Green Mamba
Well-known member
Jullie missen natuurlijk de ster der sterren.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We kunnen er wel mee lachenJullie missen natuurlijk de ster der sterren.
![]()

en er is (vermoed ik) amper of geen kat op BG die den Segers zal missen moest hij ooit stoppen met zingen
In 2023 was hij de meest geboekte Vlaamse arties met meer dan 230 boekingen.En er zullen toch wel dagen zijn met meer dan 1 “live on tape” optreden.
Oké ook wel dagen zonder
Laten we dan zijn vorige prijs nemen aan €1808,95 incl. BTW en 230 boekingen. € 416.058,50.In 2023 was hij de meest geboekte Vlaamse arties met meer dan 230 boekingen.
Het is maar welke definitie van rijk ge der op wilt kleven. Dat is dan ook weer voor iedereen wat anders.echt rijk zult ge er misschien niet van worden, maar overwerkt eigenlijk ook niet he
In 2023 was hij de meest geboekte Vlaamse arties met meer dan 230 boekingen.
Laten we dan zijn vorige prijs nemen aan €1808,95 incl. BTW en 230 boekingen. € 416.058,50.

Ligt toch eerder aan de gebruiker zelf dan de airfryer zelf.Bij een collega langs geweest die hapjes uit de airfryer had gemaakt. Leuke geste, maar dat is toch echt de grootste bucht ooit.
Mini curryworsten/frikandellen zien er zo grijs uit alsof ze al 3 maand vervallen zijn. Hapjes die krokant moeten zijn, zijn zo plat als maar kan.
Geef me dan maar een rauwe wortel en een droog blad sla, daar zit evenveel smaak in.

Ja het waren natuurlijk wel van die hapjes speciaal voor de airfryer. Maar mijn standpunt blijft hetzelfde als jaren geleden: dood aan alle airfryers!Ligt toch eerder aan de gebruiker zelf dan de airfryer zelf.
Knal daar het juiste gerief in je hebt evenzeer een lekker hapje.
Een gewone curryworst moete daar al niet in knallen![]()
Neen carrion!Ja het waren natuurlijk wel van die hapjes speciaal voor de airfryer. Maar mijn standpunt blijft hetzelfde als jaren geleden: dood aan alle airfryers!
Een gewone curryworst moete daar al niet in knallen![]()
.Nu noem je ook wel een elite merk he..Die gewone curryworsten van Beckers. 9 - 10 minuten op 180°C en voor mij is dat beter dan de speciale airfryer versies. En ik vind de frituur versie echt niet beter eigenlijk.
Zelfs de standaard bitterballen van Mora vind ik beter dan die van de airfryer. Al is dat vooral voor de smaak van de vulling. Het omhulsel is daar wel significant slechter in een airfryer. Maar dat neem ik er tegenwoordig gewoon bij.

Was gewoon een afweging.Nu noem je ook wel een elite merk he..![]()
.