Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Gisteren gewerkt tot 23 uur, om half 2 lag ik in m´n bed.

Om 7u15 zijn er 2 graafmachines op de werf hiernaast gereden en zijn sindsdien enorm veel lawaai aan het maken.
Moest ik gaan optellen hoeveel uur slaap die werf me al heeft gekost zou ik helemaal ontploffen.
 
Hier vanochtend om 4u ergens waar ze stenen of zo in een container aan het gooien waren, of zo klonk het toch. Een half uur lang. :crazy:
 
Mijn zus is bevallen onlangs en bij een bezoekje was ze wat verhalen aan het vertellen over haar vrienden die ook kinderen hebben.

Een gast die tegen zijn vriendin zegt dat ze op een luchtmatras in een andere kamer (met de baby, want zelf doet die uiteraard niets voor die kleine) moet gaan slapen omdat ze teveel lawaai maken.

Wtf zelfs? :crazy: En dat zijn jonge dertigers.
 
Mijn zus is bevallen onlangs en bij een bezoekje was ze wat verhalen aan het vertellen over haar vrienden die ook kinderen hebben.

Een gast die tegen zijn vriendin zegt dat ze op een luchtmatras in een andere kamer (met de baby, want zelf doet die uiteraard niets voor die kleine) moet gaan slapen omdat ze teveel lawaai maken.

Wtf zelfs? :crazy: En dat zijn jonge dertigers.
Ik verschiet er niet van dat venten dat doen. Ik verschiet er wel van dat vrouwen dat blijven toelaten.
 
Ik verschiet er niet van dat venten dat doen. Ik verschiet er wel van dat vrouwen dat blijven toelaten.
Beide vind ik zot. En ze heeft nog zo een verhalen.

Maar wss is die hun relatie altijd al zo en is dat voor hun normaal ofzo?

Bij mijn eigen vrienden zie ik dat toch allemaal niet eigenlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lint
De andere kant van het verhaal: gisteren een mannelijke collega op het werk, die uitleg vroeg over het verversen van een pamper. :)
En dan nog niet eens omdat hij zelf kinderen heeft, maar wanneer zijn petekindje op bezoek komt. 👍

Nu als er mensen zijn die dat weigeren of zoals ik hier lees dan nog eens met een camera de madam in de gaten houden, dan is er wel wat meer mis in die hun leven vermoed ik.
 
Pas op ik ken ook zo enen hoor. Die weigert ook maar 1 pamper te wisselen en heeft zelfs ne camera in huis om zijn vrouw te controleren. Echt loco.
Ik zou in dit geval die vrouw toch duidelijk maken dat als ze hulp nodig heeft ze het maar moet duidelijk maken.
 
De koningin der keelontstekingen opgelopen. Wtf is dit zeg, alles zit opgezwollen.
Een beetje aan mijn whiskycollectie zitten vanavond, mss gaan de beestjes dood en is het morgen genezen. :cool:
 
Die reclame van Mr Propre. Welke VOLSLAGEN idioot heeft beslist om dat zo te pitchen in Vlaanderen?
Want nee, het is niet "Meneer Proper". Het is ook niet "Monsieur Propre". Het is "Meneer Propre", meneer in het NL uitgesproken en propre in het FR uitgesproken.

Blijkbaar is er iemand die vond dat dat wel OK klinkt en dacht "yep dat is het".
 
Die reclame van Mr Propre. Welke VOLSLAGEN idioot heeft beslist om dat zo te pitchen in Vlaanderen?
Want nee, het is niet "Meneer Proper". Het is ook niet "Monsieur Propre". Het is "Meneer Propre", meneer in het NL uitgesproken en propre in het FR uitgesproken.

Blijkbaar is er iemand die vond dat dat wel OK klinkt en dacht "yep dat is het".

Nog zoiets, die radioreclame voor Equilli matrassen. Bij de lancering van dat product dachten die marketing boys en girls wellicht "wat hebben we toch een fantastische naam bedacht voor ons product".

...om het dan nu bij hun radioreclame te moeten spellen. :laugh:
 
Nog zoiets, die radioreclame voor Equilli matrassen. Bij de lancering van dat product dachten die marketing boys en girls wellicht "wat hebben we toch een fantastische naam bedacht voor ons product".

...om het dan nu bij hun radioreclame te moeten spellen. :laugh:
Of nog zoiets, de "European Tyre and Rim Technical Organization".
Afgekort ETRTO... die R wil nooit mee :laugh:.

Altijd hilarisch in een meeting waar 10 man dat regelmatig zegt, en iedereen over zijn eigen tong struikelt.
(en dat terwijl ze evengoed er ERTTO of ETTRO van hadden kunnen maken)

(of TETRO)
 
Mensen die steeds anderen moeten "demotiveren".
Haha een praktijk voorbeeld op de werkvloer van enige tijd geleden :)

Collega Piet die een hoge positie bekleedt in een teammeeting: "Als X niet gedaan wordt dan gaat er niks live naar produktie! Wie voelt zich geroepen om dit te onderzoeken, op te nemen en te zorgen dat X gebeurt. Makila? Gij zijt de Chinese vrijwilliger!"

(1 maand later na hard zwoegen tijdens een meeting met Collega Piet)
Ik doe mijne uitleg maar plots onderbreekt Piet mij
Collega Piet: "Ik heb u helemaal niet gevraagd om X te doen. Je moest bezig zijn met Y zoals ik tegen u gezegd hebt 1 maand geleden.
Dat is niet goed hé! Begin er al maar snel aan!"

(2 weken later na hard zwoegen tijdens een meeting met Collega Piet)
Ik doe mijne uitleg maar plots onderbreekt Piet mij
Collega Piet: "Sjiek! En allemaal goed en wel dat je dat gedaan hebt. Maar ik had toch gevraagd om Z te doen 2 weken geleden?
Luistert gij wel goed naar mij? Neen toch? Dat is niet goed hé!"

Ter info: Iedereen van het team was getuige en Piet weet achter bezien nooit meer goed wat hij zegt tijdens meetings die gepasseerd zijn (zo blijkt)
 
Terug
Bovenaan