BuffySummers
Active member
Maakt het iets uit dat ze weten wie het is? Je hebt er nu ook al serieus last van, en die mensen zijn al intimiderend zeg je? Zou voorlopig geen klacht indienen bij de wijkagent, maar eens horen kan misschien geen kwaad?
Laatste stap is vredegerecht, maar dan moet je natuurlijk wel iets kunnen inbrengen ertegen - als dat lawaai overdag is kan je daar weinig tegen doen, maar als daar constant feestjes zijn van 15 man is dat misschien andere koek (geen idee)
Heb absoluut geen zin in een burenruzie, vredegerecht zou ik al zeker niet doen. Zal 't uitzitten en zien wat het volgende week geeft. Wou hier gewoon mijn ergernis kwijt, twas dit of een gat in de muur kloppen

