Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Ik wou komen klagen dat we just terug zijn van vakantie en het 29° graden is boven en 28° in de living.. maar ik zal precies maar zwijgen

Mijn ouders zijn elke dag thuis geweest voor de zwembadpomp maar de screens en airco precies over het hoofd gezien

En het zwembad stinkt na 10 dagen onder een zwetende plastieken doek 😔
Toch wel uw eigen schuld he vriend.

Ik was met plezier komen house sitten. Dan had ge dat nu niet aan de hand.
 
Mijn schoonmoeder bleef hier twee nachten slapen met de hitte. An sich geen probleem, blij dat ik iets kan doen voor haar omdat die in de hitte zit.

Mja ding is dat ge dus gene seconde echt "thuis" zijt want ja der loopt iemand anders rond.
Vanmorgen zegt die van mij ineens dat ze gezegd had tegen haar ma dat ze nog ne nacht mocht blijven. Beetje overleg mag dan wel eerst denk ik.

Allee, als ik da had geweten had ik mijne dag al wat anders gepland zodat ik wat meer in de namiddag of avond weg was. Nu had ik alles een beetje zo gepland dat ik eindelijk es thuis op mijn gemak kon zijn deze avond mja dus ni.
 
Mijn schoonmoeder bleef hier twee nachten slapen met de hitte. An sich geen probleem, blij dat ik iets kan doen voor haar omdat die in de hitte zit.

Mja ding is dat ge dus gene seconde echt "thuis" zijt want ja der loopt iemand anders rond.
Vanmorgen zegt die van mij ineens dat ze gezegd had tegen haar ma dat ze nog ne nacht mocht blijven. Beetje overleg mag dan wel eerst denk ik.

Allee, als ik da had geweten had ik mijne dag al wat anders gepland zodat ik wat meer in de namiddag of avond weg was. Nu had ik alles een beetje zo gepland dat ik eindelijk es thuis op mijn gemak kon zijn deze avond mja dus ni.
Zeker dat het geen tactiek is om stiekem de verlovingsring van uw madam te verwisselen? :unsure:
 
Mijn schoonmoeder bleef hier twee nachten slapen met de hitte. An sich geen probleem, blij dat ik iets kan doen voor haar omdat die in de hitte zit.

Mja ding is dat ge dus gene seconde echt "thuis" zijt want ja der loopt iemand anders rond.
Vanmorgen zegt die van mij ineens dat ze gezegd had tegen haar ma dat ze nog ne nacht mocht blijven. Beetje overleg mag dan wel eerst denk ik.

Allee, als ik da had geweten had ik mijne dag al wat anders gepland zodat ik wat meer in de namiddag of avond weg was. Nu had ik alles een beetje zo gepland dat ik eindelijk es thuis op mijn gemak kon zijn deze avond mja dus ni.
Ge weet: om de dochter te winnen moet je de moeder beminnen.
 
Water is nat, van warmte zweet je en zweet stinkt.

Mijn probleem met de huidige hitte is dat nu mijn zweet al op minder dan een uur tijd al hard begint te stinken. 😮‍💨🥺
 
Deze ochtend gaan fietsen, op 10km van huis op een smal baantje komt een tractor af, dus ik ga opzij, en ga, het is heel smal dus ik ga maar ff stilstaan aan de kant.
Beslist die voze tractor met aanhangwagen ook te stoppen, en kweetni van waar, maar door te stoppen klets al die stront van die beerkar op mij.

Laten we zeggen dat het een bescheten ritje was. Kheb eens gevloekt en doorgereden want anders had ik ruzie gemaakt, twas dan nog in beervelde…
 
Mijn schoonmoeder bleef hier twee nachten slapen met de hitte. An sich geen probleem, blij dat ik iets kan doen voor haar omdat die in de hitte zit.

Mja ding is dat ge dus gene seconde echt "thuis" zijt want ja der loopt iemand anders rond.
Vanmorgen zegt die van mij ineens dat ze gezegd had tegen haar ma dat ze nog ne nacht mocht blijven. Beetje overleg mag dan wel eerst denk ik.

Allee, als ik da had geweten had ik mijne dag al wat anders gepland zodat ik wat meer in de namiddag of avond weg was. Nu had ik alles een beetje zo gepland dat ik eindelijk es thuis op mijn gemak kon zijn deze avond mja dus ni.
Nog liever in een vulkaan vertroeven dan.
 
Terug
Bovenaan