Je ergernissen van vandaag - Deel 2

En achterlijk. Mensen reageren op internetartikels die ze niet eens lezen, gewoon om hun Groot Gelijk op het internet te smijten zoals een opgewonden aap zijn faeces gooit naar andere apen.

Maar dat gemene zit er inderdaad fel ingebakken. Mensen delen hun mening zonder verantwoordelijkheid op te nemen en als ze erop aangesproken worden reageren ze gewoon niet meer of lachen ze je gewoon uit. Dus het internet geeft je haast een vrijgeleide om zonder remmingen haat te spuien. Het gebeurt zelden dat mensen daarvoor vervolgd worden.
Hier zouden de meesten ook een toontje lager zingen als hun gezicht, werkplaats en woonplaats bv bekend zouden zijn.
Laat staan in real life. P&A zou veranderen in een theekransje.

Geacht Prime-lid,

Vandaag informeren we je over een aankomende wijziging in je Prime Video-ervaring. Vanaf 26 augustus 2025 bevatten Prime Video-films en -series advertenties in beperkte mate.

:sarcastic::sarcastic::sarcastic:

Ik verwachtte een pakketje dat al een paar keer vertraging had opgelopen maar vandaag zou geleverd worden, hoera! Via de app keek ik en zag dat de postbode al in de straat was, joepie! Ik keek uit het raam in de gang en zag de bestelwagen bij de overburen staan, top! Ik bleef ff rondhangen in de living klaar om de deur open te doen maar de bel bleef uit, hmm. Ik kijk terug naar buiten, geen bestelwagen meer te zien, wat?! Nog voor ik terug aan mijn PC zit, een mailtje : "We hebben je gemist"
.................
:angry::angry::angry:

Ik verwachtte een pakketje dat al een paar keer vertraging had opgelopen maar vandaag zou geleverd worden, hoera! Via de app keek ik en zag dat de postbode al in de straat was, joepie! Ik keek uit het raam in de gang en zag de bestelwagen bij de overburen staan, top! Ik bleef ff rondhangen in de living klaar om de deur open te doen maar de bel bleef uit, hmm. Ik kijk terug naar buiten, geen bestelwagen meer te zien, wat?! Nog voor ik terug aan mijn PC zit, een mailtje : "We hebben je gemist"
.................

Beste

Recent heb je geen pakje ontvangen . Kan je ons laten weten, op een schaal van 0 tot 10, hoe waarschijnlijk het is dat je onze dienstverlening aanbeveelt aan je vrienden en familie?

score 0 score 1 score 2 score 3 score 4 score 5 score 6 score 7 score 8 score 9 score 10​

Alvast hartelijk bedankt voor het geven van jouw mening!
Het bpost Team 😘

.................
De zomervakantie is altijd een ramp bij de post. Postbode blijkt toch geen job te zijn om aan jobstudenten te geven.

.................
Paar jaar terug exact hetzelfde gehad.
Ik ging al naar buiten om de man wat tijd te besparen, zie ik het busje wegrijden en "we hebben je gemist - briefje" stak uit de bus.

Ben er achter gegaan om uitleg.
-Ja meneer, we hebben geen tijd om overal aan te bellen.
*Geef het dan nu maar.
-Dat gaat ni meneer, eenmaal het briefje is gemaakt, dat is procedure.
*Ah ja, en procedures zijn zo te zien heilig bij jullie

Uiteindelijk toch gekregen

Hier een tijdje exact hetzelfde. Ik was de hele dag thuis, niemand gebeld en een mailtje "we hebben je gemist". De dag erna had ik toevallig weer een pakketje, dus toen blijven wachten achter het raam toen de camionette eraan kwam. Die reed doodleuk door en ging aanbellen bij de buren. Dus ik gaan vragen "heb je geen pakketje voor hiernaast???". Hij is dan gaan rommelen in de camionette en gaf mijn pakketje. Op de vraag waarom hij dan niet aanbelde geen antwoord, gewoon excuses gekregen. Ik zei dat dat al de tweede dag was, maar de dag ervoor was hij niet zogezegd. :fingerguns:

Laatst bewerkt:
De zomervakantie is altijd een ramp bij de post. Postbode blijkt toch geen job te zijn om aan jobstudenten te geven.
Ja het lijkt mij wel zoiets te zijn want het was echt al lang geleden dat ik nog zo'n toeren meemaakte. Ik werk full-time van thuis en de koeriers weten dat ondertussen ook wel, als het eens is dat ik niet direct open doe weten ze dat ze het gewoon aan de deur mogen zetten.

Das dezelfde zever met andere leveringsdiensten, niet alleen bpost.
En ook niet enkel in vakantieperiodes.

GLS is daar koploper in, alleen al daarom vermijd ik hen al jaren bij online bestellingen.
Ik woonde in gent en mijn thuis kantoor was aan mijn venster naast de voordeur.

Ineens zat er laat in de avond blijkbaar een kaartje in de bus met daarop "we zijn al 2x aan de deur geweest" gelieve GLS te contacteren...
Ik kreeg als respons op mijn feedback dat ik thuis ben/was en op de voordeur uitkijk: "dat zegt iedereen mijnheer".
Neen neen dat zeggen en doen jullie zo, gelieve te zorgen dat mijn bestelling hier morgen is, ik kan jullie niet mislopen.
Volgende dag is een verantwoordelijke of enen vanop kantoor dat zelf komen langsbrengen met de nodige excuses.
Het was ook al laat in de avond en ik vermoed dat die op terug weg was van GLS kantoor in Deinze naar huis.

De interface van Apple TV+. Mannekenslief, wat een rommeltje is dat waar een kat zijn jongen niet in terugvindt. Prime video is er niks bij.

Bijna twee weken geconstipeerd geweest met vele lavementen en zelfs een bezoek aan´t spoed twee weken geleden.

Daarna met wat middeltjes toch af en toe naar´t toilet kunnen gaan maar nog niet zoals ervoor (normaal gezien elke ochtend een grote portie).

Nu enkele dagen laxoberon gepakt, en de laatste 3 dagen meerdere keren moeten gaan en precies het gevoel dat ik ben ´leeggekakt´. Nu dus terug kunnen eten, wat goed is, maar ik heb het gevoel dat ik mag eten wat ik wil, na een uur heb ik terug honger. Heeeeel wat ruimte vrij gekomen in de darmen precies :unsure:

Terug
Bovenaan