Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Doet u wel afvragen wat de titel morgen zal zijn :thinking:
Ik zie er het begin in van een nieuwe reeks: in 2049: Trump moest 25jaar geleden monsterboete betalen. Ontdek hier of het hem gelukt is. :unsure:

Maar voor de rest ziet ge als je die pagina in het oog houdt geregeld dezelfde artikelen terugkomen. Zo is mij ook artikel opgevallen omdat het gemaakt is met de endocrinoloog waar ik bij ga (mijn vertrouwen is dus zwaar onder nul gezakt nu ik weet dat die voor HLN schrijft) en dat heb ik op 6 maand tijd al 3 keer zien verschijnen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lint
Nog zo een hatelijk artikel van een paar dagen terug: "zoveel enkelbanden in belgie, ontdek hier hoeveel in jouw gemeente"

wtf ben ik met die info? Ok er zijn dus blijkbaar 16 enkelbandeigenaars in onze gemeente. woopdiedoo. Maar geen namen hé... wij moeten maar raden wie we al effe niet meer buitengezien hebben.
 
Nog zo een hatelijk artikel van een paar dagen terug: "zoveel enkelbanden in belgie, ontdek hier hoeveel in jouw gemeente"

wtf ben ik met die info? Ok er zijn dus blijkbaar 16 enkelbandeigenaars in onze gemeente. woopdiedoo. Maar geen namen hé... wij moeten maar raden wie we al effe niet meer buitengezien hebben.

Alle super-introverten (hoi) zijn nu keihard aan het zweten.
 
4e of 5e keer dit jaar weer buikgriep die dan nog eens gepaard gaat met onmenselijk maagpijn. Begin april eindelijk naar de gastro-entroloog, hopelijk kan die iets vinden/vaststellen want dit is echt vreselijk.
 
Mensen die cafépraat als feit verkopen. En vooral als het dingen zijn die je met 3 hersencellen op 7 seconden zelf ook kan ontkrachten.
 
Wacht al sinds 23 januari op uitbetaling van CM. Ik kan mij niet inbeelden - ‘kan wel maar wil niet’ is beter - mocht dit vier jaar terug geweest zijn toen we nog huurden en in schuldbemiddeling zaten. Heeft de overheid daar nu baat bij dat mensen hier door moeten (is geen gefoeter, is oprechte vraag) want wie geen buffer heeft die geraakt hierdoor toch vrij makkelijk in een put waar je niet zomaar uitraakt?
 
Wacht al sinds 23 januari op uitbetaling van CM. Ik kan mij niet inbeelden - ‘kan wel maar wil niet’ is beter - mocht dit vier jaar terug geweest zijn toen we nog huurden en in schuldbemiddeling zaten. Heeft de overheid daar nu baat bij dat mensen hier door moeten (is geen gefoeter, is oprechte vraag) want wie geen buffer heeft die geraakt hierdoor toch vrij makkelijk in een put waar je niet zomaar uitraakt?

[BG style]: "Als je echt wil dan zorg je voor een voldoende grote buffer" [/BG style].

En nu echt: al eens contact opgenomen? Bij ons ook wel al paar keer documentjes ingediend die dan nooit op de hoofdzetel terechtkomen of tijdens het proces verloren gaan. Wel LM, niet CM.
 
[BG style]: "Als je echt wil dan zorg je voor een voldoende grote buffer" [/BG style].

En nu echt: al eens contact opgenomen? Bij ons ook wel al paar keer documentjes ingediend die dan nooit op de hoofdzetel terechtkomen of tijdens het proces verloren gaan. Wel LM, niet CM.
Jep, al een heel aantal keren. Eerst was er een document te kort, dat was via school gegaan maar dus naar verkeerde mail adres. Toen was er een bevestiging van data door Agodi tekort. Nu al twee keer is de dienst, intern dus door de medewerker zelf, niet bereikbaar maar gaan ze aanvragen met spoed te herberekenen. Ik denk dat ik het werk opnieuw ga moeten aanvatten zonder dat ik een iota beter ben omdat we anders gewoon niet uit die put gaan geraken.
 
Jep, al een heel aantal keren. Eerst was er een document te kort, dat was via school gegaan maar dus naar verkeerde mail adres. Toen was er een bevestiging van data door Agodi tekort. Nu al twee keer is de dienst, intern dus door de medewerker zelf, niet bereikbaar maar gaan ze aanvragen met spoed te herberekenen. Ik denk dat ik het werk opnieuw ga moeten aanvatten zonder dat ik een iota beter ben omdat we anders gewoon niet uit die put gaan geraken.
Indien je voldoet aan de voorwaarden kan je leefloon gaan aanvragen als voorschot op je uitkering.

