Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Op mijn savatten de oprit aan 't opruimen. Lag nog wat houtpuin van verbouwing en ik moet mijn spiksplinternagelnieuwe remork testen. Niet aan gedacht dat er in hout nagels kunnen zitten, en dat ik geen werkschoenen aan had. Dat wordt weer een weekje manken.
Wel een goeie test of mijn tetanusvaccin na twee jaar nog werkt.

Precies toch even mee naar de spoed als je niet zeker bent. Bestaat geen behandeling voor.
 
Precies toch even mee naar de spoed als je niet zeker bent. Bestaat geen behandeling voor.
Heeft een minuutje gebloed en ondertussen is het doenbaar om op te lopen, voel het nog steeds, maar valt mee. Vanaf wanneer is dat zorgwekkend voor tetanus? 't Was wel een vrij roestige nagel. :unsure:
 
Precies toch even mee naar de spoed als je niet zeker bent. Bestaat geen behandeling voor.
Die vaccinatie is +- 10 jaar goed. Dus zolang hij zeker is dat het minder dan 10 jaar geleden is dat hij ze gehad heeft is er niets aan de hand.

En anders komt er binnenkort een goedkope remork te koop op 2dehands. :unsure:
 
Die vaccinatie is +- 10 jaar goed. Dus zolang hij zeker is dat het minder dan 10 jaar geleden is dat hij ze gehad heeft is er niets aan de hand.

En anders komt er binnenkort een goedkope remork te koop op 2dehands. :unsure:
You wish. Ik heb de notaris al gebeld om die remork in mijn erfenis te laten zetten.
 
You wish. Ik heb de notaris al gebeld om die remork in mijn erfenis te laten zetten.
Ik hoop dat dees uw remorque is...

24-open-aanhangwagen_7152a20cb7e29f1d3fbf4f67e1e35072.jpg



Kwestie dat er wat aan te verdienen valt na uw heengaan...
 
Squid de Jongste gaat naar een verjaardagsfeestje. Ik vraag dus - als correcte moeder - aan die mama wat de jarige graag zou krijgen. ‘Ah oh geen idee hoor’


Jamanee! Zo speel je dat spel niet! Ik ken die kleinen van haar nog pluimen. Lego? Nerf Gun? Tekengerief? Hoe groot of hoe klein? Want je wil niet uit de toon vallen, als iedereen ne fidget geeft moet jij daar niet afkomen met een doos Lego. Zijn het van die crunchy ouders dan is een Nerf ook genoeg om nooit meer te mogen gaan. Van tekengerief loop je dan weer risico van iets dubbel te kopen en ook al gebruiken ze dat sowieso, tis een beetje knudde op een verjaardag. En een cadeaukaartje vind ik ook moeilijk want stel je zet daar €25 op (dat was mijn initieel idee van bedrag) maar iedereen anders €10 of - veel erger - €50? (Dat laatste is inderdaad zéér onwaarschijnlijk máár ik gaf nog les in Waregem dus ik weet ook dat het wél meer dan eens voorkomt).

Staat een mevrouw op TikTok met een lijst ‘meest vervelende cadeaus als je de ouders niet af kan’. Koop ik een drumset?
Hier wordt er tegenwoordig samen gelegd. Veel gemakkelijker imo.
Minder van die kleine prullen, ook minder gedoe om iets te zoeken.

Vandaag was het feestje van de oudste en die heeft twee Lego sets gekregen (Botanische tuinen en het Strandpretpark van Lego Friends).
 
Ging Georges-Louis Bouchez geen Nederlands leren? Man zegt al 5 jaar ofzo dat hij Nederlands aan het leren is, en ik heb hem in al die jaren tijd nog nooit één woord Nederlands horen spreken. 😂
Blijf dan in Wallonië eh mec. Maar daar zijn ze zijne zever wrs nog meer beu dan hier.
Een nonkel van mij (getrouwd met de zus van mijn moeder), woont al meer dan 50 jaar in Vlaanderen, die kan nog steeds geen fatsoenlijk Nederlands spreken.
 

Tzal massaal snokken worden in de toekomst 🧴🧦 :headshake:
Binnenkort seksrobotten die met drones discreet in je achtertuin worden gedropt.
 
Niets hebben mogen eten sinds gisteren 18h tot het onderzoek om 14h terwijl je een middeltje moet innemen om uw darmen proper te maken.

Yay colloscopie. Nu bon, in ieder geval al beter dan een endoscopie. Hier word je tenminste voor in een slaaproes gedaan. Ik voel mij een sanitaire leiding...
 
Middeltje? Dat is toch een liter of 2 dat je mag binnenkappen. 2 keer hier dacht ik. ('s avonds en de ochtend van het onderzoek)
500ml middeltje, 500ml water om de slechte smaak door te spoelen s'avonds (tussen 6 en 7h) en deze morgen hetzelfde maar een ander set middeltjes (7h en 9h). Al is het de intentie dat je het er in 1 uur langzaamaan doorjaagt en dan het volgende uur tot 2 uur om op het toilet te zitten ;p (en hier ga ik opnieuw... mijn 5de toiletbezoek sinds 8h15).
 
500ml middeltje, 500ml water om de slechte smaak door te spoelen s'avonds (tussen 6 en 7h) en deze morgen hetzelfde maar een ander set middeltjes (7h en 9h). Al is het de intentie dat je het er in 1 uur langzaamaan doorjaagt en dan het volgende uur tot 2 uur om op het toilet te zitten ;p (en hier ga ik opnieuw... mijn 5de toiletbezoek sinds 8h15).
Hier elke 5 jaar hetzelfde feestje hoor. Hoog erfelijk risico op darmkanker (1/8 dacht ik), als ik het zo kan vermijden nemen we het erbij.
 
Terug
Bovenaan