Avondland
Well-known member
Ach, een beetje chaos maakt de dingen interessanter.Ik weet niet of ik nog eens vier jaar Trump aan kan

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ach, een beetje chaos maakt de dingen interessanter.Ik weet niet of ik nog eens vier jaar Trump aan kan

Ondertussen zijn er 726 mensen veroordeeld, maar we zijn nog niet aan het eindeEr zijn 17/650 die een een sentence hebben voorlopig (we zijn bijna een jaar verder). Zo'n vette vangst zou ik niet noemen, gezien het grote aantal deelnemers en de schade die er gevallen is.
Er zijn 17/650 die een een sentence hebben voorlopig (we zijn bijna een jaar verder). Zo'n vette vangst zou ik niet noemen, gezien het grote aantal deelnemers en de schade die er gevallen is.
Voor de zwaarste gevallen, en die 3 hebben respectievelijk 18,18 en 22 jaar gekregen.Precies, m'n geheugen liet me niet in de steek, je het had effectief in je post over een term van 20 jaar.
Nogmaals een bewijs dat wat jij denkt helemaal niet de werkelijkheid is.We zullen zien, tot zover zie ik dat ze de zwaarste plegers eruit hebben gehaald en dat er nauwelijks (zware) straffen zijn gevolgd. Buiten die sjamaan dan, lijkt me ook meer voor de show dat ze hem veroordelen dan voor echt schade aan te richten of een aandeel te hebben in de doden die er gevallen zijn.
Ik denk dat Europa en de rest van de wereld al lang bezig moeten zijn met dat scenario. Het wordt met de dag waarschijnlijker.Ik weet niet of Amerika, en de rest of de wereld, plus de aarde zelf, nog 4 jaar Trump aankan!
Ik weet niet of ik nu moet lachen of in men broek doen...
Mogen we ook vragen stellen bij de mentale toestand van Trump of is die man gewoon achterlijk?
Ik wil gerust eens het lijstje posten wat er onder Biden duurder is geworden.Biden als president in twijfel trekken omwille van zijn mentale/fysieke gezondheid en ongewenste intimiteiten en dan besluiten dat je liever Trump hebt...het nieuwe jaar wordt alvast goed ingezet op P&A.
Behoorlijk misplaatst om iemand een pedofiel te noemen zonder bewijzen.Ik wil gerust eens het lijstje posten wat er onder Biden duurder is geworden.
En onder Trump was het vrij rustig, sinds Biden aan de macht is is overal de hel losgebarsten.
Biden is incompetent, heeft bitter weinig verwezenlijkt. Heeft miljoenen illegalen binnen gelaten en natuurlijk krijg je een aanzuigeffect. De zwarte Burgemeester van New York heeft zelf al uitgehaald dat het niet oke is en dat ze er met problemen zitten zoals criminaliteit en dergelijke meer.
In het begin van zijn presidenstschap 13 dode militairen op zijn conto.
Dus nee, Biden doet het helemaal niet goed.
En is pedofilie plots geen probleem? Die kerel zit daar gewoon aan dat kind haar borsten te grijpen en nog te zwijgen vd rest.
Het filmpje dat je gezien hebt, is een deepfake.Dus nee, Biden doet het helemaal niet goed.
En is pedofilie plots geen probleem? Die kerel zit daar gewoon aan dat kind haar borsten te grijpen en nog te zwijgen vd rest.
Fout; het staat op youtube, 44 minuten lang.Het filmpje dat je gezien hebt is een deepfake.
Ik zou zeggen , probeer eens na te denken voor dat je zo'n onzin uitkraamt.
Geen bewijs dus. Nice try.Fout; het staat op youtube, 44 minuten lang.
Natuurlijk gaat geen ene dat gaan posten, ik heb het in google app staan die 44 minuten.
En daar zie je hem dat doen. Dat zijn echte beelden, niets aan verdraaid of gefoefelt. Je ziet gadver dat kind zich wegtrekken ook, ze wou der liever wegvluchten dan te blijven staan.
Als ik eens tijd genoeg heb zal ik het allemaal wel eens posten.
Die kerel kan zijn poten niet thuis houden of die zit eraan te snuffelen.
Dat van you aint black zal ook fake zijn zekers, wel makkelijk zo om alles naast je neer te leggen, gewoon staan roepen tis fake en dat is het.
Komt nog maar ik mag het niet posten.Geen bewijs dus. Nice try.
Opnieuw: geen bewijs dus. Nice try.Komt nog maar ik mag het niet posten.
Fout; het staat op youtube, 44 minuten lang.
Natuurlijk gaat geen ene dat gaan posten, ik heb het in google app staan die 44 minuten.
En daar zie je hem dat doen. Dat zijn echte beelden, niets aan verdraaid of gefoefelt. Je ziet gadver dat kind zich wegtrekken ook, ze wou der liever wegvluchten dan te blijven staan.
Als ik eens tijd genoeg heb zal ik het allemaal wel eens posten.
Die kerel kan zijn poten niet thuis houden of die zit eraan te snuffelen.
Dat van you aint black zal ook fake zijn zekers, wel makkelijk zo om alles naast je neer te leggen, gewoon staan roepen tis fake en dat is het.
A US judge ordered hundreds of documents to be unsealed as part of Ms Giuffre’s previously settled civil claim against Maxwell, which was filed in 2015.
Also accused in the email extracts from Ms Ransome was former US president Donald Trump who, according to the Epstein victim, “liked flicking and sucking” her friend’s nipples “until they were raw”.
Ms Ransome wrote: “They looked incredibly painful as they were red and swollen and I remember wincing when I looked at them.
“I also know she had sexual relations with Trump at Jeffery’s NY mansion on regular occasions.”
Het is geen aanval tegen een staat, dus de regels zullen soepeler zijn met opstandelingen.Ik ben geen expert USA politiek, maar die aanvallen van de VS in het midden oosten: moet het parlement daar geen toestemming voor geven feitelijk?