pardal
Well-known member
Toch wel uw eigen schuld he vriend.Ik wou komen klagen dat we just terug zijn van vakantie en het 29° graden is boven en 28° in de living.. maar ik zal precies maar zwijgen
Mijn ouders zijn elke dag thuis geweest voor de zwembadpomp maar de screens en airco precies over het hoofd gezien
En het zwembad stinkt na 10 dagen onder een zwetende plastieken doek![]()
Ik was met plezier komen house sitten. Dan had ge dat nu niet aan de hand.


