Je ergernissen van vandaag - Deel 2

onze tandarts is met pensioen gegaan. Amai het zou tijd worden denk ik nu achteraf.
Ik en mijn zus gingen daar al heel ons leven.

Eind vorig jaar nog es op controle geweest bij haar, niets aan de hand bij ik en mijn zus zei die ondertussen gepensioneerde toen.

Nu gaat mijn zus vorige week naar nieuwe tandarts: Mevrouw u heeft 7 gaatjes.
Ik zat er eerst nog mee te lachen. Ik dacht, alléé dat kan toch niet.

Nu blijkt dat ik er ook 6 heb ! (vandaag geweest)

Maar wij voelen daar dus niets aan, das het gekke. Blijkbaar zit er gewoon een erg groot verschil tussen vorige en huidige tandarts.
En je kan toch moeilijk zeggen "kom kom, dat kan niet". Dus ja, dan maar 3 afspraken gemaakt. Gelukkig kunnen ze er 2 per keer vullen.
 
onze tandarts is met pensioen gegaan. Amai het zou tijd worden denk ik nu achteraf.
Ik en mijn zus gingen daar al heel ons leven.

Eind vorig jaar nog es op controle geweest bij haar, niets aan de hand bij ik en mijn zus zei die ondertussen gepensioneerde toen.

Nu gaat mijn zus vorige week naar nieuwe tandarts: Mevrouw u heeft 7 gaatjes.
Ik zat er eerst nog mee te lachen. Ik dacht, alléé dat kan toch niet.

Nu blijkt dat ik er ook 6 heb ! (vandaag geweest)

Maar wij voelen daar dus niets aan, das het gekke. Blijkbaar zit er gewoon een erg groot verschil tussen vorige en huidige tandarts.
En je kan toch moeilijk zeggen "kom kom, dat kan niet". Dus ja, dan maar 3 afspraken gemaakt. Gelukkig kunnen ze er 2 per keer vullen.
Het is inderdaad normaal dat een vrouw een gaatje meer heeft dan een man.
 
Man dat geneut overal waar je komt hoe duur het leven wel niet geworden is. Ik weet de oplossing, sterf. Jezus, alsof daar godganse dagen over zagen ook maar iets zal veranderen daar aan. Met te betalen ben je er van af.
 
  • Leuk
Waarderingen: ugar
Ziezo de knoop is door gehakt. Voor het eerst sinds lang: niet meer met de NMBS naar de airport!
eventjes de rekening gemaakt voor ik en mijn vrouw.
4 keer 10 euro (met een voordelige multi pass dan nog)
4 keer 6.70 euro diablo toeslag...
(dus 2 personen heen en terug).
dan nog eens 4 bustickets ook 10 euro.

ruw weg 77 euro

Mag van de baas toch de camionette gebruiken,dus geen brandstof verbruik.
Enkel 5 dagen parking in de airport met de P card komt op 90 euro.

13 euro verschil.En geen gezever en gedoe, want ook weer werken aan het spoor tussen brugge en gent .

België moet toch een van de weinige landen zijn waar openbaar vervoer zo duur is. Jeezes, en die diablo toeslag slaat toch echt nergens op. kost bijna even veel als je treinticket! (6.70 <-> 10) euro.
Neem toch gewoon een Poppy of andere deelwagen ofzo voor die prijs?
 
Man dat geneut overal waar je komt hoe duur het leven wel niet geworden is. Ik weet de oplossing, sterf. Jezus, alsof daar godganse dagen over zagen ook maar iets zal veranderen daar aan. Met te betalen ben je er van af.
Weet jij wel hoeveel begrafenissen zijn opgeslagen?

