willydrama
Well-known member
Ergens volg ik wel. Vorige maand met rechtervoorkant tegen een boom gereden door lage zon, ongeluk is idd rap gebeurd.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
benzine?Vandaag naar de keuring geweest. Af gekeurd voor te hoge emissies. Namiddag terug gegaan wegens geen tijd volgende weken, zonder probleem erdoor.
Klucht
Diesel zonder roetfilterbenzine?
Een goed doortrekken voor de keuring en zorgen dat uw motor warm is. (Maar dat is gezien de wachtrijen meestal niet zo evident)Diesel zonder roetfilter
Hem gewoon in uw broek houden.Onthaalmoeder?
Vanavond is het nog erger dan gisteren. Loeiharde muziek. Volgens mij is de hele straat wakker. Het is hier precies een openluchtdisco. Ben daarnet eindelijk binnen geraakt op de telefoonlijn van de flikken. Ben eens benieuwdWow een mailtje, daar gaan ze nie goed van zijn...

Wellicht deze topper
Vanavond is het nog erger dan gisteren. Loeiharde muziek. Volgens mij is de hele straat wakker. Het is hier precies een openluchtdisco. Ben daarnet eindelijk binnen geraakt op de telefoonlijn van de flikken. Ben eens benieuwd![]()
Dat zijn de beste anti conceptie middelen tijdens een Tinder Date.

Tv heeft de geest gegeven, na 30min trekt het beeld groen en begint het te ‘scrollen’ van onder naar boven. 8 jaar oud, dus reparatie is economisch zinloos. Dus gisteren een nieuwe besteld, maar dat is zo van dat geld uitgeven waar ik eigenlijk weinig plezier uit haal. Hopelijk verandert dat eens de nieuwe ophangt…

De nul geleider afkoppelen in uw elektrische kast en even L2 erop zetten van uw 3 fase aansluiting als je dat hebt.Ik zou graag es een nieuwe tv hebben, maar de oude gaat maar niet kapot
Heb ondertussen de kindjes al Switch Sports leren spelen zonder polsbandjes maar helaas.

De nul geleider afkoppelen in uw elektrische kast en even L2 erop zetten van uw 3 fase aansluiting als je dat hebt.
Gaat zeer goed werken..![]()

Mijn vrouw heeft een kerstshoot geregeld, allemaal goed. Krijgen we die foto's (album van pakweg 50-tal goed gelukte foto's).
'Je mag er 15 kiezen'.
Heb ik iets gemist?
Waarom the f*** krijgen we die niet gewoon allemaal?
Heeft de 112 een wachtrij?Vanavond is het nog erger dan gisteren. Loeiharde muziek. Volgens mij is de hele straat wakker. Het is hier precies een openluchtdisco. Ben daarnet eindelijk binnen geraakt op de telefoonlijn van de flikken. Ben eens benieuwd![]()