Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Ik dacht, ik zal dit jaar eens de koninklijke serres gaan bezoeken, nog eens een dagje Brussel van maken. Werkelijk elk tijdslot is al uitverkocht en dat op 2 dagen tijd. Vorig jaar waren er na een week nog heel wat beschikbaar, zeker buiten de weekends.
 
Ik dacht, ik zal dit jaar eens de koninklijke serres gaan bezoeken, nog eens een dagje Brussel van maken. Werkelijk elk tijdslot is al uitverkocht en dat op 2 dagen tijd. Vorig jaar waren er na een week nog heel wat beschikbaar, zeker buiten de weekends.

We zitten in de fomo-tijd he. Alles is sowieso uitverkocht, hoe saai het ook is. Alles voor de instagramlike.
 
We zitten in de fomo-tijd he. Alles is sowieso uitverkocht, hoe saai het ook is. Alles voor de instagramlike.
Ik vind het bizar dat zelfs de "slechte" uren al compleet uitverkocht zijn. Geeft de indruk dat er en masse tickets zijn opgekocht of dat er ergens een probleem met dat reservatiesysteem is. Verschil met vorig jaar is echt wel frappant.

Maar swat, met festivals hetzelfde probleem. Tegen dat je weet wie er komt is het allang uitverkocht.
 
Ik dacht, ik zal dit jaar eens de koninklijke serres gaan bezoeken, nog eens een dagje Brussel van maken. Werkelijk elk tijdslot is al uitverkocht en dat op 2 dagen tijd. Vorig jaar waren er na een week nog heel wat beschikbaar, zeker buiten de weekends.
Blij dat ik die in het niet FOMO-tijdperk al van mijn lijstje heb gevinkt. Maar het is inderdaad ergerlijk dat ge voor alles moet reserveren en er haast niks meer spontaan kan.
 
Ik heb in de Espace ook meer geen dan wel DAB ontvangst. En ik dacht dat het een Renault dingetje was, maar de Kia ontvangt de zenders ook niet zuiver.
In het begin toen ik de Megane gekocht heb in 2017 werkte dat ook nog niet zo goed.
Maar een tijdje later (een jaartje denk ik) toen ik het nogmaals probeerde ging dat wel goed. Sindsdien heb ik eigenlijk niet echt problemen gehad, alleen dat hij af en toe eens via simulcast naar de fm band ging wanneer de digitale band geen goede ontvangst had, maar dat gebeurde steeds minder en de laatste jaren eigenlijk bijna niet meer.
Ik was dus wel tevreden van de DAB ontvangst in de Megane.
Tot afgelopen nacht dus, plots niets meer ....
 
Ik ben eigenlijk wel content van de dab in onze seat. Meestal weinig problemen met ontvangt. Enige posten die al eens voor problemen durven zorgen zijn die van de brt: Sporza, radio 1, StuBru, MNM. En als er 1 moeilijk doet dan is het voor de rest ook zo, dus wijt het eerder aan brt dan aan mijn wagen. Al de rest, zelfs kleine regionale zenders geen problemen mee.
 
Heb den 101 toch maar gebeld aangezien lokale politie dicht was... dit lag er ook.

016bVwG.jpeg


:unsure:

Wel schoon gerief.
 
Wij wonen vlak naast een parking van een bedrijf hier, waar vandaag dus geen auto's staan. Komt er een vent met z'n twee kleine kinderen daar wat rondjes racen op de quad. Nu op zich stoort dat mij niet direct, maar daarstraks waren ze hier ook al en nu zijn ze toch ook alweer een goed halfuur bezig. Het begint redelijk te storen ondertussen.

Hier in de buurt zijn verschillende soorten afgelegen weggetjes waar je dat perfect kan doen, nee laten we dat midden in de bebouwde kom op een parking doen wat ook nog eens verboden is in theorie. :unsure:

edit: een andere buurman is gaan klagen en ze zijn 'm gebold :rofl:
 
