pardal
Well-known member
Toch wel uw eigen schuld he vriend.Ik wou komen klagen dat we just terug zijn van vakantie en het 29° graden is boven en 28° in de living.. maar ik zal precies maar zwijgen
Mijn ouders zijn elke dag thuis geweest voor de zwembadpomp maar de screens en airco precies over het hoofd gezien
En het zwembad stinkt na 10 dagen onder een zwetende plastieken doek![]()
Ik was met plezier komen house sitten. Dan had ge dat nu niet aan de hand.



Allez, er is winst nemen en winst nemen he. Zo gaat ge mensen niet aanmoedigen lokaal te kopen. Had het nu nog 15€ incl. verzending geweest, zou ik het waarschijnlijk hier hebben gekocht. Maar nu, ik zal de 3€ wel extra betalen 

Die gebruiken duidelijk niet hun eigen diensten. 40 minuten aan de lijn gehangen ook, wel een vriendelijke mens aan de lijn gehad daarna.