Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Mensen die voiceberichten sturen ipv gewoon te typen zijn mensen die zichzelf belangerijker vinden dan een ander.

Gelukkig doet niemand in mijn vriendengroep dit, maar mijn vrouw heeft zo'n paar vriendinnen.
Afgrijselijk!
 
Mensen die voiceberichten sturen ipv gewoon te typen zijn mensen die zichzelf belangerijker vinden dan een ander.

Gelukkig doet niemand in mijn vriendengroep dit, maar mijn vrouw heeft zo'n paar vriendinnen.
Afgrijselijk!
Bwa, mijn vrouw en haar vriendinnen sturen podcasts naar elkaar van 30 minuten. Dan is het wel praktischer dat in te spreken en de andere kant te laten luisteren terwijl ze wat anders doen, i.p.v. kortverhalen te schrijven.
 

Mensen denken tegenwoordig dat ze in alle omstandigheden mondig mogen zijn...

Ik walg van zulke opdringerige randdebielen. Tis ni of hij heeft haar niet gewaarschuwd, als je een beetje iemand kan lezen that is... Als ge uw gat verbrand moogt ge op de blaren zitten...

WTF denkt da mens ni, of iedereen moet met hun idiote ideeën meedoen. Ik ben niet pro maar ook niet tegen Israël, ga met een bordje rondlopen in een betoging idc, maar zulk belachelijk gedrag :sop:
 

Mensen denken tegenwoordig dat ze in alle omstandigheden mondig mogen zijn...

Ik walg van zulke opdringerige randdebielen. Tis ni of hij heeft haar niet gewaarschuwd, als je een beetje iemand kan lezen that is... Als ge uw gat verbrand moogt ge op de blaren zitten...

WTF denkt da mens ni, of iedereen moet met hun idiote ideeën meedoen. Ik ben niet pro maar ook niet tegen Israël, ga met een bordje rondlopen in een betoging idc, maar zulk belachelijk gedrag :sop:
Deze keer had hij ze wel echt willen afschieten.
 

Mensen denken tegenwoordig dat ze in alle omstandigheden mondig mogen zijn...

Ik walg van zulke opdringerige randdebielen. Tis ni of hij heeft haar niet gewaarschuwd, als je een beetje iemand kan lezen that is... Als ge uw gat verbrand moogt ge op de blaren zitten...

WTF denkt da mens ni, of iedereen moet met hun idiote ideeën meedoen. Ik ben niet pro maar ook niet tegen Israël, ga met een bordje rondlopen in een betoging idc, maar zulk belachelijk gedrag :sop:
De slinger is volledig doorgeslagen, en dat wordt nog maar eens duidelijke met deze op sensatie beluste tiktok typetjes.
Geschiedenis leert ons dat er altijd tegenreactie komt, omdat de meeste mensen dit echt kotsbeu zijn.

Zuiver symptoom van wat er mis is in onze Westerse maatschappij.
 
Eind april en ik draag m'n winterjas nog.
Ik ben da grijs koud regenweer zoe meug e.
Ik heb twee weken in eind twintig of warmer gezeten, ik draag enkel nog een jeansvestje naar t werk vanaf vandaag (helaas vandaag eerste dag terug), nah, vier graden of niet. Het weer zal zich verdekke maar moeten aanpassen aan mij ipv andersom verdomme.

(schijtweer idd :cry: ).
 
Mensen die trajectcontroles en snelheidscamera's beschouwen als "pesterij van de autobestuurder", omdat het pesterij zou zijn om de staatskas te spijzen. Hou je gewoon aan de toegelaten snelheid?
Het enige dat ik als "pesterij" beschouw zijn de aangepaste, lees: verlaagde, snelheidslimieten.
Hier in de buurt: 2*2 baanvakken, gescheiden door een middenberm. In principe mag je daar 120 maar de snelheid lag daar altijd op 90.
Na te veel zware ongevallen: naar 70 herleid en trajectcontrole.

Waarom niet gewoon starten met 90 en trajectcontrole?
Er zijn daar inderdaad een paar zware ongevallen gebeurd maar telkens was overdreven snelheid daar de oorzaak. Als uw motorblok een paar tientallen meter verderop bergop eindigt, dan reed ge geen 90 hé.
 

Mensen denken tegenwoordig dat ze in alle omstandigheden mondig mogen zijn...

Ik walg van zulke opdringerige randdebielen. Tis ni of hij heeft haar niet gewaarschuwd, als je een beetje iemand kan lezen that is... Als ge uw gat verbrand moogt ge op de blaren zitten...

WTF denkt da mens ni, of iedereen moet met hun idiote ideeën meedoen. Ik ben niet pro maar ook niet tegen Israël, ga met een bordje rondlopen in een betoging idc, maar zulk belachelijk gedrag :sop:
Dat zijn dezelfde mensen van het verbaal < fysiek principe. Iemand verbaal blijven terroriseren en dan verschieten als iemand z'n emmer overloopt en de stap naar het fysieke zet. Boo hoo. Talk shit, get hit. Zo simpel is 't. Beter uw klep houden i.p.v. achteraf te komen janken.
 
Dat zijn dezelfde mensen van het verbaal < fysiek principe. Iemand verbaal blijven terroriseren en dan verschieten als iemand z'n emmer overloopt en de stap naar het fysieke zet. Boo hoo. Talk shit, get hit. Zo simpel is 't. Beter uw klep houden i.p.v. achteraf te komen janken.
Ik denk eerder dat dit de gewenste reactie is.
 

Mensen denken tegenwoordig dat ze in alle omstandigheden mondig mogen zijn...

Ik walg van zulke opdringerige randdebielen. Tis ni of hij heeft haar niet gewaarschuwd, als je een beetje iemand kan lezen that is... Als ge uw gat verbrand moogt ge op de blaren zitten...

WTF denkt da mens ni, of iedereen moet met hun idiote ideeën meedoen. Ik ben niet pro maar ook niet tegen Israël, ga met een bordje rondlopen in een betoging idc, maar zulk belachelijk gedrag :sop:
ik ging gewoon gezegd hebben "i love israel" (cuz its true btw).

ik denk dat ze dan ook wel perplex ging gestaan hebben, en niet wetende wat gezegd.

maar idd, mensen zo tot de limit pushen.... is vragen om payback.
 
Terug
Bovenaan