Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Ik wou het eigenlijk niet posten maar ik heb net voor zijn ban nog een pm gekregen dat hij het ‘bewijs’ zou posten wanneer hij dat wil. En dat het niet meer ging omdat de linkse moderator hem had geblokkeerd op P&A :unsure:.

Maar het is zoals je zegt: je kan daar niet tegen winnen.
Dit klinkt als een doofpotoperatie van de mods.

Ik zie het, op 5u geband geraken, dat is denk ik een record. Maar ik heb idd niet veel gemist, ik kom sowieso niet in de donkere krochten van P&A :unsure:

Ik zie het, op 5u geband geraken, dat is denk ik een record. Maar ik heb idd niet veel gemist, ik kom sowieso niet in de donkere krochten van P&A :unsure:
Er waren nog wel posts in dezelfde trant in algemeen maar die zijn verwijderd. Het is gewoon dat als een nieuw account de x meest polariserende discussies uitkiest om eens gek in te doen ik dat vreemd vind.

Geen oog dichtgedaan vannacht 😴
Join the club.

Ziek zijn, maar effe rondbellen: Is het een medisch noodgeval? Neen (ik ben nog niet halfdood). Sorry dan zijn wij volzet (te veel zieken)
Nergens geen plaats bij zowat elke huisarts die ik ken. Ik mag morgen in de avond langskomen.

Ja zucht, tegen dan ben ik misschien terug (deels) in orde en dan moet ik een ziektebriefje vragen voor vandaag en eventueel morgen?

PS. Ik kruip terug mijn bed in. Tot morgen.

Moet je voor P&A geen toegang vragen?

Dus in 5u tijd lid worden van P&A en vervolgens geband geraken? stevig :lol:

Het opbod naar vriestemperaturen. Het wordt -7, maar het voelt tot -20. Enz...
Er valt ocharme een pelleke en men heeft het over de eerste sneeuw. Lachwekkend 😁

Ik ben zaterdag naar de carwash geweest…

65mybf7.jpg

Ik ben zaterdag naar de carwash geweest…

65mybf7.jpg
Het kan allemaal zoveel erger:

Het OV nemen, betekent dagelijks in de shit zitten.

Laatst bewerkt:
Als ik hier efkes mag komen razen...

Ik ben al een paar dagen van mijn leven verloren door me voor te bereiden op Selortesten die ik woensdag moet afleggen.
Maar echt, wat een k*ttesten zijn dat eigenlijk?!

Wie heeft dat ooit uitgevonden? Ik weet niet wat voor brein je moet hebben om te snappen hoe ze willen dat je antwoord maar ik zie er eerlijk gezegd weinig lijn in.

Daar komt nog eens bij dat ik hoogzwanger ben, de laatste week superslecht slaap en steeds last heb als ik gegeten heb.

En als klap op de vuurpijl heb ik last van misofonie en doet mijn man af en toe aan "blootstelling". Dan begint hij dus expres te slurpen of te smekken.

Echt, aaaaaaargh!
Als ik mijne vent vermoord is het onweerstaanbare dwang door uitlokking!

Het kan allemaal zoveel erger:

Het OV nemen, betekent dagelijks in de shit zitten.
Klopt. Maar ik ga normaal te voet naar mijn werk. Nu eenmaal met de auto moeten gaan omdat de koffer vol zat met dossiers die ik vrijdag in Wallonië opgehaald heb.

Mijn nonkel. Die heeft dus een master chemie of weet ik veel hoe dat vroeger heette. Dus altijd veel geld verdiend en dat heeft die dus in bouwgronden gestopt. Daarnaast kan die zelf metselen en al die verbouwdingen die er bij komen kijken. Dus die heeft op een pak gronden zelf die kooien rechtgetrokken en die verhuurd die al jaren. Die kerel heeft dus echt een pak geld.

MAAR, die is dus ook zo gierig als de pest. Mijn bomma is ergens in de coronaperiode overleden. Na een tijd gaat dat natuurlijk over de erfenis en de inboedel. Mijn broer is sinds enkele maanden met zijn vriendin gaan samenwonen en die wou toen in die tijd die zetel van mijn bomma hebben als tijdelijke oplossing voor in zijn huis. Dat was nog een meer dan degelijke zetel, maar ook niet meer ene waar ge van zegt: "Hey, welcome to my crib. This is my zetel."

Nu goed, bijna iedereen vond dat goed, behalve hij. Hij vond dat alles betaald moest worden en dat dat verdeeld moest worden onder de kinderen. En die is dus aangetrouwd. Uiteindelijk heeft mijn broer die zetel wel gekregen, maar toch.

Nu dacht ik het ergste gehoord te hebben. Hoor ik dit weekend weer een verhaal. Die baat dus ook een feestzaal uit en die doet daar ook de boekhouding. Nu is die blijkbaar op een bepaald moment voor een feest in die zaal geweest en de medewerkers waren daar de tafels aan het aankleden met van dat lelijk papieren tafellaken op zo een rol. Begint die daar van zijn kloten te maken dat ze per tafel te veel centimers tafellaken gebruiken, want dat kost geld. Ja, die kon mij wat en blijkbaar is daar nu ook iemand gestopt daardoor.

Sommigen kunnen nooit genoeg hebben.

Terug
Bovenaan