Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Na een frustrerend telefoongesprek omdat die van klantendienst bleef volhouden dat er geen technisch issue is met hun applicatie, was mijn beste optie om op de onmogelijke openingsuren van het dichtstbijzijnde kantoor langs te gaan. 1x per week op vrijdag, tussen 9-12:30. Het was onmogelijk voor hen om dit vanop afstand in orde te brengen.

Na dat telefoontje had ik toch nog eens alles voor de 3de x op mail gezet, met screenshots van hun server error. Reactie: "Het is doorgegeven aan de juiste dienst."

Ik plande om deze voormiddag verlof te nemen om op hun belachelijke openingsuren naar het kantoor te gaan, maar ging nu toch nog eens kijken in mijn account. Ineens staat het juiste rekeningnummer er op magische wijze in, en hebben ze de terugbetaling gecorrigeerd. Heel fijn dat het nu is opgelost, maar dat ik daarvoor zo vaak moet bellen en mailen eer iemand mij nog maar gelooft dat ik geen digitale nitwit ben en het probleem weldegelijk bij hen ligt. En dan nog niet eens een bericht sturen dat het in orde is gebracht en ik mij de trip naar hun kantoor kan besparen.
Heb dit ook gehad met iemand die bij VDAB werkt. En ik wil nu niks zeggen hé, maar 'Youssef' die net een gesprek kan voeren in het NL gaat nog fouten maken.
 
Die websites van de overheid etc.
Waarom steken ze daar geen deftige moeite in? Zo'n mop
De goeie IT'ers gaan natuurlijk niet bij de overheid voor een habbekrats zonder extra legale voorwaarden zitten.

Wij zitten nog steeds met word 6 omdat ze office 365 niet in het systeem geïmplementeerd krijgen.
De dag dat Windows stopt met word 6 te ondersteunen kunnen we weer naar de typemachine.
 
De goeie IT'ers gaan natuurlijk niet bij de overheid voor een habbekrats zonder extra legale voorwaarden zitten.

Wij zitten nog steeds met word 6 omdat ze office 365 niet in het systeem geïmplementeerd krijgen.
De dag dat Windows stopt met word 6 te ondersteunen kunnen we weer naar de typemachine.
Politie en IT is sowieso een moeilijk verhaal.

Toen ik bij de federale overheid begon, in 2009, werkten we nog met MS Works. Ik denk dat de overstap naar Word pas drie jaar later kwam...
 
De goeie IT'ers gaan natuurlijk niet bij de overheid voor een habbekrats zonder extra legale voorwaarden zitten.

Wij zitten nog steeds met word 6 omdat ze office 365 niet in het systeem geïmplementeerd krijgen.
De dag dat Windows stopt met word 6 te ondersteunen kunnen we weer naar de typemachine.
Als er nu één overheidsdienst is waar ik als IT'er niet zou willen werken is het wel de politie. (en op de tweede plaats de federale overheid)
 
Loonbrief gekregen...

8o32zv.jpg
 
opgeroepen als bijzitter in een telbureau en er wordt op papier gestemd :S
Op papier is toch net goed, die elektronische blijven langer open dacht ik?
Hier ook opgeroepen maar heb 2 dagen er voor een geplande operatie dus dat zal hopelijk wel tellen als geldig excuus zeker? :shutup:
 
Op papier is toch net goed, die elektronische blijven langer open dacht ik?
Telbureau hé. Hier ook in "blije" verwachting van een oproeping.

Maar eerlijk gezegd, als je met een beetje een positieve instelling naar zo'n dingen gaat kan dat best wel meevallen. Zie het als een moment om eens een voor- of namiddag wat te babbelen met een paar onbekenden i.p.v. als een verloren dag of soort van strafstudie. Dat kan best gezellig worden. En gratis koffiekoeken!
 
Was de vorige verkiezingen als voorzitter van een kiesbureau in andere gemeente met elektronisch stemmen. Dat viel wel mee toen, maar toen had ik ook nog geen 2 kleine kinderen en was ik niet aan het bouwen.
 
Telbureau hé. Hier ook in "blije" verwachting van een oproeping.

Maar eerlijk gezegd, als je met een beetje een positieve instelling naar zo'n dingen gaat kan dat best wel meevallen. Zie het als een moment om eens een voor- of namiddag wat te babbelen met een paar onbekenden i.p.v. als een verloren dag of soort van strafstudie. Dat kan best gezellig worden. En gratis koffiekoeken!
Sommige mensen doen alsof dit het einde van de wereld is, maar je moet er inderdaad maar het beste van maken. Zolang je niet elke keer wordt opgeroepen ...
 
Sommige mensen doen alsof dit het einde van de wereld is, maar je moet er inderdaad maar het beste van maken. Zolang je niet elke keer wordt opgeroepen ...
Het zou de derde keer zijn hier. Bijzitter of gaan tellen geen probleem, al zit ik er wel niet op te wachten om voorzitter te mogen spelen, vooral omdat we met een mini kieskring zitten en je dan zelf uw secretaris moet kiezen en al het volk dat ik goed genoeg ken om daarvoor te laten opdraaien buiten de kieskring woont. Dat ze eens voorzitter én secretaris zelf aanduiden. Ken nog wat mensen die in die shit zitten en geen secretaris vinden.

Misschien moeten ze die telbureau's beginnen vullen met vrijgezellen binnen dezelfde leeftijdscategorie en een goeie man/vrouw verhouding, dan ga ik met plezier tellen 😇
 
Einde van de wereld niet, voor mij was het deze keer extra vervelend omdat het op vaderdag valt, nogal een speciale dag voor mij die dan grotendeels in het water valt daardoor :)
 
Het zou de derde keer zijn hier. Bijzitter of gaan tellen geen probleem, al zit ik er wel niet op te wachten om voorzitter te mogen spelen, vooral omdat we met een mini kieskring zitten en je dan zelf uw secretaris moet kiezen en al het volk dat ik goed genoeg ken om daarvoor te laten opdraaien buiten de kieskring woont. Dat ze eens voorzitter én secretaris zelf aanduiden. Ken nog wat mensen die in die shit zitten en geen secretaris vinden.

Misschien moeten ze die telbureau's beginnen vullen met vrijgezellen binnen dezelfde leeftijdscategorie en een goeie man/vrouw verhouding, dan ga ik met plezier tellen 😇
Kunt ge niet een van de bijzitters aanduiden als secretaris
 
Telbureau hé. Hier ook in "blije" verwachting van een oproeping.

Maar eerlijk gezegd, als je met een beetje een positieve instelling naar zo'n dingen gaat kan dat best wel meevallen. Zie het als een moment om eens een voor- of namiddag wat te babbelen met een paar onbekenden i.p.v. als een verloren dag of soort van strafstudie. Dat kan best gezellig worden. En gratis koffiekoeken!
Ik was bij de vorige verkiezingen voorzitter van een telbureau, en veel ruimte voor wat te staan babbelen was er toch niet hoor. Eerder stressen van 14u tot iets na middernacht...
Ik heb toen ook een secretaris gekozen uit de bijzitters, veel maakt dat toch niet uit.
 
Ik was bij de vorige verkiezingen voorzitter van een telbureau, en veel ruimte voor wat te staan babbelen was er toch niet hoor. Eerder stressen van 14u tot iets na middernacht...
Ik heb toen ook een secretaris gekozen uit de bijzitters, veel maakt dat toch niet uit.
Mja ok, als het is om vrijgezellen samen te zetten nemen ze beter de kiesbureau's. Maar ik moet altijd gaan tellen 😢
 
Terug
Bovenaan