Tenzij je natuurlijk een Dela uitvaartverzekering hebt, dan is het in polonaise naar de uitgang!
 
ik krijg nu een mail van de nmbs "dat ze hem nog niet gevonden hebben, maar dat ze blijven zoeken"

ik heb mij ondertussen al een nieuwe gekocht, dus 't doet er niet meer toe, tbh.

maar dat werpt dus vragen op bij mij. want: dat is al een week geleden. hoe lang duurt het om een trein door te lopen, en achter gelaten items te verzamelen? worden die dan niet elke dag (of zelfs elke week blijkbaar) gekuist? in wat voor vuile nest reizen wij dan?
Is de verwachting dat een bedrijf personeel inschakelt aan 50 euro/u om het jaske van Tom van 20euro op te sporen dat hij zelf vergeten is misschien niet overdreven?
 
nee, maar ik kan wel verwachten dat hier op BG gelezen wordt.

ik heb hier vandaag in mijn eerste bericht al direct gezegd dat ik al een nieuwe heb, en dat die jas mij dus niet meer interesseert.
omdat ik dus verwacht dat ze die trein elke dag sowieso eens doorlopen (wat ook gewoon de taak is van de begeleider aan het begin van de shift), en dat er regelmatig eens een kuisploeg langs gaat.
en dat ik het dus gewoon raar vind dat je na een week een bericht krijgt "dat ze nog gaan blijven zoeken".

maar goed, blijkbaar wordt daar dan van gemaakt "Marcel verwacht dat ze een elite-speurteam inzetten voor zijn primark-jasje".

ach ja.
 
Opstaan met de zon, met de fiets naar het werk en het begint te regenen. Te koppig willen zijn om mijn regenkleren aan te doen en dus zeiknat op het werk aankomen.

Dan bij het uitpakken van mijn rugzak mogen ontdekken dan mijn Skyr pot ontploft is in mijn rugzak.

Werkdag kon al niet beter beginnen.
Door uw regenkledij niet aan te doen heb je u natuurlijk redelijk ver geriskyrd.

Man dat geneut overal waar je komt hoe duur het leven wel niet geworden is. Ik weet de oplossing, sterf. Jezus, alsof daar godganse dagen over zagen ook maar iets zal veranderen daar aan. Met te betalen ben je er van af.
Ge kon wel gaan denken dat die opmerking hier op BG u duur ging komen te staan.
 
Autokeuring, wat een afzetterij is dat toch weeral. Die voor mij had het ook vlaggen, ze moesten nog aan hun maandelijks aantal afkeuringen raken zeker?
Het probleem bij mij was een stofhoes op de stuurinrichting die blijkbaar losgekomen was aan 1 kant. Hij heeft het mij wel laten zien maar dat lijkt me toch echt te gek voor woorden dat je daarvoor wordt afgekeurd. Of ben ik mis, zijn er mensen die hier iets van wagens kennen? Had beter nog eens naar een van zijn collega's gestapt maar ja, die zullen elkaar wel verdedigen zeker...
 
Autokeuring, wat een afzetterij is dat toch weeral. Die voor mij had het ook vlaggen, ze moesten nog aan hun maandelijks aantal afkeuringen raken zeker?
Het probleem bij mij was een stofhoes op de stuurinrichting die blijkbaar losgekomen was aan 1 kant. Hij heeft het mij wel laten zien maar dat lijkt me toch echt te gek voor woorden dat je daarvoor wordt afgekeurd. Of ben ik mis, zijn er mensen die hier iets van wagens kennen? Had beter nog eens naar een van zijn collega's gestapt maar ja, die zullen elkaar wel verdedigen zeker...
Mijn vorige auto had daarvoor ook een "waarschuwing - tegen volgende keer herstellen"....
 
  • Leuk
Waarderingen: Link
Ze keuren nu blijkbaar zelfs al af op krassen op de vooruit door een ruitenwisser die versleten is.
Mijn schoonbroer is vorige week geweest en die had inderdaad wel zo spoor half op zijn venster, maar ook niet erger dan dat.
Was nu niet dat dat enigszins belemmerend was om alles goed te zien.
Afgekeurd en heel de vooruit mogen vervangen.
 
lol, trage administratie..

kreeg daarnet een mailke dat iets nieuws was op mynexushealth. Ben recent niet naar de arts of hospitaal geweest dus ga effe kijken wat het is

Nieuw verslag van 04/01/2022 gevalideerd op 21/03/2024

:laugh:
 
Terug
Bovenaan