Er zijn 17/650 die een een sentence hebben voorlopig (we zijn bijna een jaar verder). Zo'n vette vangst zou ik niet noemen, gezien het grote aantal deelnemers en de schade die er gevallen is.
Er zijn 17/650 die een een sentence hebben voorlopig (we zijn bijna een jaar verder). Zo'n vette vangst zou ik niet noemen, gezien het grote aantal deelnemers en de schade die er gevallen is.
Ondertussen zijn er 726 mensen veroordeeld, maar we zijn nog niet aan het einde
462 mensen hebben een gevangenisstraf gekregen, de 244 mensen die een straf hebben gekregen voor een felony (zware feiten) hebben gemiddeld 3.5 jaar gevangenisstraf gekregen (en er moeten nog steeds een aantal zaken volgen).
De gemiddelde straffen worden ook steeds zwaarder, omdat de gemiddelde straf, uitgesproken in rechtszaken (5 jaar) aanzienlijk hoger is dan de straffen die werden gegeven in minnelijke schikkingen (2.5 jaar).
Precies, m'n geheugen liet me niet in de steek, je het had effectief in je post over een term van 20 jaar.
Voor de zwaarste gevallen, en die 3 hebben respectievelijk 18,18 en 22 jaar gekregen.
Die schatting van 20 jaar was dus niet zo slecht volgens mij

We zullen zien, tot zover zie ik dat ze de zwaarste plegers eruit hebben gehaald en dat er nauwelijks (zware) straffen zijn gevolgd. Buiten die sjamaan dan, lijkt me ook meer voor de show dat ze hem veroordelen dan voor echt schade aan te richten of een aandeel te hebben in de doden die er gevallen zijn.
Nogmaals een bewijs dat wat jij denkt helemaal niet de werkelijkheid is.

En net zoals alle andere redelijke mensen hoop ik dat de echte verantwoordelijken van deze opstand de zwaarste straffen krijgen, dankzij de zaak die respectievelijk F. Willis en J. Smith ingeleid hebben in Georgia en New York.

Ik weet niet of Amerika, en de rest of de wereld, plus de aarde zelf, nog 4 jaar Trump aankan!
Ik denk dat Europa en de rest van de wereld al lang bezig moeten zijn met dat scenario. Het wordt met de dag waarschijnlijker.

Het aantal mensen in de VS die de ernst van de Capitoolbestorming inzien daalt en het aantal mensen dat vindt dat Biden niet de legitieme president is stijgt (stond vandaag in De Morgen).

Er is nu misschien nog een waterkansje om hem te stoppen met de zaak voor het hooggerechtshof in februari (betreffende het weren van Trump van de stembiljetten bij de voorverkiezingen). Daarna ligt de weg open voor Trump.

Als ik zie dat Biden niet meer weet welke kant die uit moet, zijn vrouw moest hem begeleiden om weg te gaan.
Ook werd die denk ik niet zolang geleden in een interview gevraagd naar wat zijn favo ijscreme is en dat wist niet die niet meer.
Dan valt die meermaals vd trap, valt mee zijn velo en noem maar op.

Het is beschamend toch dat zo iemand president is van zo'n machtig land.

Dat Trump soms rare & domme dingen verteld dat klopt maar daar moet je kunnen doorkijken.
De 4 jaar dat die aan de macht was deed die het best goed en stukken beter dan Biden.
En plots zijn de grote roepers die tegen oorlog zijn nu net de grootste voorstanders.
Daarnaast stel ik me ook de vraag dat mocht ik zovele keren aan kinderen en jong volwassen zitten snuffelen en hun betasten of ik daar ook zonder kleerscheuren zou vanaf komen?

Capitool? Trump heeft nergens opgeroepen om het te bestormen en al zeker niet om geweld te gebruiken.
Die had ervoor een speech gehouden en dat nochtans gezegd, erna heeft die dat nog herhaald.

Biden als president in twijfel trekken omwille van zijn mentale/fysieke gezondheid en ongewenste intimiteiten en dan besluiten dat je liever Trump hebt...het nieuwe jaar wordt alvast goed ingezet op P&A.

Laatst bewerkt:
Biden als president in twijfel trekken omwille van zijn mentale/fysieke gezondheid en ongewenste intimiteiten en dan besluiten dat je liever Trump hebt...het nieuwe jaar wordt alvast goed ingezet op P&A.
Ik wil gerust eens het lijstje posten wat er onder Biden duurder is geworden.
En onder Trump was het vrij rustig, sinds Biden aan de macht is is overal de hel losgebarsten.
Biden is incompetent, heeft bitter weinig verwezenlijkt. Heeft miljoenen illegalen binnen gelaten en natuurlijk krijg je een aanzuigeffect. De zwarte Burgemeester van New York heeft zelf al uitgehaald dat het niet oke is en dat ze er met problemen zitten zoals criminaliteit en dergelijke meer.
In het begin van zijn presidenstschap 13 dode militairen op zijn conto.

