Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Eind april en ik draag m'n winterjas nog.
Ik ben da grijs koud regenweer zoe meug e.
Ik draag momenteel enkel s'ochtends een tussenseizoen jas als ik moet gaan werken omdat het op het perron in de wind wat fris is. En als ik niet naar m'n bureau moet gewoon een trui, evt een dunne jas als het regent. Voor boodschappen, kindjes naar school voeren,... is dat warm genoeg.

En in de namiddag loop ik gewoon met een trui en dan kom ik mensen tegen met een dikke winterjas, sjaal en muts.
Ik vraag me dan af wat die dragen als het echt koud is, een draagbaar elektrisch vuurtje met een mega batterij in de rugzak of zo?

Ik heb m'n winterjas deze winter denk ik 2x gedragen. Ik draag die enkel als het vriest. (En dan nog).


Ok, op de fiets draag ik een dunne winddichte jas, aan 45km/h kan de wind nogal snijden...
 
2e maand op rij een fout in een pak loonbrieven op het werk. In maart was het nog de indexaanpassing "vergeten". Deze maand was het verschil al wat groter: loon voor april volgens die loonbrief = 0 €. :unsure:
 
ik ging gewoon gezegd hebben "i love israel" (cuz its true btw).

ik denk dat ze dan ook wel perplex ging gestaan hebben, en niet wetende wat gezegd.

maar idd, mensen zo tot de limit pushen.... is vragen om payback.
Altijd neutraal blijven tijdens zulke toestanden.

"Bomb Palestine and Israël"

Perplex, maximum.
 
Laatst bewerkt:
Eindelijk m'n tijdelijke nummerplaat om naar de keuring te gaan. Wou heel de dag gaan rijden om de oude naft er uit te krijgen. Na 5 km al in panne omdat er een koelvloeistofleiding gescheurd was. :headshake:
 
Er is weer een wegomlegging via onze straat (dichtbebouwde woonkern met aan weerszijden rijhuizen zonder voortuin, vrij smalle straat, zone 30). Dan weet je: trafiek door je straat x25. Maar dan kun je ook al op voorhand zeggen dat dat allemaal opgefokt verkeer is. Niet normaal.

Het gaat om een omleiding van misschien 200 meter. Maar dat is blijkbaar al genoeg om mensen helemaal over de rooie te krijgen. Keihard optrekken. Keihard rijden. En zonet een camionet gezien die wss vond dat onze straat te smal is om vlotjes aan het dubbele van de toegelaten snelheid te rijden, dus hij heeft er niet beter op gevonden om meer dan 100 meter lang met 2 wielen OP het trottoir te vlammen aan 60 km/h, rakelings langs de voordeuren. :wtf::wtf:

Als ik dan denk aan hoe onze 3-jarige soms de deur kan buitenvliegen... Hij zou er knal onder zitten. Doe eens normaal man.
 
Ik denk niet dat je door de keuring gaat raken btw. :unsure:
Ik heb zo ooit in de wachtrij voor de keuring eens een auto mogen helpen aan de kant duwen. Stel u voor in panne vallen terwijl je staat te wachten voor de keuring. Ik vond het niet erg, dat was 1 minder voor mij. :tongue:
 
Ik heb zo ooit in de wachtrij voor de keuring eens een auto mogen helpen aan de kant duwen. Stel u voor in panne vallen terwijl je staat te wachten voor de keuring. Ik vond het niet erg, dat was 1 minder voor mij. :tongue:
🙋‍♀️
Vorig jaar. Toen ik aan het eerste station binnen stond scheurt daar een darm. koelvloeistof spoot eruit.
Ben wel nog naar huis kunnen rijden.
 
Ik heb zo ooit in de wachtrij voor de keuring eens een auto mogen helpen aan de kant duwen. Stel u voor in panne vallen terwijl je staat te wachten voor de keuring. Ik vond het niet erg, dat was 1 minder voor mij. :tongue:
Dat gebeurt eigenlijk nog vrij regelmatig, batterijproblemen op de keuring. Auto's die niet veel rijden en dan tijdens het wachten in de rij constant worden stilgelegd en terug gestart.

🙋‍♀️
Vorig jaar. Toen ik aan het eerste station binnen stond springt daar een leiding. koelvloeistof spoot eruit.
Ben wel nog naar huis kunnen rijden.
Slim. :unsure:
 
Vriendin ziet goudkleurig bestek in de winkel en wil het meenmen
Als slimme vriend stribbel ik niet veel tegen en mompel 'zou het niet kopen, dat gaat afgaan'

3x in de vaatwasser verder.. we hebben silver bestek
 
Vriendin ziet goudkleurig bestek in de winkel en wil het meenmen
Als slimme vriend stribbel ik niet veel tegen en mompel 'zou het niet kopen, dat gaat afgaan'

3x in de vaatwasser verder.. we hebben silver bestek
Ziet er nu waarschijnlijk wel beter uit.
 
🙋‍♀️
Vorig jaar. Toen ik aan het eerste station binnen stond scheurt daar een darm. koelvloeistof spoot eruit.
Ben wel nog naar huis kunnen rijden.
Idem. Ik had me aan de verkeerde lijn gezet en wil hem in achteruit zetten om me in de juiste lijn te gaan zetten: gaat niet meer in versnelling, met het nodige geweld hem er toch nog in gekregen en er leek niets aan de hand. Met glans door de keuring.

Ik wil naar huis rijden. Hmm geen 1ste versnelling. 2de wel, 3de ook niet, 4de wel.
Dat was dan rechtstreeks (maar nog 20 km) naar de garage bollen met de versnellingen die nog over waren en hopen dat ik niet moest stoppen want ik had geen eerste versnelling meer (al lukt dat wel, maar het ziet er niet uit).

Was mijn vrouw haar auto en ja, het was natuurlijk ik die hem kapot gekregen had om dan een maand later toe te geven dat hij idd al moeilijk in versnelling ging. Toxische relatie +1 punt. Ook leuk om te zeggen dat hij wel door de keuring is, maar ik ook slecht nieuws heb en dat er voor 3k kosten aan zijn. 👌
 
Terug
Bovenaan