Fuck no! Ik haat daMaar ergens wel een soort zalige (en verslavendepijn)

Gelukkig is 10mm genoeg.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fuck no! Ik haat daMaar ergens wel een soort zalige (en verslavendepijn)

De kringloopwinkel ging waarschijnlijk blij geweest zijn met die oven.Dus das 20€ in de container![]()
Chiptuning OK maar u koppeling moet het ook aankunnenAuto mist toch wat pk's om comfortabel te rijden met de caravan. Gisteren gaan kijken voor dezelfde auto maar dan met meer pk.
Wordt blijkbaar niet meer gemaakt. We hebben een expert met 8 plaatsen. Deze worden enkele met een elektrische motor nog aangeboden, maar dat trekt geen caravan.
Bijkomende ergenis de prijs is bijna verdubbeld voor een model dat in de buurt zou komen.
Denk dat chiptuning seffes nog de enige oplossing gaat zijn.

Checken chiptuners of de koppeling dat aankan of trekken ze zich daar niks van aan? Of valt dat niet te controleren.Chiptuning OK maar u koppeling moet het ook aankunnen![]()
Ik had iets gelijkaardigs in Delhaize gisteren. Een bomma die elke soort slaatje moest uithalen en lezen. En die frigodeur open met haar kar voor een andere frigodeur. Ik bedoel, het is voorgemaakte ‘tonijnsalade’, das zes liter mayo, een ei en een blik tonijn. Daar moete nie op studeren.Tussen mn afspraken door rap ff de AH in voor m'n avondeten te kopen. Ik moet nog 1 ding hebben en ik kan naar de kassa.
Uiteraard staat er boven het product dat ik nog nodig heb een artikel in bonus. En uiteraard een koppel dat allebei vlak voor mijn product staat te discussiëren hoeveel voorraad ze gaan inslaan van het in-bonus-staande product. Er zijn 3 verschillende smaken. Elk zakje een keer vastpakken, x aantal in de kar leggen, verder discussiëren of ze er nog willen of niet, nog een zakje vastnemen en kijken naar de houdbaarheidsdatum, verder discuteren....
DAS VAN KNORR TRUT DA VERVALT NI, IK HEB ENKEL 1 FUCKING BLIKJE MAIS NODIG EN DAN MOOGDE NOG AL WAT GE WILT FILOSOFEREN OVER HOEVEEL ZAKJES KNORR ROMMEL GE INSLAAT
agajsmamndbajamsnsbdjams
/ rant
nu ze vasthangen aan fles is het gelijk veel moeilijker geworden om die toe te doen.²Die nieuwe doppen op plastiek flessen trekken toch op geen klotennu ze vasthangen aan fles is het gelijk veel moeilijker geworden om die te doen.
Resultaat, gisteren een fles cola zero plat gelegd in de frigo int gedacht dat ze toe was, en vanmorgen opgestaan met een plas cola onder/in de frigo, bah.
Ook is dat gigantisch ambetant bij die halveliter flessen om nog van de fles te drinken vind ik.
zal u leren, stop met voorrang te geven aan mensen die er geen hebben, dat maakt het verkeer alleen maar gevaarlijker.Kom aan een voorrang van rechts waar ik normaal voorrang heb. Ik weet uit ervaring dat er daar niet te veel zijn die hem geven dus doe je het daar sowieso al voorzichtig. Nu komt er een fietser af, die mij dus voorrang zou moeten geven. Ik, als goeie mens, zeg: zwakke weggebruiker, laat hem maar eerst. En doe hem teken dat hij voor mag. Begint die mij daar uit te maken zeg. Zal nog eens de goeie mens zijn.
Die nieuwe doppen op plastiek flessen trekken toch op geen klotennu ze vasthangen aan fles is het gelijk veel moeilijker geworden om die te doen.

Misschien een Renault espace, gebruikers zijn er gewoon lyrisch overAuto mist toch wat pk's om comfortabel te rijden met de caravan. Gisteren gaan kijken voor dezelfde auto maar dan met meer pk.
Wordt blijkbaar niet meer gemaakt. We hebben een expert met 8 plaatsen. Deze worden enkele met een elektrische motor nog aangeboden, maar dat trekt geen caravan.
Bijkomende ergenis de prijs is bijna verdubbeld voor een model dat in de buurt zou komen.
Denk dat chiptuning seffes nog de enige oplossing gaat zijn.
Blijft ook een zware auto met veel vermogen op de voorwielen.
met weerkaatsing op een raam kan hij zich misschien gewoon de FU vinger geinterpreteerd hebben.Kom aan een voorrang van rechts waar ik normaal voorrang heb. Ik weet uit ervaring dat er daar niet te veel zijn die hem geven dus doe je het daar sowieso al voorzichtig. Nu komt er een fietser af, die mij dus voorrang zou moeten geven. Ik, als goeie mens, zeg: zwakke weggebruiker, laat hem maar eerst. En doe hem teken dat hij voor mag. Begint die mij daar uit te maken zeg. Zal nog eens de goeie mens zijn.

Misschien een Renault espace, gebruikers zijn er gewoon lyrisch over
Kost alleen regelmatig een nieuwe koppeling...Niks mis met de Espace V. Dat trekt 2 ton zonder problemen.
Trukje is op de fles duwen en als er lucht ontsnapt is ze niet goed gesloten.Die nieuwe doppen op plastiek flessen trekken toch op geen klotennu ze vasthangen aan fles is het gelijk veel moeilijker geworden om die toe te doen.
Resultaat, gisteren een fles cola zero plat gelegd in de frigo int gedacht dat ze toe was, en vanmorgen opgestaan met een plas cola onder/in de frigo, bah.
Ook is dat gigantisch ambetant bij die halveliter flessen om nog van de fles te drinken vind ik.
Ik begrijp de frustraties soms wel als fietser maar ik zou nooit durven om een bestuurder uit te schijten. Voor hetzelfde geld heb je de verkeerde persoon voor jou (die bestuurder is een vreemde he) en duwt die mens plots bewust VOL op de gas omdat je die mens begint te irriteren en vlieg je over die zijn motorkap met fiets en al.Kom aan een voorrang van rechts waar ik normaal voorrang heb. Ik weet uit ervaring dat er daar niet te veel zijn die hem geven dus doe je het daar sowieso al voorzichtig. Nu komt er een fietser af, die mij dus voorrang zou moeten geven. Ik, als goeie mens, zeg: zwakke weggebruiker, laat hem maar eerst. En doe hem teken dat hij voor mag. Begint die mij daar uit te maken zeg. Zal nog eens de goeie mens zijn.
Inderdaad, moest iedereen zich aan de regels houden zou het in ieder geval duidelijker en voorspelbaarder zijn kwa rijgedrag.zal u leren, stop met voorrang te geven aan mensen die er geen hebben, dat maakt het verkeer alleen maar gevaarlijker.