Dus nee, Biden doet het helemaal niet goed.
En is pedofilie plots geen probleem? Die kerel zit daar gewoon aan dat kind haar borsten te grijpen en nog te zwijgen vd rest.

Ik wil gerust eens het lijstje posten wat er onder Biden duurder is geworden.
En onder Trump was het vrij rustig, sinds Biden aan de macht is is overal de hel losgebarsten.
Biden is incompetent, heeft bitter weinig verwezenlijkt. Heeft miljoenen illegalen binnen gelaten en natuurlijk krijg je een aanzuigeffect. De zwarte Burgemeester van New York heeft zelf al uitgehaald dat het niet oke is en dat ze er met problemen zitten zoals criminaliteit en dergelijke meer.
In het begin van zijn presidenstschap 13 dode militairen op zijn conto.

En is pedofilie plots geen probleem? Die kerel zit daar gewoon aan dat kind haar borsten te grijpen en nog te zwijgen vd rest.
Behoorlijk misplaatst om iemand een pedofiel te noemen zonder bewijzen.

Het filmpje dat je gezien hebt, is een deepfake.
Ik zou zeggen , probeer eens na te denken voor dat je zo'n onzin uitkraamt.

Een link met bewijs delen kost niet zoveel tijd.
Het filmpje dat je gezien hebt is een deepfake.
Ik zou zeggen , probeer eens na te denken voor dat je zo'n onzin uitkraamt.
Fout; het staat op youtube, 44 minuten lang.
Natuurlijk gaat geen ene dat gaan posten, ik heb het in google app staan die 44 minuten.
En daar zie je hem dat doen. Dat zijn echte beelden, niets aan verdraaid of gefoefelt. Je ziet gadver dat kind zich wegtrekken ook, ze wou der liever wegvluchten dan te blijven staan.
Als ik eens tijd genoeg heb zal ik het allemaal wel eens posten.
Die kerel kan zijn poten niet thuis houden of die zit eraan te snuffelen.
Dat van you aint black zal ook fake zijn zekers, wel makkelijk zo om alles naast je neer te leggen, gewoon staan roepen tis fake en dat is het.

Natuurlijk gaat geen ene dat gaan posten, ik heb het in google app staan die 44 minuten.
En daar zie je hem dat doen. Dat zijn echte beelden, niets aan verdraaid of gefoefelt. Je ziet gadver dat kind zich wegtrekken ook, ze wou der liever wegvluchten dan te blijven staan.
Dat van you aint black zal ook fake zijn zekers, wel makkelijk zo om alles naast je neer te leggen, gewoon staan roepen tis fake en dat is het.
Geen bewijs dus. Nice try.

Komt nog maar ik mag het niet posten.
Opnieuw: geen bewijs dus. Nice try.

Je beseft het zelf waarschijnlijk niet maar als je zulke dingen beweert, zit je gewoon diep in de conspiracy theory rabbit hole.
En als je dan met ‘bewijs’ zou komen dat overduidelijk fake zal zijn en je wordt daarop gewezen en al lang weerlegd is, zal je over MSM beginnen die dat niet tonen omdat ze zogezegd in de macht van Biden zitten. Zo zal je op den duur altijd gelijk hebben, denk je. Zoals zovele anderen in je echokamer.

Hoe mensen Trump kunnen blijven verdedigen na al wat die heeft uitgestoken zal ik nooit snappen. Biden is zeker niet perfect, maar 100000000 keer liever Biden Joe dan 4 jaren extra van het MAGA-opperhoofd.

A US judge ordered hundreds of documents to be unsealed as part of Ms Giuffre’s previously settled civil claim against Maxwell, which was filed in 2015.

Also accused in the email extracts from Ms Ransome was former US president Donald Trump who, according to the Epstein victim, “liked flicking and sucking” her friend’s nipples “until they were raw”.

Ms Ransome wrote: “They looked incredibly painful as they were red and swollen and I remember wincing when I looked at them.

“I also know she had sexual relations with Trump at Jeffery’s NY mansion on regular occasions.”

Ik ben geen expert USA politiek, maar die aanvallen van de VS in het midden oosten: moet het parlement daar geen toestemming voor geven feitelijk?

Terug
Bovenaan