Een hele tijd terug passeerde hier ook de vraag of er iets scheelde aan de toevoer van het warme water. Na wat vrolijke reacties werd die vraag verwijderd...Onlangs de vraag zien passeren of er nog mensen zonder warm water zaten![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een hele tijd terug passeerde hier ook de vraag of er iets scheelde aan de toevoer van het warme water. Na wat vrolijke reacties werd die vraag verwijderd...Onlangs de vraag zien passeren of er nog mensen zonder warm water zaten![]()
Vorige zomer zaten wij op ons terras, en onze gebuur riep letterlijk tegen zijn zoon: PAS OP OF IK NEEM DE HAMER HE!De buren die serieus liggen te brullen tegen hun kind da ik het hier in de living hoor. Da kind in paniek aan het vragen waarom ze haar pijn doen.
Breekt toch mijn hart van. Kan moeilijk de flikken bellen want het zijn marginaal pur sang die wellicht nie beter weten maar Holy shit.
Ik ga er nooit bij kunnen waarom ouders roepen tegen hun kinderen. Ik ben 1 keer echt mijn geduld verloren maar zo roepen en blijven tieren.. Echt marginaal volk.

Kak wrm ben ik zo gierig soms :-(
Zalando dealtje 119euro ipv 420euro voor een leder jasje mislopen.
Ipv gewoon dat meteen te kopen![]()

Niet mooi om te lachen met @derp zijn waterprobleem.Onlangs de vraag zien passeren of er nog mensen zonder warm water zaten![]()
It does what?G
F...ing ps4 bakje dat weeral drift,het zoveelste.
Kuisen brengt niet veel op.
It does what?
Ne collega van mij op een vorige job kon daar ook zo casual over praten. Over zijn kleine een paar lappen verkopen. Echt mij een paar keer moeten inhouden om hem niet uit te schijten. 1 keer vertelde hij me dat zijn kleine een tik had gekregen van de moeder en ze bleef maar wenen maar ze hadden de kleine op straf gezet uit het zich of zoiets. Ze gaan na een paar minuten gaan kijken, blijkt die moeder die kleine ne fucking bloedneus te hebben geslagen. Echt man ik kookte als ik dat verhaal hoorde.De buren die serieus liggen te brullen tegen hun kind da ik het hier in de living hoor. Da kind in paniek aan het vragen waarom ze haar pijn doen.
Breekt toch mijn hart van. Kan moeilijk de flikken bellen want het zijn marginaal pur sang die wellicht nie beter weten maar Holy shit.
Ik ga er nooit bij kunnen waarom ouders roepen tegen hun kinderen. Ik ben 1 keer echt mijn geduld verloren maar zo roepen en blijven tieren.. Echt marginaal volk.
Ik begrijp dat ook niet, soms betrap ik me erop dat ik mijn stem verhef en dan zie je soms al zo'n onschuldige blik die niet begrijpt waarom de persoon die ze vertrouwt dat doet, en dan zou je dus verder moeten gaan en op zo'n weerloos schepsel moeten timmeren.Ne collega van mij op een vorige job kon daar ook zo casual over praten. Over zijn kleine een paar lappen verkopen. Echt mij een paar keer moeten inhouden om hem niet uit te schijten. 1 keer vertelde hij me dat zijn kleine een tik had gekregen van de moeder en ze bleef maar wenen maar ze hadden de kleine op straf gezet uit het zich of zoiets. Ze gaan na een paar minuten gaan kijken, blijkt die moeder die kleine ne fucking bloedneus te hebben geslagen. Echt man ik kookte als ik dat verhaal hoorde.
Ze waren misschien voorwerpen aan het veilen?Vorige zomer zaten wij op ons terras, en onze gebuur riep letterlijk tegen zijn zoon: PAS OP OF IK NEEM DE HAMER HE!
Sindsdien negeer ik die mens compleet.
Of aan het spelen met een porseleinen servies. En tenzij uw buurman een rasechte marginaal is en een stuk crapuul zou ik bij zo'n uitspraak toch niet direct denken aan aan pak rammel.Ze waren misschien voorwerpen aan het veilen?
Ze hadden het nochtans netjes gezegd op 't oudercontact, iedere avond lezen. Je moet daar echt op hameren.Of aan het spelen met een porseleinen servies. En tenzij uw buurman een rasechte marginaal is en een stuk crapuul zou ik bij zo'n uitspraak toch niet direct denken aan aan pak rammel.
Ah nee, hameren he.Ze waren misschien voorwerpen aan het veilen?
Zus die op zoek is naar een nieuwe iphone omdat haar SE nogal oud is. Ze wilt dan zoeken op refurbished toestellen om een centje te besparen gezien ze nooit graag veel geld uitgeeft aan die dingen, maar iphone nu eenmaal gewoon is.
Ik raad haar aan als ze refurbished wilt kopen, dat ze het best doet bij een fysieke winkel en gaf Krefel als voorbeeld gezien ge er zelf ecocheques voor kunt gebruiken.
Nu zie ik echter dat ze die refurbished toestellen verkopen als zijnde grade B, A en A+, maar de prijzen die ze daar nog voor durven vragen... Andere websites gelijk Coolblue lijken dan al wat minder erg.
Vroeger had ik altijd het gedacht dat Refurbished betekent dat ge een toestel kreeg dat er ook langs buiten deftig uit zag, maar als ge niet deftig de omschrijving leest, kunt ge wel bedrogen uitkomen als newbie denk ik dan.
Krefel toch redelijk duur opt eerste zicht, A+ grade scheelt €100 met een Swappie “uitstekend” model.Zus die op zoek is naar een nieuwe iphone omdat haar SE nogal oud is. Ze wilt dan zoeken op refurbished toestellen om een centje te besparen gezien ze nooit graag veel geld uitgeeft aan die dingen, maar iphone nu eenmaal gewoon is.
Ik raad haar aan als ze refurbished wilt kopen, dat ze het best doet bij een fysieke winkel en gaf Krefel als voorbeeld gezien ge er zelf ecocheques voor kunt gebruiken.
Nu zie ik echter dat ze die refurbished toestellen verkopen als zijnde grade B, A en A+, maar de prijzen die ze daar nog voor durven vragen... Andere websites gelijk Coolblue lijken dan al wat minder erg.
Vroeger had ik altijd het gedacht dat Refurbished betekent dat ge een toestel kreeg dat er ook langs buiten deftig uit zag, maar als ge niet deftig de omschrijving leest, kunt ge wel bedrogen uitkomen als newbie denk ik dan.