Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Mensen die steeds anderen moeten "demotiveren".

Ik snap dat dus echt niet. daar is toch niets leuks aan, om anderen de moed in de schoenen te laten zinken?
Zijn gewoon slechte mensen wat mij betreft.


Wij dus vandaag naar gemeentehuis om mijn vrouw haar rijbewijs te halen.
Diezelfde paljas weer, die eerder al zei tegen haar dat het o zo moeilijk zou zijn om haar verblijfsvergunning te krijgen,
nadien o zo moeilijk voor haar rijbewijs te krijgen, (terwijl beiden quasi probleemloos verliepen)
en nu bij het afhalen van dat rijbewijs, het ook nog es nodig vond om haar er op te wijzen dat nederlands zo'n moeilijke taal is, en dat ze er wellicht nooit in zal slagen die taal volledig onder de knie te krijgen :sop:

ik heb hem meteen toegesnauwd: "aangezien gij het hebt kunnen aanleren, kan het allemaal wel zo moeilijk niet zijn".
/Trump and misses T. out of the building.
Waar komt gij toch al dat volk tegen. Thuis/familie heeft minder moeilijke mensen per kop precies.
 
Bluetooth Headset op mijn kop staat elke fucking 20 seconden in mijn oren te roepen:
- Headphone disconnected!
- Headphone connected!
- Headphone disconnected!
- Headphone connected!
- Headphone disconnected!
- Headphone connected!
- Headphone disconnected!
- Headphone connected!
- Headphone disconnected!
- Headphone connected!
...

SHUT UP.
 
Mensen die steeds anderen moeten "demotiveren".

Ik snap dat dus echt niet. daar is toch niets leuks aan, om anderen de moed in de schoenen te laten zinken?
Zijn gewoon slechte mensen wat mij betreft.


Wij dus vandaag naar gemeentehuis om mijn vrouw haar rijbewijs te halen.
Diezelfde paljas weer, die eerder al zei tegen haar dat het o zo moeilijk zou zijn om haar verblijfsvergunning te krijgen,
nadien o zo moeilijk voor haar rijbewijs te krijgen, (terwijl beiden quasi probleemloos verliepen)
en nu bij het afhalen van dat rijbewijs, het ook nog es nodig vond om haar er op te wijzen dat nederlands zo'n moeilijke taal is, en dat ze er wellicht nooit in zal slagen die taal volledig onder de knie te krijgen :sop:

ik heb hem meteen toegesnauwd: "aangezien gij het hebt kunnen aanleren, kan het allemaal wel zo moeilijk niet zijn".
/Trump and misses T. out of the building.
Volgende keer moet je eens wat Steven Seagal oneliners van buiten leren als je naar het gemeentehuis gaat.

Wat inspiratie:
 
Volgende keer moet je eens wat Steven Seagal oneliners van buiten leren als je naar het gemeentehuis gaat.

Wat inspiratie:
03.20': Now you will listen to what i say, when i say and how i say it. Or i will leave you here to get eaten by the fucking jackals (who are comming soon).

Zo. Deze lijkt me wel multi functioneel, en kan in vele contexten gebruikt worden. Thx hiervoor :baard:
 
Ongeloofelijk.. zo van hun gat maken over iemand die gewoon ouder aan het worden is, terwijl ze zichzelf 'representatief' vinden met hun plastieken smoel, fake bruin en bijhorende duck faces. :unsure:

Ik vind dat nu eigenlijk wel een kanppe vrouw, rimpels of nniet.
 
:angry: Gloednieuwe fuel rail overgetrokken met cap nut terug te installeren. 840 EUR naar de pisser :angry:
 
Ik kan mijn gsm met mijn vingerafdruk ontgrendelen en dat geldt ook voor een aantal apps. Handig dat ik niet tekens een pincode moet ingeven. Maar sinds een aantal dagen lukt dat plots niet meer of pas na een aantal keer proberen als ik geluk heb. Eigenaardig en irritant.

Hoe minder pincodes en wachtwoorden in mijn leven, hoe liever. Alles met een vingerafdruk. Maar dan moet het wel werken ...
 
"Horeca personeel/eetgelegenheid personeel" die u vreemd bekijken als ge extra saus vraagt op of bij u eten.

Zo een blik van "wtf we doen daar al 150ml op" terwijl het in realiteit soms 25ml is voor een heel broodje in een dunne lijn.
Als ik het zo wou hebben bestel ik wel een broodje gezond.
 
Ik kan mijn gsm met mijn vingerafdruk ontgrendelen en dat geldt ook voor een aantal apps. Handig dat ik niet tekens een pincode moet ingeven. Maar sinds een aantal dagen lukt dat plots niet meer of pas na een aantal keer proberen als ik geluk heb. Eigenaardig en irritant.

Hoe minder pincodes en wachtwoorden in mijn leven, hoe liever. Alles met een vingerafdruk. Maar dan moet het wel werken ...
Maak het scherm eens proper ;p.
 
Ongeloofelijk.. zo van hun gat maken over iemand die gewoon ouder aan het worden is, terwijl ze zichzelf 'representatief' vinden met hun plastieken smoel, fake bruin en bijhorende duck faces. :unsure:


Ik vind dat nu eigenlijk wel een kanppe vrouw, rimpels of nniet.
Dat is gewoon een heel knappe vrouw, veel knapper dan die twee influencers zelfs. Schoonheid is meer dan alleen maar uiterlijk.
 
GSM laten vallen, niet eens van zo hoog, maar valt ie toch wel niet precies 'plat' op de grond zeker. Scherm dus vol barsten, ondanks de beschermhoes. :frown:

Bijkomende ergernis: dan koop je speciaal een Fairphone zodat je makkelijk kapotte onderdelen kan vervangen -> screen modules zijn momenteel out of stock. :wallbash::wallbash::wallbash:
 
Terug
Bovenaan