Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Tour de France op de VRT. Start met die bergritten om 12u op vrt 1, dan om 13u het journaal dus verschuiven ze tot 13u30 naar canvas, daarna terug naar vrt 1.

Waarom al dat gefoefel en niet gewoon direct starten op canvas. Het is niet dat daar overdag veel nuttig op zit.

Ja ik zit thuis op vaderschapsverlof en heb overdag teveel vrije tijd wanneer de kleine aan het slapen is :shy:

Dus dat kan nog erger ofzo?!
Ja. Het is gelukkig wel niet zoals op Prime gokken of het een Frans gedubde film is i.p.v. Nederlandse ondertitels. Kwaliteit van de content is top, de interface om ze terug te vinden brak. Ze willen er dan ook nog eens een alles-in-één app van maken waarin je content van alle platformen terugvindt. Krijg je dan suggesties voorgeschoteld van streamingdiensten waar je geen abonnement op hebt. Zucht.

Bijna twee weken geconstipeerd geweest met vele lavementen en zelfs een bezoek aan´t spoed twee weken geleden.

Daarna met wat middeltjes toch af en toe naar´t toilet kunnen gaan maar nog niet zoals ervoor (normaal gezien elke ochtend een grote portie).

Nu enkele dagen laxoberon gepakt, en de laatste 3 dagen meerdere keren moeten gaan en precies het gevoel dat ik ben ´leeggekakt´. Nu dus terug kunnen eten, wat goed is, maar ik heb het gevoel dat ik mag eten wat ik wil, na een uur heb ik terug honger. Heeeeel wat ruimte vrij gekomen in de darmen precies :unsure:
@kay-gell geeft de man eens wat tips om een goede spetterende stoelgang te hebben zonder medicatie.

Ja madam, ge moogt zeker met uwe pasgeboren baby naar de zoo. Iedereen is vrij om te gaan en staan waar hij wil. Maar aub staat de national geographic uitleg niet te doen tegen een baby van een week of 2 oud. Hij kent het verschil nog niet tussen zijn gat en zijne mond.

Ja madam, ge moogt zeker met uwe pasgeboren baby naar de zoo. Iedereen is vrij om te gaan en staan waar hij wil. Maar aub staat de national geographic uitleg niet te doen tegen een baby van een week of 2 oud. Hij kent het verschil nog niet tussen zijn gat en zijne mond.
jama hij pikt alles zo snel op, is toch zo vooruit op zijne leeftijd!

Niets mis mee, taalontwikkeling begint al van voor de geboorte.

8uur werken, 2 uur geslapen, 2 uur training en terug 8 uur werken.
10 uur geslapen en nu terug werken. Pittig😅
Tip hierbij mocht dit in de toekomst nog voorvallen: beperk je eten tijdens het werk tot fruit en groenten en spreidt dit over de tijd (dus om de twee uur een stuk fruit bv.), in combinatie met koffie en soms een frisdrank hou je dit ritme wel enkele dagen vol.

Terug
Bovenaan