Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Na drie nachten te hebben doorgebracht op de vloer van Dubai International Airport, wel gezellig met tienduizenden zoniet honderdduizenden andere passagiers, twee vluchten naar je bestemming te zien vertrekken met elks minstens 100 lege stoelen.

Morgen wordt alles beter...
 
Van dat volk dat "eens" typt als "is". Echt. Hoe ongelooflijk irritant is dat eigenlijk? In veel gevallen maak je de zin gewoon onleesbaar er door. En dat komt hier op dit forum meer en meer voor. Er zouden strafpunten op moeten staan.
Maak het jammer genoeg bijna dagelijks mee in getypte communicatie op het werk. "Kan je dat is bekijken?" THE HORROR!
 
Na drie nachten te hebben doorgebracht op de vloer van Dubai International Airport, wel gezellig met tienduizenden zoniet honderdduizenden andere passagiers, twee vluchten naar je bestemming te zien vertrekken met elks minstens 100 lege stoelen.

Morgen wordt alles beter...
Zal u leren van platzak te zijn !!!!!
 
Y in plaats van ij schrijven. Dat hoort alleen thuis in kruiswoordraadsels. Typisch in de “je bent van…”-groepen en andere online verzamelplaatsen voor marginalen.
 
Mijn grootste ergernis zijn mensen die mensen in het belachelijke trekken die posten in “ge zijt van …” groepen.
Grootste bron van informatie en lokale gossip.
 
Opgestaan en heb mogen merken dat mijn PC ambetant doet. Vermoedelijk een boot (order) probleem, alles draait maar bootlichtje brandt volledig ipv te flikkeren zoals gewoonlijk + niks op mijn schermen. Al een bootstick erin gestoken maar niks. :(

Chance dat ik mijn programmeerwerk gisteravond opgeslagen en gepushed heb, maar dit is wel knap irritant. :angry:
 
Mijn grootste ergernis zijn mensen die mensen in het belachelijke trekken die posten in “ge zijt van …” groepen.
Grootste bron van informatie en lokale gossip.
Moesten er nu nog eens sappige roddels staan over affaires en bijhorend drama, maar nee, eerder “Waarvoor was die ambulance om 13u41?” en “Wie heeft myn sjakosj gezien, ik vindt hem niet”
 
9:40 op zaterdag ochtend en ik heb al mijn klusjes al gedaan :unsure:

Ofwel beginnen werken ( voor niks, wat redelijk idioot lijkt) of.. gewoon wachten tot maandag. Moest het nu nog redelijk weer zijn dan kon ik iets in de tuin doen, maar niet dus.
 
Moesten er nu nog eens sappige roddels staan over affaires en bijhorend drama, maar nee, eerder “Waarvoor was die ambulance om 13u41?” en “Wie heeft myn sjakosj gezien, ik vindt hem niet”
Vooral die gigantische DT-fouten…
Die regel dien je niet te kennen om te lid te worden zo blijkt.
 
9:40 op zaterdag ochtend en ik heb al mijn klusjes al gedaan :unsure:

Ofwel beginnen werken ( voor niks, wat redelijk idioot lijkt) of.. gewoon wachten tot maandag. Moest het nu nog redelijk weer zijn dan kon ik iets in de tuin doen, maar niet dus.
boek lezen, TV serie kijken, dutje doen, videogame spelen...
 
Ja uiteraard dat er zaken zijn om de leegheid te vullen, maar dat is allemaal net dat.. redelijk hol :p

Dan is mijn leven hol denk ik ;p.

Neen ik begrijp het wel, dat het wat hol aanvoelt zo zonder uw vrouw en kinderen en mogelijks ook een beperktere vriendengroep terwijl je decennia, ik zeg maar iets, dit meer uw invulling was van deze momenten.

Er is een reden waarom dat na een scheiding veel mensen zich op hun werk storten. Of andere zaken om terug meer zin te geven aan die leegte. En ik begrijp zeer zeker dat tijdens een scheiding het budgettair zeer zeker niet zo breed gaat zijn als ervoor. Aangezien de meesten zich ingesteld hebben op een leven samen op basis van een inkomen samen ipv een enkel inkomen.

Wat in mijn geval, als zo goed als eeuwige vrijgezel, wel het geval is. Bij mij is het probleem eerder dat ik het enorm moeilijk heb om mij aan te passen aan een partner omdat ik het al zo lang gewend ben om gewoon mijn goesting te doen zonder dat iemand zit te zagen over doe dit, doe dat,...
 
Terug
Bovenaan