Je wilt niet weten hoeveel aanvragen we krijgen omdat de uitkeringsinstelling op zich laat wachten
 
Wacht al sinds 23 januari op uitbetaling van CM. Ik kan mij niet inbeelden - ‘kan wel maar wil niet’ is beter - mocht dit vier jaar terug geweest zijn toen we nog huurden en in schuldbemiddeling zaten. Heeft de overheid daar nu baat bij dat mensen hier door moeten (is geen gefoeter, is oprechte vraag) want wie geen buffer heeft die geraakt hierdoor toch vrij makkelijk in een put waar je niet zomaar uitraakt?
Hier ook zoiets.. (met de mutualiteit van 't spoor)

Begin januari attesten opgestuurd voor terugbetaling kinesitherapie. Toch een goeie 500€..

2 weken geleden toevallig gezien dat die pipo's verhuisd zijn.
Ik dus vorige week gemaild, en alle post wordt gelukkig nog doorgestuurd. Maar ze lopen blijkbaar veel vertraging op.. (wss 1x om de 2 weken dat daar iemand eens langs gaat om de zak post op te halen of zo...

De kinesiste zegt dat ik haar pas moet betalen als we de terugbetaling gekregen hebben. Maar kheb het vorige week toch maar al overgeschreven naar haar. Ik voelde me er al slecht over.


Het is natuurlijk ook in Hasselt, dus daaaaat gaaaaat daaaaaar aaaaal waaaaat traaaaageeeeer eeeee ;)
 
Hier ook zoiets.. (met de mutualiteit van 't spoor)

Begin januari attesten opgestuurd voor terugbetaling kinesitherapie. Toch een goeie 500€..

2 weken geleden toevallig gezien dat die pipo's verhuisd zijn.
Ik dus vorige week gemaild, en alle post wordt gelukkig nog doorgestuurd. Maar ze lopen blijkbaar veel vertraging op.. (wss 1x om de 2 weken dat daar iemand eens langs gaat om de zak post op te halen of zo...

De kinesiste zegt dat ik haar pas moet betalen als we de terugbetaling gekregen hebben. Maar kheb het vorige week toch maar al overgeschreven naar haar. Ik voelde me er al slecht over.


Het is natuurlijk ook in Hasselt, dus daaaaat gaaaaat daaaaaar aaaaal waaaaat traaaaageeeeer eeeee ;)
Aha, daarom ben ik ook aan het wachten op mijn centjes van 2 weken geleden.
 
Hier ook zoiets.. (met de mutualiteit van 't spoor)

Begin januari attesten opgestuurd voor terugbetaling kinesitherapie. Toch een goeie 500€..

2 weken geleden toevallig gezien dat die pipo's verhuisd zijn.
Ik dus vorige week gemaild, en alle post wordt gelukkig nog doorgestuurd. Maar ze lopen blijkbaar veel vertraging op.. (wss 1x om de 2 weken dat daar iemand eens langs gaat om de zak post op te halen of zo...

De kinesiste zegt dat ik haar pas moet betalen als we de terugbetaling gekregen hebben. Maar kheb het vorige week toch maar al overgeschreven naar haar. Ik voelde me er al slecht over.


Het is natuurlijk ook in Hasselt, dus daaaaat gaaaaat daaaaaar aaaaal waaaaat traaaaageeeeer eeeee ;)
Ik eergisteren ontvangen voor dingen die ik in december al opgestuurd had... Ik had al duplicaat aan Kine gevraagd omdat ik dacht dat ze het niet ontvangen hadden. Zelfs na 3 weken nog geen antwoord men mail gekregen.
 
Mijn bank die alweer geen onmiddellijke overschrijvingen uitvoert binnen eigen rekeningen, hoewel ze op de eigen website er wel prat opgaan dat dit ONMIDDELLIJK wordt uitgevoerd. Zucht.
 
Wacht al sinds 23 januari op uitbetaling van CM. Ik kan mij niet inbeelden - ‘kan wel maar wil niet’ is beter - mocht dit vier jaar terug geweest zijn toen we nog huurden en in schuldbemiddeling zaten. Heeft de overheid daar nu baat bij dat mensen hier door moeten (is geen gefoeter, is oprechte vraag) want wie geen buffer heeft die geraakt hierdoor toch vrij makkelijk in een put waar je niet zomaar uitraakt?
CM is niet van de overheid.
Mijn vriendin heeft ook elke keer miserie met de uitbetaling via CM.
Ik kan op 1 hand tellen hoeveel keer dat het al goed is gegaan in de afgelopen jaren.
 
Zo moe dat ik mijn koffie vergeet op te drinken, vervolgens hersenloos mijn koffie te lang in de microgolf laat staan waardoor ik mijn poten verbrand als ik mijn tas er wil uitnemen.
Vanmorgen nog in volle zonlicht op het knopje beginnen duwen om de rolluiken naar omhoog te doen. :unsure:

En dan zal ik met datzelfde hoofd nu eens een miljoenencontract op papier zetten. What could possibly go wrong?
 
Terug
Bovenaan