Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Of gebruik Too good to go. Voor 15eur heb je een hele week gegeten (restaurantkwaliteit).
een hele week? als ze het goed doen is de helft van uw zak de volgende dag al over datum. ge kunt dan nog wel een dag of 2 doen, maar een heel week blijft dat niet meer goed he.

en ge hebt ook zo van die winkeliers die het concept niet snappen, lastig zijn dat ge daar staat met uwe goedkope too good to go, en u 2 cupcakeskes geven.

ik kocht vroeger wel zo'n zak diepvriesvlees in de colruyt, maar ik deed daar zo lang mee dat ik nog een deel moest weg gooien.
 
HLn na het artikel over de zoon van de "keizer van de wegweizer" dat ie een lambo gekregen heeft
(Dag nadien nog een uitgebreid detail artikel over die auto en de zoon zelf)

en vandaag:

OPROEP. Rijdt u met een Lamborghini?​


:laugh:
Mijn ergernis -> Dat ik in ieder geval minstens €24 aan die Lambo bijgedragen heb :unsure:
 
HLn na het artikel over de zoon van de "keizer van de wegweizer" dat ie een lambo gekregen heeft
(Dag nadien nog een uitgebreid detail artikel over die auto en de zoon zelf)

en vandaag:

OPROEP. Rijdt u met een Lamborghini?​


:laugh:
Goud hoor. :rofl:

1711528367733.png
 
Of gebruik Too good to go. Voor 15eur heb je een hele week gegeten (restaurantkwaliteit).
een hele week? als ze het goed doen is de helft van uw zak de volgende dag al over datum. ge kunt dan nog wel een dag of 2 doen, maar een heel week blijft dat niet meer goed he.

en ge hebt ook zo van die winkeliers die het concept niet snappen, lastig zijn dat ge daar staat met uwe goedkope too good to go, en u 2 cupcakeskes geven.

ik kocht vroeger wel zo'n zak diepvriesvlees in de colruyt, maar ik deed daar zo lang mee dat ik nog een deel moest weg gooien.
Restaurantkwaliteit betekent dat het lekker is om te verkopen, maar zo gezond is dat niet noodzakelijk. En inderdaad, het hele concept van "too good to go" is dat het nog (net) te goed is om in de container te gooien, maar niet meer echt te verkopen valt.
 
Restaurantkwaliteit betekent dat het lekker is om te verkopen, maar zo gezond is dat niet noodzakelijk. En inderdaad, het hele concept van "too good to go" is dat het nog (net) te goed is om in de container te gooien, maar niet meer echt te verkopen valt.
Ik heb toch al heel goed gegeten met too good to go en dat voor de fractie van de normale prijs. Ik heb al 2 keer besteld bij een bakker die voor 4 euro zoveel taarten, brood, cake en pistolets meegaf dat ik er een maand van kon eten. Heb ook al besteld bij restaurants en het was altijd een grote en verse portie, soms zelfs met een dessert bij. Ik woon wel in centrum Leuven dus heb het geluk dat hier veel restaurants zijn die met voedseloverschotten zitten.
 
Ik heb toch al heel goed gegeten met too good to go en dat voor de fractie van de normale prijs. Ik heb al 2 keer besteld bij een bakker die voor 4 euro zoveel taarten, brood, cake en pistolets meegaf dat ik er een maand van kon eten. Heb ook al besteld bij restaurants en het was altijd een grote en verse portie, soms zelfs met een dessert bij. Ik woon wel in centrum Leuven dus heb het geluk dat hier veel restaurants zijn die met voedseloverschotten zitten.
Ik ken een gezin dat ook af en toe via too good to go gebruikt en er content mee is. Blijft een mooi initiatief. In een centrumstad zal je daar wel meer keuze mee hebben dan in een dorp, maar dat is logisch.
 
Typisch, dag 3 op mijn nieuwe job en telefoon van de opvang dat de baby ‘ziek’ is en opgehaald moet worden. Hij heeft impetigo, het doet de ronde in de opvang en er zijn 2 andere kinderen die het ook al hadden. Gisterenavond had hij 1 plekje dat nog twijfelachtig was, intussen zijn er blijkbaar bijgekomen. Heeft geen koorts en geen andere klachten maar regels zijn dat ie niet mag gaan en eerst minstens 48u behandeld moet worden voor hij mag teruggaan.
Mijn man heeft zowel vandaag als morgen een beurs voor het werk dus moeder is weer de sigaar. Mooie start 😑
 
Na de eindeloze overlast in m'n vroegere dorp is het nu na enkele rustige (naast de uiteraard 'normale' stadsgeluiden zoals spelende kinderen, pratende mensen of occasionele feestjes) jaren in m'n klein stadstuintje ook zo ver: enkele buren hebben een hond in huis gehaald en nu beginnen die beesten tegen elkaar op te blaffen. En niet even in een enthousiast momentje maar soms aanhoudend.

Helaas. Vlaanderen zou zoveel rustiger zijn moest niet iedereen een fucking hond in huis willen halen. 'Maar niet de mijne ze, die blaft nooit'.

En dat is dan nog alleen maar het blaffen.
Daarnaast heb je nog de potentiële dreiging van niet-aangebonden honden. Dan heb je nog de overal-verspreide kak. Enzovoort.
 
Ik ken een gezin dat ook af en toe via too good to go gebruikt en er content mee is. Blijft een mooi initiatief. In een centrumstad zal je daar wel meer keuze mee hebben dan in een dorp, maar dat is logisch.
Wij hebben hier een Bioplanet om de hoek die vaak mee doet, dat zijn ook altijd heel goeie koopjes.
 
Terug
Bovenaan