MisterV
Well-known member
Niks boven de kusthoreca die na elk seizoen klaagt over tegenvallende omzet. Dat fenomeen is nog meer voorspelbaar dan de gemiddelde plot van FC de Kampioenen.Ik heb liever dat men klaagt over mogelijke grondwatertekorten
Opletten hoor, je moet ergens in het burgerprofiel manueel aanvinken dat je hebt betaald (of 't kan ook zijn dat ik Doccle voor heb). Ik heb iets gelijkaardigs voorgehad en bleek dat ik effectief al had betaald maar dat niet had aangevinkt en dan krijg je een reminder. Als je doorgaat naar Pom geeft dat spel normaal wel aan wanneer die betaling al is uitgevoerd.Krijg hier een herinnering dat mijn verkeersbelasting van de moto niet betaald zou zijn.
Ik herinner mij wel dat ik die betaling gedaan zou hebben paar maand terug. Soit, kan me vergissen natuurlijk dus doe ze opnieuw. Ik scan die QR code op dat blad, dat verwijst me door naar zo een Pom betaalpagina waar ik opnieuw moet kiezen om die QR code naar mijn payconiq app te sturen.
Om daar dan meteen een popup te krijgen dat deze transactie nog verwerkt moet worden. TF? Die 65 euro hangt dus ergens te zweven op het internet tot er ergens een blijkbaar onbestaande time-out op verwacht wordt? Heb nu via kbc mobile app succesvol kunnen betalen. We zullen wel zien zeker als ze ginder een dubbele betaling binnenkrijgen?

"

)