Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Nog nooit een lange internetstoring gehad sinds ik hier woon, nu is het van dat.
Sinds eergisteren geen DSL verbinding. Edpnet zegt dat er hier ergens Proximus werken zijn.
Nu hoor ik net van een buur dat ze bij werken van Fiberklaar de lijn hebben beschadigd...
 
Mijn schoon ma is gister opgenomen voor uitdroging, deze middag onder de scan en haar darmen zijn geperforeerd er moet dringend geopereerd worden, maar ze wilt niet. Nu zijn mijn vrouw en haar pa naar het uz om haar toch te overhalen. Hopelijk bedenkt ze zich maar ze zit al weken bezig dat ze dood wilt.

Edit ze hebben ze toch kunnen overhalen
Dus ze hebben een stuk dikke darm eruit gehaald, en zit nu met ne stoma. Ik vrees dat ergste nu nog moet komen tov mijn vrouw want ze zal dat niet kunnen accepteren en dan zal er al snel uitkomen waarom hebde mij niet laten gaan. Ik ken haar nu ook al 23 jaar en het is altijd zelfbeklag. Ze heeft ook nieuwe nieren en tijdje geleden komt er uit dat ze dat niet kan accepteren terwijl dat dit een tweede kans in haar leven is.
En al haar ongenoegen werkt ze uit tegen mijn vrouw en ik ben zo machteloos.
Hoe kan ik deze situatie het best aanpakken ?
 
MILJAARDEGODVERDOMME

IK WIL ZOMER
Dit toch echt. Elke dag in dat koude kutweer met de fiets en de hondenwandelingen. Als het niet koud is dan regent het, als het niet regent dan waait het en meestal is het alle drie samen. En mijn vlinder/bij bloemetjes gaan er op die manier ook niet geraken :cry2:
 
Dus ze hebben een stuk dikke darm eruit gehaald, en zit nu met ne stoma. Ik vrees dat ergste nu nog moet komen tov mijn vrouw want ze zal dat niet kunnen accepteren en dan zal er al snel uitkomen waarom hebde mij niet laten gaan. Ik ken haar nu ook al 23 jaar en het is altijd zelfbeklag. Ze heeft ook nieuwe nieren en tijdje geleden komt er uit dat ze dat niet kan accepteren terwijl dat dit een tweede kans in haar leven is.
En al haar ongenoegen werkt ze uit tegen mijn vrouw en ik ben zo machteloos.
Hoe kan ik deze situatie het best aanpakken ?

U niet moeien en er zijn voor uw madam. En hopen dat zij binnen dit en 30 jaar die kuren niet krijgt.
Ik zie geen betere oplossing, zodra je u moeit heb je altijd verloren.
 
Een aantal kleine tegenslagjes vandaag die allemaal samen een soort elkaar versterkend effect hebben waardoor het eindtotaal van vandaag toch een rotgevoel is ☹️
Maar goed, niets dat een aflevering van 'Nonkels' niet gaat oplossen , naast natuurlijk de extreme relativering van alles sinds ik begin deze week mijn collega met roots (en nog familie...) in Gaza ook nog eens sprak.
 
U niet moeien en er zijn voor uw madam. En hopen dat zij binnen dit en 30 jaar die kuren niet krijgt.
Ik zie geen betere oplossing, zodra je u moeit heb je altijd verloren.
Ik moei mij daar niet mee, maar het is zwaar voor mijn vrouw. Ze heeft nog een broer die trekt het zich totaal nie aan.
 
Superdrukke dag(en) vandaag en morgen. Nu blijkt dat ik vergeten ben dat ik toegezegd heb voor iets op het werk waardoor ik al zeker een uur langer zal werken. Komt echt niet goed uit.
 
De Voorzorg is er ook weer in geslaagd mijn terugbetaling van de tandarts op een rekening te storten waarvan ik het afgelopen jaar al meermaals heb gemeld (en zij ook meldingen van krijgen!) dat het niet meer bestaat. Via mijn profiel kan ik het niet aanpassen (krijg altijd een heel amateuristische foutmelding over een internal server error te zien - ook al een jaar gemeld). Dat wordt weer bellen en desnoods mij naar dat kantoor slepen op hun belachelijke kantooruren. Wel frappant dat ze voor de domiciliëring wel het rekeningnummer meteen hebben aangepast toen ik het doorgaf. :rolleyes:
Na een frustrerend telefoongesprek omdat die van klantendienst bleef volhouden dat er geen technisch issue is met hun applicatie, was mijn beste optie om op de belachelijke openingsuren van het dichtstbijzijnde kantoor langs te gaan. 1x per week op vrijdag, tussen 9-12:30. Het was onmogelijk voor hen om dit vanop afstand in orde te brengen.

Na dat telefoontje had ik toch nog eens alles voor de 3de x op mail gezet, met screenshots van hun server error. Reactie: "Het is doorgegeven aan de juiste dienst."

Ik plande om deze voormiddag verlof te nemen om op hun belachelijke openingsuren naar het kantoor te gaan, maar ging nu toch nog eens kijken in mijn account. Ineens staat het juiste rekeningnummer er op magische wijze in, en hebben ze de terugbetaling gecorrigeerd. Heel fijn dat het nu is opgelost, maar dat ik daarvoor zo vaak moet bellen en mailen eer iemand mij nog maar gelooft dat ik geen digitale nitwit ben en het probleem weldegelijk bij hen ligt. En dan nog niet eens een bericht sturen dat het in orde is gebracht en ik mij de trip naar hun kantoor kan besparen.
 
Terug
Bovenaan