Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Als ik het me goed herinner, heeft uw schoonpa een voorgeschiedenis van onnozele en veel te dure dingen kopen + totaal niet aan jullie te denken, ook al zaten jullie soms in de shit...

Ongevraagd advies: Vaak is té gedienstig zijn voor zo'n personen absoluut niet goed voor u. Je mag hun miserie oplossen en je wordt zelf vergeten 'want die kan zijn/haar plan wel trekken'.
Die mens kan idd totaal niet met geld om. Koopt constant brol op de Berg van Barmhartigheid, mijn schoonma heeft kilo’s zilveren juwelen genre vol krassen, gedeukt, strass-steentjes er uit,… allemaal omdat ze dat daar zo in zakken per lot verkopen. Eindeloze beeldhouwwerkjes van een paar honderd Euro per stuk, dus categorie hobbyist die enkel waarde verliezen, en nu dus een telefoon waar hij niets mee kan. Maar hij koopt bijvoorbeeld wel elke platenspeler in de Kringloopwinkel omdat hij denkt dat hij die kan vermaken… Met een tiende van wat hij uitgeeft aan dommigheden, was ik uit alle problemen.

Ik heb ondertussen zijn vorig toestel hier, dat scherm is gewoon ‘annihilated’ alsof er auto over gereden heeft. Mijn kloefen als hij dat met die dure ook doet. Ik kan er dus al niets mee doen, want scherm zodanig kaput dat ik geen pin kan ingeven. Misschien wel nog met de laptop maar ik denk dat de beveiliging van Apple van die aard is dat als ik niks kan tikken op de telefoon, ik er ook niets zal uitkrijgen. Oh well, too bad so sad.
 
Die mens kan idd totaal niet met geld om. Koopt constant brol op de Berg van Barmhartigheid, mijn schoonma heeft kilo’s zilveren juwelen genre vol krassen, gedeukt, strass-steentjes er uit,… allemaal omdat ze dat daar zo in zakken per lot verkopen. Eindeloze beeldhouwwerkjes van een paar honderd Euro per stuk, dus categorie hobbyist die enkel waarde verliezen, en nu dus een telefoon waar hij niets mee kan. Maar hij koopt bijvoorbeeld wel elke platenspeler in de Kringloopwinkel omdat hij denkt dat hij die kan vermaken… Met een tiende van wat hij uitgeeft aan dommigheden, was ik uit alle problemen.

Ik heb ondertussen zijn vorig toestel hier, dat scherm is gewoon ‘annihilated’ alsof er auto over gereden heeft. Mijn kloefen als hij dat met die dure ook doet. Ik kan er dus al niets mee doen, want scherm zodanig kaput dat ik geen pin kan ingeven. Misschien wel nog met de laptop maar ik denk dat de beveiliging van Apple van die aard is dat als ik niks kan tikken op de telefoon, ik er ook niets zal uitkrijgen. Oh well, too bad so sad.
Als hij iCloud backups had aanstaan kan je zo een restore op zijn nieuwe zetten.
Ik snap uw ergernis trouwens volledig, eerst iets totaal anders doen dan ge zegt, maar dan moogt ge het wel oplossen.
 
Zonder internet sinds deze namiddag en het zou ten vroegste morgen opgelost geraken. Problemen in hele straat. Da's het nadeel van alles streamen, alles van tv valt weg zonder internet 😡
 
Ik snap die gevoeligheid aan het weer niet bij mensen die hier geboren zijn. Toen heel mijn tuin aan het afsterven was omdat we hier met een ongekend droge zomer zaten, ja, dat vond ik erg. Maar regen/wolken/whatever...who give fuck?
Toch niks vreselijker dan ganse dagen in de regen te moeten lopen en rijden? Om depressief van te worden dat grauwe weer. Dat werkt echt enorm hard op mijn humeur.
 
Toch niks vreselijker dan ganse dagen in de regen te moeten lopen en rijden? Om depressief van te worden dat grauwe weer. Dat werkt echt enorm hard op mijn humeur.
Ja, ik heb dat dus niet. Allezja, moest ik elke dag fietsen ofzo misschien nog, maar dat is het geval niet. Uiteindelijk werk ik gewoon tijdens de dag binnen. Op een weekenddag is het natuurlijk minder leuk, maar het is ook maar dat. Warm weer, dat vind ik lastig. Je kan je er niet op kleden, het is overal warm, en je moet toch gewoon naar het werk.

Ik heb gisterenavond mijn gras gemaaid in de zon trouwens. Vorig weekend heb ik ook wat in de tuin bezig geweest. Ik weet niet waar jullie wonen :unsure:
 
Ik snap die gevoeligheid aan het weer niet bij mensen die hier geboren zijn. Toen heel mijn tuin aan het afsterven was omdat we hier met een ongekend droge zomer zaten, ja, dat vond ik erg. Maar regen/wolken/whatever...who give fuck?
I give toch wel fuck hoor. Elke dag door weer en wind moeten wandelen en fietsen, begint echt op mijn emotionele veerkracht te werken. Ik heb echt het gevoel dat ik de (uitsluitend) zonnige dagen dit jaar op twee handen kan tellen.. Ik mis den tijd waarin ik elke dag opt gemakje in mijn t-shirt int zonnetje naar het werk kon tsjezen :(
 
I give toch wel fuck hoor. Elke dag door weer en wind moeten wandelen en fietsen, begint echt op mijn emotionele veerkracht te werken. Ik heb echt het gevoel dat ik de (uitsluitend) zonnige dagen dit jaar op twee handen kan tellen.. Ik mis den tijd waarin ik elke dag opt gemakje in mijn t-shirt int zonnetje naar het werk kon tsjezen :(
Dit jaar is begonnen in januari en we zitten in de lente hé. Allezja, het is bewezen een natte winter en voorjaar (geweest), maar ja we zitten dus gewoon verschillend in elkaar denk ik, mij stoort dat gewoon niet.
 
Ik snap die gevoeligheid aan het weer niet bij mensen die hier geboren zijn. Toen heel mijn tuin aan het afsterven was omdat we hier met een ongekend droge zomer zaten, ja, dat vond ik erg. Maar regen/wolken/whatever...who give fuck?

Ik zou één maand kakweer zoals dit gerust willen ruilen voor 6 maanden "hittegolf". Op koude kan je je nog kleden en kan je nog iets doen. Maar die regen dat verpest toch alle plannen.
Tijdens zo'n dag van constante regen is mijn lontje zo kort dat één scheve blik al voldoende is om mij in een colère te doen schieten. Gelukkig weet mijn directe omgeving dat. :oi22:
 
Terug
Bovenaan