Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Proficiat met je verjaardag Karel!

Bedankt Tom, maar het is Vanessa die jarig is!

godverdomse shared facebookaccounts, tzal u leren!

Vandaag naar de keuring geweest. Af gekeurd voor te hoge emissies. Namiddag terug gegaan wegens geen tijd volgende weken, zonder probleem erdoor.

Klucht

Ik had vandaag een dag verlof genomen om het gras te maaien, aangezien ze voor deze week tamelijk goed (droog) weer hadden gegeven.
Begon het gisteren avond hier ineens te regenen (en nog geen klein beetje), alles zeiknat, dus van gras maaien is er vandaag niks gekomen.
Dag verlof gepakt voor niks.

Tv heeft de geest gegeven, na 30min trekt het beeld groen en begint het te ‘scrollen’ van onder naar boven. 8 jaar oud, dus reparatie is economisch zinloos. Dus gisteren een nieuwe besteld, maar dat is zo van dat geld uitgeven waar ik eigenlijk weinig plezier uit haal. Hopelijk verandert dat eens de nieuwe ophangt…

Tv heeft de geest gegeven, na 30min trekt het beeld groen en begint het te ‘scrollen’ van onder naar boven. 8 jaar oud, dus reparatie is economisch zinloos. Dus gisteren een nieuwe besteld, maar dat is zo van dat geld uitgeven waar ik eigenlijk weinig plezier uit haal. Hopelijk verandert dat eens de nieuwe ophangt…

Ik zou graag es een nieuwe tv hebben, maar de oude gaat maar niet kapot :(

Heb ondertussen de kindjes al Switch Sports leren spelen zonder polsbandjes maar helaas.

Ik zou graag es een nieuwe tv hebben, maar de oude gaat maar niet kapot :(

Heb ondertussen de kindjes al Switch Sports leren spelen zonder polsbandjes maar helaas.
De nul geleider afkoppelen in uw elektrische kast en even L2 erop zetten van uw 3 fase aansluiting als je dat hebt.
Gaat zeer goed werken.. :oi22::feelsgood:

Mijn vrouw heeft een kerstshoot geregeld, allemaal goed. Krijgen we die foto's (album van pakweg 50-tal goed gelukte foto's).
'Je mag er 15 kiezen'.

Heb ik iets gemist? :wtf:
Waarom the f*** krijgen we die niet gewoon allemaal?

Mijn vrouw heeft een kerstshoot geregeld, allemaal goed. Krijgen we die foto's (album van pakweg 50-tal goed gelukte foto's).
'Je mag er 15 kiezen'.

Heb ik iets gemist? :wtf:
Waarom the f*** krijgen we die niet gewoon allemaal?

Omdat in die prijs er 15 foto's zitten. En met dit truukje doen ze je bijbetalen.

groeten vanuit een living met 40 extra foto's

Mijn vriendin is sinds gisteren ziek, blijkt het van een collega te komen die eerst verlof had aangevraagd deze week. Ze had het nadien ingetrokken, is maandag ziek opgestaan en durfde zich niet ziek melden uit vrees over hoe het zou overkomen. Fair enough. Ze had echter ook niet de reflex om dan maar van thuis te werken, terwijl ze daar standaard 3 dagen in de week thuis werken, de mogelijkheid is er dus zeker.

Het zal een leuk verlengd weekend worden...

Op de nachttrein van Wenen naar BXL. Hele kabine voor mij alleen maar in de kabine naast me zit een Vlaams gezin met een tienerdochter. Denk dat ze gisterenavond en deze ochtend niet meer dan 5 minuten geen ambras hebben gemaakt. Of de dochter stormt boos weg of die vader is aan het kankeren. Kan elk woord horen dat ze zeggen. De moeder is wel knap dus dacht eraan om haar uit te nodigen in mijn privékabine maar ze is nu zelf half aan het huilen.

Terug
Bovenaan