Je ergernissen van vandaag - Deel 2

1.795€ voor 40 minuten "live on tape"

daar verdient ge toch ne schone boterham van, denk ik. zeker in de drukke maanden.
echt rijk zult ge er misschien niet van worden, maar overwerkt eigenlijk ook niet he

Een percentage zal ook naar The Booking Company gaan vermoed ik + eventuele medewerkers die betaald moeten worden?
Via REpute zijn link zie je ook Tom Bruggeman als lid van bestuur.

Mijn moeder heeft al jaren een digicorder, tot voor kort zo´n oud model (lang gebruik zouden ze moeten stimuleren, niet?) maar kreeg een brief dat ze een nieuw model moest gaan ruilen in de Telenet shop.

Toen ik dat ging installeren zei ze dat ze een maand gratis Streams kreeg, maar ze gebruikte dat toch niet. Vandaag is ze er achter gekomen dat ze momenteel al 3 maand voor Streams aan het betalen is zonder iets te tekenen of akkoord te gaan. Dat is dan €60 in de vuilbak.

Egen echte scam is het niet maar je moet als verkoper/tegenwoordiger ook maar weinig geweten hebben als je hier met plezier aan meewerkt. Het merendeel van de bezoekers van die winkels zijn wrs digitale analfabeten en die kun je alles aansmeren zonder dat ze er zich vragen bij stellen.

Ugh. De verlofkalender van de dochter wat aan het regelen. Dat hebben ze weer goed voor mekaar daar op de school.

10 November: Facultatieve
11 November: Wapenstilstand
12 November: Pedagogische

🤷‍♂️

Al even een ergernis maar met dat Green Mamba nu over onderwijs begint moest ik eraan denken.
Stiefzoon zit in buitengewoon onderwijs en zou normaal volgend jaar naar het middelbaar gaan.
Enige optie in de regio die qua bereikbaarheid aanvaardbaar is voor ons en vader, stond hij bij de inschrijving op plaats 35 voor de wachtlijst terwijl er in totaal 18 plaatsen zijn.
Omdat er in zijn klas nog vier leerlingen zitten in dezelfde situatie is besloten dat hij een jaar extra in de huidige school blijft en daar hij al een jaar achterliep zal hij dus 14 zijn tegen dat hij hopelijk in het middelbaar kan starten.

Bij een collega langs geweest die hapjes uit de airfryer had gemaakt. Leuke geste, maar dat is toch echt de grootste bucht ooit. :wtf:

Mini curryworsten/frikandellen zien er zo grijs uit alsof ze al 3 maand vervallen zijn. Hapjes die krokant moeten zijn, zijn zo plat als maar kan.

Geef me dan maar een rauwe wortel en een droog blad sla, daar zit evenveel smaak in.

Laatst bewerkt:
Bij een collega langs geweest die hapjes uit de airfryer had gemaakt. Leuke geste, maar dat is toch echt de grootste bucht ooit. :wtf:

Mini curryworsten/frikandellen zien er zo grijs uit alsof ze al 3 maand vervallen zijn. Hapjes die krokant moeten zijn, zijn zo plat als maar kan.

Geef me dan maar een rauwe wortel en een droog blad sla, daar zit evenveel smaak in.
Ligt toch eerder aan de gebruiker zelf dan de airfryer zelf.
Knal daar het juiste gerief in je hebt evenzeer een lekker hapje.
Een gewone curryworst moete daar al niet in knallen 💀

Ligt toch eerder aan de gebruiker zelf dan de airfryer zelf.
Knal daar het juiste gerief in je hebt evenzeer een lekker hapje.
Ja het waren natuurlijk wel van die hapjes speciaal voor de airfryer. Maar mijn standpunt blijft hetzelfde als jaren geleden: dood aan alle airfryers!

Ja het waren natuurlijk wel van die hapjes speciaal voor de airfryer. Maar mijn standpunt blijft hetzelfde als jaren geleden: dood aan alle airfryers!
Neen carrion!
Neen... Een runds sate op 180 graden in de airfryer gedurende 5/6 minuten is perfectie voor elke leek noob chef van den Aldi!

Die gewone curryworsten van Beckers. 9 - 10 minuten op 180°C en voor mij is dat beter dan de speciale airfryer versies. En ik vind de frituur versie echt niet beter eigenlijk.

Zelfs de standaard bitterballen van Mora vind ik beter dan die van de airfryer. Al is dat vooral voor de smaak van de vulling. Het omhulsel is daar wel significant slechter in een airfryer. Maar dat neem ik er tegenwoordig gewoon bij :p.

Die gewone curryworsten van Beckers. 9 - 10 minuten op 180°C en voor mij is dat beter dan de speciale airfryer versies. En ik vind de frituur versie echt niet beter eigenlijk.

Zelfs de standaard bitterballen van Mora vind ik beter dan die van de airfryer. Al is dat vooral voor de smaak van de vulling. Het omhulsel is daar wel significant slechter in een airfryer. Maar dat neem ik er tegenwoordig gewoon bij :p.
Nu noem je ook wel een elite merk he.. 👍

Nu noem je ook wel een elite merk he.. 👍
Was gewoon een afweging.

1) in de frituur betaal je wat 3.5-4€ voor 4 bitterballen ? Of 3€ voor een curryworst
2) die zak van het elitemerk is wat 4-6€ voor een zak van 40 stuks of 6€ voor een doos van 20 curryworsten.
3) Een zak van airfryer specifieke snacks zijn iets van een 4€ voor mini 12 stuks...

Als je ziet wat sommige mensen hier achterlaten in een frituur dan kan voor mij de kostprijs van het elitemerk er wel vanaf ;).

Terug
Bovenaan