Laatst bewerkt:
In het begin toen ik de Megane gekocht heb in 2017 werkte dat ook nog niet zo goed.
Maar een tijdje later (een jaartje denk ik) toen ik het nogmaals probeerde ging dat wel goed. Sindsdien heb ik eigenlijk niet echt problemen gehad, alleen dat hij af en toe eens via simulcast naar de fm band ging wanneer de digitale band geen goede ontvangst had, maar dat gebeurde steeds minder en de laatste jaren eigenlijk bijna niet meer.
Ik was dus wel tevreden van de DAB ontvangst in de Megane.
Tot afgelopen nacht dus, plots niets meer ....
Ik vermoed / hoop dat het iets geweest zal zijn met de DAB antennes die het signaal uitzenden, want deze avond even gaan testen en alles werkte weer zoals het hoort in de auto.
 
windows outlook die blijft pushen om outlook nu te openen in een venster, ipv het programma zelf.

zeer zeer zeer irritant
 
Dinsdag weer een infiltratie in de rug. L3 dit keer ‘in de hoop dat em dat is’. Maar toch ook een MR en een echo van de heup want ‘het kan ook dat dat em is’.
Het gevoel is een riem van mespunten rondom mijn volledig onderlichaam, zowel rug als zijdes als buik. Ondertussen gestopt met de Oxynorm en Oxycontin want het deed niets tegen de pijn en zelfs ik - pill popper pro - weet dat je best van die pillen wegblijft. Alleen weet ik het nu ook niet meer zo. Men spreekt van Fentanyl en iets met een P (vergeten) of opereren. Maar er is niets waarvan ze zeggen ‘daarmee is het dan wel opgelost’. En de pijn is de laatste maand - sinds vorige infiltratie voor artrose - opgeslagen naar constant, dus geen ‘goeie’ momenten meer. En het is moeilijk om u zo slecht te voelen als niemand iets echt aan u ziet (behalve lopen gelijk Herr Flick). Ik had echt gedacht eens je er een ziekenhuis bij betrok dat het dan relatief opgelost kon worden. Had ook minder lang moeten wachten misschien, maar dokter zat zo lang op ‘infectie’ en je gaat daar dan in mee…

Wil iemand mij naar het oud ijzer doen?

IMG_1705.gif
 
Ongeloofelijk.. zo van hun gat maken over iemand die gewoon ouder aan het worden is, terwijl ze zichzelf 'representatief' vinden met hun plastieken smoel, fake bruin en bijhorende duck faces. :unsure:

 
Mensen die steeds anderen moeten "demotiveren".

Ik snap dat dus echt niet. daar is toch niets leuks aan, om anderen de moed in de schoenen te laten zinken?
Zijn gewoon slechte mensen wat mij betreft.


Wij dus vandaag naar gemeentehuis om mijn vrouw haar rijbewijs te halen.
Diezelfde paljas weer, die eerder al zei tegen haar dat het o zo moeilijk zou zijn om haar verblijfsvergunning te krijgen,
nadien o zo moeilijk voor haar rijbewijs te krijgen, (terwijl beiden quasi probleemloos verliepen)
en nu bij het afhalen van dat rijbewijs, het ook nog es nodig vond om haar er op te wijzen dat nederlands zo'n moeilijke taal is, en dat ze er wellicht nooit in zal slagen die taal volledig onder de knie te krijgen :sop:

ik heb hem meteen toegesnauwd: "aangezien gij het hebt kunnen aanleren, kan het allemaal wel zo moeilijk niet zijn".
/Trump and misses T. out of the building.
 
Laatst bewerkt:
mensen die steeds anderen moeten "demotiveren".
ik snap dat dus echt niet. daar is toch niets leuks aan, om anderen de moed in de schoenen te laten zinken? zijn gewoon slechte mensen wat mij betreft.


Wij dus vandaag naar gemeentehuis om mijn vrouw has rijbewijs te halen.
Diezelfde paljas weer, die eerder al zei tegen haar dat het o zo moeilijk zou zijn om haar verblijfsvergunning te krijgen,
nadien o zo moeilijk voor haar rijbewijs te krijgen, (terwijl beiden quasi probleemloos verliepen)
en nu bij het afhalen van dat rijbewijs, het ook nog es nodig vond om haar er op te wijzen dat nederlands zo'n moeilijke taal is, en dat ze er wellicht nooit in zal slagen die taal volledig onder de knie te krijgen :sop:

ik heb hem meteen toegesnauwd: "aangezien gij het hebt kunnen aanleren, kan het allemaal wel zo moeilijk niet zijn".
/Trump and misses T. out of the building.
Klacht neerleggen wegens racisme/discriminatie bij de gemeente?

Ofwel bij Unia
 
Terug
Bovenaan