Je ergernissen van vandaag - Deel 2

@Ruigen Das toen hij zijn bericht schreef
giphy.gif

@Ruigen Das nadat zijn bericht niet binnenkomt
giphy.gif
 
Ik had 'is voor mijn zoon' geaccentueerd

Omdat de discussie er was dat sommige kopers sympathie willen opwekken, maar het is voor mijn kinderen.

Volg die link van @Dr. Sheldon Cooper en lees de reacties daarna effe ;)
Is wel anders als iemand afbied en dan zegt tis voor mijn zoon/ dochter.
Ik zoek die games voor mijn zoon en ga de games naar waarde betalen.
Toch groot verschil
 
Paar dagen terug een extra stofzuiger besteld op bol.com voor 99 euro. Ik selecteer bewust vandaag 11 april als leverdatum omdat ikzelf dan effectief thuis ben. Vandaag ga ik kijken rond hoe laat dat geleverd wordt en tot mijn verbazing zie ik staan dat dat gisteren al geleverd is om 10u40. Ik vraag aan mijn pa of hij toen toevallig thuis was rond dat uur en hij was thuis, maar heeft niks gemerkt van een levering. Vreemd.

Vervolgens gaan we kijken in de tuin of ze het er toevallig niet hebben overgegooid, en jawel hoor, het pakje lag vlak achter de omheining. Welke idioot gooit er nu een stofzuiger over de omheining? We hebben dat al eens voorgehad met kledij die in plastic zat, bon dat kon op zich niet veel kwaad, maar een stofzuiger?! :sarcastic: Doos heeft een serieuze deuk, maar lijkt op het eerste zicht gelukkig wel te werken... Gelukkig heeft het gisteren niet meer geregend.

Los daarvan snap ik ook niet waarom je een leverdatum kan selecteren als ze er zich toch niet aan houden...
Postnl?

Hier op het werk voor +€5.000 aan tv- en computermateriaal besteld. Levering 2x met een dag uitgesteld, met de vraag om zeker beschikbaar te zijn omdat het een groot pakket is (een 65" tv past idd niet in de brievenbus). Gisteren krijg ik mailtje op einde van de dag dat het een uur ervoor geleverd is. Geen bel of niks gehoord, collega's wisten ook van niks, en moest nochtans afgetekend worden.

Ga ik beneden kijken aan de deur (inkom in centrum Brussel met heel veel passage), staat alles gewoon naast de deur...:wtf:

Toch even een mailtje gestuurd dat ik 'niks' ontvangen heb. :evil:
 
Postnl?

Hier op het werk voor +€5.000 aan tv- en computermateriaal besteld. Levering 2x met een dag uitgesteld, met de vraag om zeker beschikbaar te zijn omdat het een groot pakket is (een 65" tv past idd niet in de brievenbus). Gisteren krijg ik mailtje op einde van de dag dat het een uur ervoor geleverd is. Geen bel of niks gehoord, collega's wisten ook van niks, en moest nochtans afgetekend worden.

Ga ik beneden kijken aan de deur (inkom in centrum Brussel met heel veel passage), staat alles gewoon naast de deur...:wtf:

Toch even een mailtje gestuurd dat ik 'niks' ontvangen heb. :evil:
Nee, GLS.

Met PostNL hebben wij hier eigenlijk geen problemen. Is doorgaans dezelfde en die doet correct zijn werk. GLS daarentegen probeer ik zoveel mogelijk te mijden. Van alle pakjes die wij hier al besteld hebben is er twee keer een pakje over de omheining gesmeten: twee maal door GLS. En ik denk dat nog geen 10% van onze pakjes door GLS geleverd wordt...

Maar dat hangt sterk af van regio tot regio natuurlijk.
 
Zit ik hier op mijn gemak buiten, bbq aan. Tot mijn spastische buur natuurlijk thuis komt en zijn grasmaaier in gang moet trekken. Weg sfeer.

Toch maar eens overwegen om BG gewijs te verhuizen naar een villa met 10 hectare grond.
 
Zit ik hier op mijn gemak buiten, bbq aan. Tot mijn spastische buur natuurlijk thuis komt en zijn grasmaaier in gang moet trekken. Weg sfeer.

Toch maar eens overwegen om BG gewijs te verhuizen naar een villa met 10 hectare grond.
Nodig hem uit op de BBQ
 
Echt walgelijk die brief vandaag van Antwerpen die elke bewoner in de bus krijgt.
"Renovatie naar energielabel A verplicht voor elke woning tegen 2050."
Totale desinformatie. Geldt enkel bij aankoop, niet bezit.
Als men de mensen maar op stang en kosten kan jagen.
Juist zoals die belachelijke digitale energiemeters. Hoezo zijn die pakken groter dan de versies die er al decennia hangen?? Lachwekkend!
De Vlaming wordt gewoon doodgepest.
 
Zat daarstraks on de auto en plots werkte de digitale radio niet meer, geen ontvangst, bin geen enkele zender. Ook schakelde hij niet over naar de fm zender via simulcast.
Heb dan maar zelf over geschakeld naar de fm band.

Ik vraag me nu wel af of er iets scheelde aan de dab zenders die het signaal uitzenden, of dat er een probleem is met de ontvanger in de auto. (En indien het het laatste is, wat dat mij weer gaat kosten ...)
 
Zat daarstraks on de auto en plots werkte de digitale radio niet meer, geen ontvangst, bin geen enkele zender. Ook schakelde hij niet over naar de fm zender via simulcast.
Heb dan maar zelf over geschakeld naar de fm band.

Ik vraag me nu wel af of er iets scheelde aan de dab zenders die het signaal uitzenden, of dat er een probleem is met de ontvanger in de auto. (En indien het het laatste is, wat dat mij weer gaat kosten ...)

Ik heb in de Espace ook meer geen dan wel DAB ontvangst. En ik dacht dat het een Renault dingetje was, maar de Kia ontvangt de zenders ook niet zuiver.
 
Ohh man, elke fucking bouwpromotor mag van mijn part toch branden in de hel.

Al bijna een jaar zware overlast, en nu moet het plots nog sneller vooruit gaan. Dus sinds deze ochtend 8 uur staat zijn vaste bende moderne slaven met Poolse nummerplaat hier terug stenen te slijpen.

Heerlijke job toch. Geld erven van de papa, om met dat geld mensen aan het werk te zetten die je amper moet betalen om dan uw eigen werk, waar je zelf niks aan hebt moeten doen, te verkopen aan mensen die er 30 jaar voor moeten betalen.

Burn in fucking hell.
 
Naar het lokale speelpleintje met de jongste terwijl de oudste op karate is. Zwerfvuil op het speelplein in de vorm van een half afgebroken jaren 90 Opel Corsa zonder spiegels, ruitewissers, platte banden en half in de omheining geramd. Er hebben zich een paar joyriders geamuseerd deze nacht. En kapotte spiegels liggen waar de kindjes spelen. :angry:
 
Naar het lokale speelpleintje met de jongste terwijl de oudste op karate is. Zwerfvuil op het speelplein in de vorm van een half afgebroken jaren 90 Opel Corsa zonder spiegels, ruitewissers, platte banden en half in de omheining geramd. Er hebben zich een paar joyriders geamuseerd deze nacht. En kapotte spiegels liggen waar de kindjes spelen. :angry:

Heb den 101 toch maar gebeld aangezien lokale politie dicht was... dit lag er ook.

016bVwG.jpeg


:unsure:
 
Terug
Bovenaan