Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Wééééér een staking in de crèche. :angry::angry: Jezus fucking christ. Weer opvang regelen, weer onbetaald verlof moeten pakken dus minder loon, ook weer achterstand op mijn werk inhalen, ...

Wat een idioot idee geweest van ons om met 2 in de privé te werken terwijl we onze kleine mannen in de handen steken van ambtenaren. Recipe for disaster. Je kunt daar niet op bouwen.

Zalig zij de ambtenaren die hun kinderen in een private crèche hebben gestoken. Zelf alle verlof genieten, af en toe een stakingske meepikken, terwijl je uw kinderen in handen kan steken van een professionele en betrouwbare organisatie die altijd klaarstaat. Weer een les geleerd voor in mijn volgende leven.
Doe ons dat niet aan hé!

En veralgemeen uw mening over ambtenaren eens niet.

Fucking kut, kak, klote payconiq.

Ik had daar eerst een Fintro kaart aangekoppeld maar die rekening is stop gezet.
Gisteren 3 kaarten (ahja ne deftige BG'er zit minstens bij 3 banken hé) toegevoegd met succes, maar telkens ik dan testte om een betaling te doen lukte dat niet.
30 minuten aan bezig geweest en werkt nog niet.

Ik erger me dood aan stickers op toestellen. Bestel je een ijskast, reuzesticker op de voorkant (je blijft dat dus zien bij het verwijderen van de sticker). Zetel besteld bij ikea, een sticker op elke poot.

Wééééér een staking in de crèche. :angry::angry: Jezus fucking christ. Weer opvang regelen, weer onbetaald verlof moeten pakken dus minder loon, ook weer achterstand op mijn werk inhalen, ...

Wat een idioot idee geweest van ons om met 2 in de privé te werken terwijl we onze kleine mannen in de handen steken van ambtenaren. Recipe for disaster. Je kunt daar niet op bouwen.

Zalig zij de ambtenaren die hun kinderen in een private crèche hebben gestoken. Zelf alle verlof genieten, af en toe een stakingske meepikken, terwijl je uw kinderen in handen kan steken van een professionele en betrouwbare organisatie die altijd klaarstaat. Weer een les geleerd voor in mijn volgende leven.

Of wat WD40. Komt altijd wel ergens van pas.

Ik erger me dood aan stickers op toestellen. Bestel je een ijskast, reuzesticker op de voorkant (je blijft dat dus zien bij het verwijderen van de sticker). Zetel besteld bij ikea, een sticker op elke poot.
Ik word gek van collega's die stickers op hun laptop plakken. Ik kan die er natuurlijk weer afpeuteren als ze die inleveren. Terwijl ik dat bezig ben fantaseer ik toch vaak hoe ik die zijn persoon zijn neus breek. Klein kinderen.

Gewoon een haardroger over de sticker houden. (Niet te dicht)
Met die warme lucht komt dat er mooi af, kan wel zijn dat je nog wat restjes warme lijm moet afvegen.
Of indien de sticker er al veel te lang ophangt, met een beetje ontsmettings alcohol is die lijm er zo af.

Ik heb in mijn jaren bij Gamemania niet anders moeten doen dag in dag uit. :headshake:
En de haardroger was steeds de betere oplossing tussen alle chemische brol die je er kan opsmeren.

als ge zo nen afkeer hebt van de ambtenaren, waarom steekt ge uw kadeeën dan niet ook in de private opvang?
't is weer zo'n rant van u, waar dat ge duidelijk zelf betere opties kent, maar er geen moeite voor wilt doen.

Gewoon een haardroger over de sticker houden. (Niet te dicht)
Met die warme lucht komt dat er mooi af, kan wel zijn dat je nog wat restjes warme lijm moet afvegen.
Of indien de sticker er al veel te lang ophangt, met een beetje ontsmettings alcohol is die lijm er zo af.

Ik heb in mijn jaren bij Gamemania niet anders moeten doen dag in dag uit. :headshake:
En de haardroger was steeds de betere oplossing tussen alle chemische brol die je er kan opsmeren.
Ge hebt mij op een goed idee gebracht. Ik breek in bij personen die dat doen en gooi een haardroger in hun bad terwijl ze daar in zitten. Probleem ook opgelost.

Of wat WD40. Komt altijd wel ergens van pas.

#7: Uw ruitenwissers afvegen met ne doek + WD40.

WD40 is 1 van die "gebruik het voor alles" tools. Andere bekenden: ne leatherman, ductape, en "douchegel voor mannen" (hoe goedkoper hoe beter).

Feit: Ge kunt ne vent 2 weken loslaten in de jungle met niks anders dan die 4. Ge kunt geen situatie bedenken waar ge niet de juiste tools hebt.

'k Was 30 per uur aan 't schuiven tussen twee rode lichten en ik werd gebeld, hebben die flikken dan niks beter te doen ? Zoveel haterade hier, iemand zijn kat overreden door een Netflixende wegpiraat ?

'k Was 30 per uur aan 't schuiven tussen twee rode lichten en ik werd gebeld, hebben die flikken dan niks beter te doen ? Zoveel haterade hier, iemand zijn kat overreden door een Netflixende wegpiraat ?
Nee, gewoon allemaal mensen die beseffen dat GSM gebruik in het verkeer extreem gevaarlijk en asociaal is, ongeacht je snelheid.
"Hebben de flikken niks beter te doen?" is ook een standaard zinnetje van iemand die zelf beslist om regels te overtreden, denkt dat hij daarmee niets mis doet, maar vindt dat een ander wel beboet moet worden.
Naast 50 doden en 4500 gewonden per jaar, veroorzaakt gsm-gebruik ook nog eens opstoppingen en gevaarlijk gedrag waar de andere partij er voor moet zorgen dat er geen ongeval gebeurt. Men kan niet streng genoeg zijn daarop.

Ik zeg tegen mijn leerlingen altijd: Als je zo belangrijk bent dat je tijdens je verplaatsing met de auto je gsm moet gebruiken, dan heb je ook geld voor een chauffeur.

Terug
Bovenaan