelijk maar 1 woning recht bij hun. Plus is hun "vakantiewoning", die hebben zelfs geen brievenbus (wat wettelijk gezien denk ik niet mag). En zelfs geen contactgegevens van die mensen.
Maakt het iets uit dat ze weten wie het is? Je hebt er nu ook al serieus last van, en die mensen zijn al intimiderend zeg je? Zou voorlopig geen klacht indienen bij de wijkagent, maar eens horen kan misschien geen kwaad?

Laatste stap is vredegerecht, maar dan moet je natuurlijk wel iets kunnen inbrengen ertegen - als dat lawaai overdag is kan je daar weinig tegen doen, maar als daar constant feestjes zijn van 15 man is dat misschien andere koek (geen idee)
 
Buren zijn hier al gans den dag superluid muziek aant knallen, feest aant geven en gewoon voor overlast aant zorgen. Rijke mensen die hier een boerderij hebben verbouwd als "vakantiewoning" en hier elk weekend komen met hun rijke vriendjes en sjieke auto's. Stonden massa's auto's maar denk dat nu enkel de dronken overblijven. Is een doodlopende straat met maar enkele andere huizen die verder zitten maar ik woon er recht tegenover. Ben het echt beu maar durf er niet naartoe te gaan, zijn intimiderende mensen.

Is er vandaag echt wel over en het stopt maar nie. En ene heeft dan nog zijn auto naast het huis geparkeerd. Is dus echt letterlijk tegen de muur, is zo'n oud boerenbaantje. Ik kom zot.
Irritant maar zou toch altijd eerst zelf een stap proberen te zetten. Misschien zijn ze voor rede vatbaar. Is dat niet zo, kan je de politie inschakelen. Dan heb je tenminste ook gewoon zelf geprobeerd eerst en kunnen ze daar al niet over zeuren. Hadden ze maar moeten luisteren 🙂.
 
Terug
Bovenaan