Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Niet alles in het leven moet "nuttig" zijn hé, de meeste ontspanning is dat uiteindelijk niet.
Jaja, I know. Maar ik kan maar zoveel series kijken op een week of films voor ik het gevoel heb iets te willen doen of maken :p En vroeger was dat vaak zaken in het huis, dingen plannen, etc maar daar is op dit moment weinig motivatie voor.

Soit, ik zal stoppen met mijn aanstormende midlife crisis te ventileren :p
 
Jaja, I know. Maar ik kan maar zoveel series kijken op een week of films voor ik het gevoel heb iets te willen doen of maken :p En vroeger was dat vaak zaken in het huis, dingen plannen, etc maar daar is op dit moment weinig motivatie voor.

Soit, ik zal stoppen met mijn aanstormende midlife crisis te ventileren :p
Kunt nog wat models schilderen? Das plezant, ontspannend en toch nuttig/productief
 
Kunt nog wat models schilderen? Das plezant, ontspannend en toch nuttig/productief
Daar gaat het mogelijk op uitdraaien ja, vechten tegen mijn "het ziet er eigenlijk maar crap uit" interne monoloog ^^

Dat of een opslag voor de verf potjes maken aangezien het gestopt is met regenen
 
Jaja, I know. Maar ik kan maar zoveel series kijken op een week of films voor ik het gevoel heb iets te willen doen of maken :p En vroeger was dat vaak zaken in het huis, dingen plannen, etc maar daar is op dit moment weinig motivatie voor.

Soit, ik zal stoppen met mijn aanstormende midlife crisis te ventileren :p
Ik wil u helpen anders, er zijn hier in huis nog klusjes genoeg om te doen.

En ge dood uwe tijd door naar hier te rijden, ge gaat niet beseffen hoe snel het maandag is!
 
Binnengaan in een kledijwinkel en een verkoopster die direct op u springt om te vragen of ze kan helpen.

Ik ben een man en als ik een winkel ga weet ik wat ik wil en zal het ik het kopen.
En als ik dan al hulp nodig zou hebben zal ik het wel zelf zeggen.

Leren die verkoopsters dat niet?
 
Binnengaan in een kledijwinkel en een verkoopster die direct op u springt om te vragen of ze kan helpen.

Ik ben een man en als ik een winkel ga weet ik wat ik wil en zal het ik het kopen.
En als ik dan al hulp nodig zou hebben zal ik het wel zelf zeggen.

Leren die verkoopsters dat niet?
In sommige winkels verplichten ze u om de klant aan te spreken. Is heus niet omdat ze niet leren dat sommigen dat niet willen.

Elke winkel heeft dit nodig:
IMG_5081.jpeg
 
9:40 op zaterdag ochtend en ik heb al mijn klusjes al gedaan :unsure:

Ofwel beginnen werken ( voor niks, wat redelijk idioot lijkt) of.. gewoon wachten tot maandag. Moest het nu nog redelijk weer zijn dan kon ik iets in de tuin doen, maar niet dus.
Misschien eens wat spellingregels voor gevorderden opfrissen, dan zal je samenstellingen zoals 'zaterdagochtend' in het vervolg misschien aan elkaar schrijven. :unsure:

Nee serieus nu, ik snap je wel (en ook weer niet, want ik kom zooooo veel tijd tekort). Is iets van sport doen een optie voor je? Bij voorkeur samen met anderen, om je sociaal leven wat te onderhouden.
 
Misschien eens wat spellingregels voor gevorderden opfrissen, dan zal je samenstellingen zoals 'zaterdagochtend' in het vervolg misschien aan elkaar schrijven. :unsure:

Ik schrijf enkel nederlands hier op het forum en voor de rest alleen maar engels en noors >.< Dus ik ben in de slechte gewoonte geraakt om alle samenstellingen te splitsen omdat dat de standaard is in het engels. Maar inderdaad, dat is niet juist.

Nee serieus nu, ik snap je wel (en ook weer niet, want ik kom zooooo veel tijd tekort). Is iets van sport doen een optie voor je? Bij voorkeur samen met anderen, om je sociaal leven wat te onderhouden.

Aangezien ik mijn kinderen elke 2 weken heb kan/wil ik me niet echt vastleggen aan iets dat vaak elke week gebeurt. En zo iets doen en dan maar 50% van de tijd op dagen lijkt me niet echt ok.
 
Ik schrijf enkel nederlands hier op het forum en voor de rest alleen maar engels en noors >.< Dus ik ben in de slechte gewoonte geraakt om alle samenstellingen te splitsen omdat dat de standaard is in het engels. Maar inderdaad, dat is niet juist.



Aangezien ik mijn kinderen elke 2 weken heb kan/wil ik me niet echt vastleggen aan iets dat vaak elke week gebeurt. En zo iets doen en dan maar 50% van de tijd op dagen lijkt me niet echt ok.
Door weekendwerk van mijn madam dito, dit houdt me tegen om in loopclub / fietsclub te gaan.
 
Aangezien ik mijn kinderen elke 2 weken heb kan/wil ik me niet echt vastleggen aan iets dat vaak elke week gebeurt. En zo iets doen en dan maar 50% van de tijd op dagen lijkt me niet echt ok.
Als je iets van sport doet op individuele basis (lopen, zwemmen, krachttraining, ...) kan dat wel. Het is misschien niet optimaal maar als je goed traint wanneer je je kinderen niet hebt kan je zo best wel vooruitgang maken.
 
Als je iets van sport doet op individuele basis (lopen, zwemmen, krachttraining, ...) kan dat wel. Het is misschien niet optimaal maar als je goed traint wanneer je je kinderen niet hebt kan je zo best wel vooruitgang maken.
Ik reageerde op zijn "bij voorkeur samen met anderen" deel, ik probeer 3 keer per week naar de fitness te gaan :p
 
Lieven Verstraeten van de zevende dag (en anderen op de vrt) die consistent "P van de A" zeggen in plaats van "PVDA". Ik kan dat echt niet aanhoren om een of andere reden.
 
Laatst bewerkt:
Op mijn savatten de oprit aan 't opruimen. Lag nog wat houtpuin van verbouwing en ik moet mijn spiksplinternagelnieuwe remork testen. Niet aan gedacht dat er in hout nagels kunnen zitten, en dat ik geen werkschoenen aan had. Dat wordt weer een weekje manken.
Wel een goeie test of mijn tetanusvaccin na twee jaar nog werkt.
 
Terug
Bovenaan